Nyt tajusin etten kelpaa enää naisille.
Joo eli kerron itsestäni. 41 v ja asun etelässä. Kaikenlaista tässä on. Olen kai rupsahtanut ja en enää niin komea kuin nuorena. On kaljamaha ja en harrasta mitään. On mt ongelmia myös. Juon melkein joka vloppu alkoholia. Olen kaljuuntunut myös. Velkaa on 45 tuhatta euroa pelaamisesta ja alkoholista. Lapsia en halua. Mulla on paljon juoppokavereita. Täälä etelässä tuntuu olevan liian tasokkaita naisia. Olen eri maailmasta.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että kaikki naiset ovat liian tasokkaita fiksuja ja koulutettuja heillä on myös rahaa.
Eli peruskoulu käyty ja rahaa tilillä vielä päivää ennen palkkapäivää?
amiksen autopuoli ja rahaa ei ole paljoa
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä vaikka olen akateeminen, työssäkäyvä, hyvin toimeentuleva, liikunnallinen, raitis ja savuton. Onneksi elämässä on paljon muutakin kuin naiset. Aloittajalle suosittelen ryhdistäytymistä ihan itsensä vuoksi.
Luulisi että sä nyt kelpaat naisille?
Etsi juopotteleva nainen. Ongelmasi on ratkennut.
Muuhun en ota kantaa, mutta en halua edes kavereikseni henkilöitä, jotka juovat. Vapaa-aika on tärkeintä mitä voi toiselle antaa resursseistamme. Miksi tuhlaisin kallista resurssiani henkilöön, joka itse vapaa-ajallaan juo? Ja on jopa velkaantunut alkoholin vuoksi? Mitä tällainen henkilö voi tuoda parisuhteeseen? Viina on tärkeämpää kuin hän itse hänelle itselleen. Silloin et olisi suhteessa henkilön kanssa, vaan alkoholin, krapulan, velkaantumisen, pahan hajun yms kanssa. Humalainen on myös aina arvaamaton. Moni mies on tosi ilkeä, aggressiivinen fyysisesti tai henkisesti väkivaltainen kännissä ollessaan. Tuota sitten pitäisi katsoa joka viikonloppu ja loma. Eli niinä päivinä, kun voisi nauttia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä sellaisen löydän?
Vierailija kirjoitti:
No ainaski jotain hyvää löytyy. Pitkäkin 192 cm
Miksi niin monet miehet luulee, että pituus riittää?
Kun täällä on monesti sanottu, että se mikä on korvien välissä on tärkeintä.
Sanotaanko niin jossain pelimiesten käsikirjassa, vai mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Muuhun en ota kantaa, mutta en halua edes kavereikseni henkilöitä, jotka juovat. Vapaa-aika on tärkeintä mitä voi toiselle antaa resursseistamme. Miksi tuhlaisin kallista resurssiani henkilöön, joka itse vapaa-ajallaan juo? Ja on jopa velkaantunut alkoholin vuoksi? Mitä tällainen henkilö voi tuoda parisuhteeseen? Viina on tärkeämpää kuin hän itse hänelle itselleen. Silloin et olisi suhteessa henkilön kanssa, vaan alkoholin, krapulan, velkaantumisen, pahan hajun yms kanssa. Humalainen on myös aina arvaamaton. Moni mies on tosi ilkeä, aggressiivinen fyysisesti tai henkisesti väkivaltainen kännissä ollessaan. Tuota sitten pitäisi katsoa joka viikonloppu ja loma. Eli niinä päivinä, kun voisi nauttia elämästä.
No jos tuo on sun mielipide pysy kaukana minusta ja etsi sitten sellainen mies joka ei juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanotaa näin naiset kehui minua kun olin nuorempi komea ja pitkä, jopa sain naisiakin enää en mitenkään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä sellaisen löydän?
Et ainakaan täältä.
Kysymys kai ennen kaikkea kuuluukin, että mihin sä koet tarvitsevasi naisystävää? Seksi on ainakin helvetin huono tekosyy jos sulla netti löytyy ja käsi toimii. Mutta jos sulla on kaljaa ja kavereita, niin mitä sä elämääsi ihan aidon oikeasti toivot? Kävelyjä verkka-asu päällä puistossa? Sunnuntain yhteistä siivous iltapäivää kylppäriä hinkaten? Vai kenties yhteiskierrosta Tokmannilla joulukoristeita valikoiden?
