Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex ei antanut tehdä kotitöitä

Vierailija
18.10.2025 |

Yleensähän ongelma on toisin päin ja kotitöiden jakamisesta tapellaan. 

Minua ex esti tekemästä kotitöitä. Nyt kun asun yksin, teen kaikkea mielelläni päivittäin. Tykkään tehdä ruokaa mutta suhteessa toinen halusi tehdä kaiken. Puuhailu on mukavaa ja saa minut liikkeelle. Rentoudun ja ajatukset saa pois töistä ym.

Nyt tämä näyttää hallinnan keinolta. Jos esim. menin keittiöön, hän tuli heti katsomaan mitä tein ja jos aloin tiskata, hän syöksyi tekemään sen. Jos tein vain itselleni välipalaa hän jotenkin arvosteli ruokiani. Pihalle tuli perässä kyttäämään. En saanut imuroida. 

Tämän seurauksena esimerkiksi viikonloppuisin hiivin hipihiljaa ettei hän herännyt unilta. Muutenkin passivoiduin kotona ja ahdistus valtasi mielen. Nyt kun asun yksin, oli ihana tehdä lauantaina aamupalaa ja siivota heti aamusta eikä kukaan tullut kyttäämään. En osaa selittää tunnetta kun tilanne oli niin outo. 

Ymmärtääkö kukaan?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta sitä ongelmaa keksitäänkin 

Ei ollut ongelma. Nyt vain huomaan, miten helppo on hengittää kotona ja unohtaa itseni kun saan tehdä mitä haluan.

Vierailija
42/47 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antoiko tehdä mitään muutakaan?

Itse asiassa ei antanut juoda esim. yhtä kaljaa tai lasillista viiniä koska ei itse juo, ei antanut käyttää omia rahojani koska itse pihi, ei antanut tehdä omia juttuja kotona vaan olisi pitänyt kuunnella hänen juttujaan koko ajan.

Ja kotityöt harmittaa eniten???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antoiko tehdä mitään muutakaan?

Itse asiassa ei antanut juoda esim. yhtä kaljaa tai lasillista viiniä koska ei itse juo, ei antanut käyttää omia rahojani koska itse pihi, ei antanut tehdä omia juttuja kotona vaan olisi pitänyt kuunnella hänen juttujaan koko ajan.

Laiska tuhlaileva juoppo joka ei tee kotitöitä. Kuulostat saaliilta!

Vierailija
44/47 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt 

Vierailija
45/47 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko exäsi vielä vapaa?

Vierailija
46/47 |