Nyt tajusin etten kelpaa enää naisille.
Joo eli kerron itsestäni. 41 v ja asun etelässä. Kaikenlaista tässä on. Olen kai rupsahtanut ja en enää niin komea kuin nuorena. On kaljamaha ja en harrasta mitään. On mt ongelmia myös. Juon melkein joka vloppu alkoholia. Olen kaljuuntunut myös. Velkaa on 45 tuhatta euroa pelaamisesta ja alkoholista. Lapsia en halua. Mulla on paljon juoppokavereita. Täälä etelässä tuntuu olevan liian tasokkaita naisia. Olen eri maailmasta.
Kommentit (138)
Mulla on masennusta ja ongelmia tiedän sen. Haluan apua kyllä. Olen velkaantunut ja alkaan oppimaan virheistäni. Mulla on työpaikka miten maksella velkoja!!
Vierailija kirjoitti:
Vielä se hullu täällä kitisee🤣🤣
Sä haukkuja itse olet hullu sairas.
Te ette ees tunne minua ja haukutte noin pahasti!!
Oikeesti aivan kauheeta. En jaksa tätä elämää enää.
Te haukutte minua sairaat ihmiset. Mulla on työpaikka ja kaikkee. Te ootte työttömiä luusereita. Minulla on kavereita jotka ovat työttömiä ja ryyppäävät sitten minut haukutaan.. tulkaa sanoo naama eteen
Tää on helppo. Lopeta juominen. Panosta kuntoiluun, opiskeluun ja työntekoon. Ongelma ratkaistu.
Tulkaa sanomaa päin naamaa luuserit oon kauppakeskus redissä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on helppo. Lopeta juominen. Panosta kuntoiluun, opiskeluun ja työntekoon. Ongelma ratkaistu.
Niin teenkin. Mutta velka ei lyhene. Mun pitäs päästä velkajärjestelyyn
Nainen juuri kehui minua että olen komea
Sama paitsi ei pelivelkoja ja alkoholia enää.
Jörnis täsä. Tuun jörnäyttämään. Missä tavataan?
En vain kelpaa naisille. Pitää pubista mennä ettii kaljamahainen nainen
Lyhennän velkaasi 2 kybällä vastikkeellisesti. Nähdään miesten vessassa. -Jörnis
Vierailija kirjoitti:
En vain kelpaa naisille. Pitää pubista mennä ettii kaljamahainen nainen
Jörkka tulee sun kaa pubiin nuss öö treffeille.
Paljonko velotat suikkelista? -Jörnis
Vielä se hullu täällä kitisee🤣🤣