Musta tuntuu että ihan helvetin moni mies ei oikeasti edes mieti miksi ne sitä paljon mainitsemaansa parisuhdetta edes haluavat. He vain kait haluavat, koska sitä "kuuluu haluta" tai jotain. Ap:n kaltainen itsenäinen susi kun istutettaisiin parisuhteeseen ja kerrottaisiin, että ei tää parisuhde ole pelkkää seksileikkiä ja päättymätöntä panemista, niin tuosta miehestä tulisi epäonnellinen. Se näkis vaan sen, että kaljaakaan ei saa aina juoda, pelata ei pitäisi ja kylppärin hanaakin pitäisi jaksaa hinkutella pois kalkkitahroista.
Ihan ensin sun on päästävä yli itsesäälistä ja rumasta sisäisestä puheesta eroon. Tarvitset muutosta, mutta aivot on onneksi hyvin plastinen ja muokkautuva elin! Aloita chat gpt:n kanssa kartottamaan mitä voisit tehdä. Ala jakamaan ongelmiasi osa-alueisiin ja siitä sitten ongelma kerrallaan ratkomaan. Kaikkea ei voi kerralla hoitaa kuntoon, turha edes yrittää. Menee vuosia ja on hyvä tiedostaa, että olet tekemässä hyvin pitkän aikajanan suunnitelmaa. Naisen löytymisen ei tarvitse nyt olla se ykkösprioriteetti, vaan sun pitää itse itsesi pelastaa. Odota että seisot tukevasti omilla jaloillasi ennen kuin edes haaveilet seurustelusta. Tsemppiä!
Ja jos kaljamaha häiritsee niin voi vaikka laihduttaa.
Jos kaljuuntuminen häiritsee niin voi vaikka mennä hiustensiirtoon tai ajaa loputkin hiukset pois.
Allun suurin ongelma on se että hän on täysin mielenkiinnoton ja hänellä on elämä päin p*rsettä.
Jos ainoa sisältö elämässä on vauva palstalla valittaminen työ ja kalja niin ei ole ihme ettei naiset kiinnostu.
Puhumattakaan tuosta jättivelasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaljuuntuminen häiritsee niin voi vaikka mennä hiustensiirtoon tai ajaa loputkin hiukset pois.
Allun suurin ongelma on se että hän on täysin mielenkiinnoton ja hänellä on elämä päin p*rsettä.
Jos ainoa sisältö elämässä on vauva palstalla valittaminen työ ja kalja niin ei ole ihme ettei naiset kiinnostu.
Sori mutta mä en aja hiuksia pois jos ei kelpaa niin ei kelpaa. ajattelin kyl et olis hyvä saada mahaa pienemmäksi ja laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mä en aja hiuksia pois jos ei kelpaa niin ei kelpaa. ajattelin kyl et olis hyvä saada mahaa pienemmäksi ja laihduttaa.
Aika törkeästi sanottu miksi ees tollee sanoit elämä päin persettä no ei ole, mä käyn töissä ja teen vielä toista työtä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensin sun on päästävä yli itsesäälistä ja rumasta sisäisestä puheesta eroon. Tarvitset muutosta, mutta aivot on onneksi hyvin plastinen ja muokkautuva elin! Aloita chat gpt:n kanssa kartottamaan mitä voisit tehdä. Ala jakamaan ongelmiasi osa-alueisiin ja siitä sitten ongelma kerrallaan ratkomaan. Kaikkea ei voi kerralla hoitaa kuntoon, turha edes yrittää. Menee vuosia ja on hyvä tiedostaa, että olet tekemässä hyvin pitkän aikajanan suunnitelmaa. Naisen löytymisen ei tarvitse nyt olla se ykkösprioriteetti, vaan sun pitää itse itsesi pelastaa. Odota että seisot tukevasti omilla jaloillasi ennen kuin edes haaveilet seurustelusta. Tsemppiä!
Olen mä seurustellut ja mulla on ollut ennenkin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanotaa näin naiset kehui minua kun olin nuorempi komea ja pitkä, jopa sain naisiakin enää en mitenkään kelpaa.
Olit silloin nuori, nyt yli 40.
Siinä on aika suuri ero, onpa sitten mies tai nainen.
Tiedätkö ap, se on oikeasti aika sama miltä ulkoisesti näyttää, jos sisällä asuu itkupilli-pikkulapsi, joka mieluummin vaikeroi netissä, kuin tekisi asialle jotain.
Ulkona paistaa aurinko. Mene kävelylle, syö omena ja pidä tänään korkki kiinni. Siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit silloin nuori, nyt yli 40.
Siinä on aika suuri ero, onpa sitten mies tai nainen.
No kai mä sen tajuan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tuo on sun mielipide pysy kaukana minusta ja etsi sitten sellainen mies joka ei juo.
No taatusti pysyn, kuten olen pysytellyt kaikki vuodet. Sinä vain et tunnu ymmärtävän, että suurin osa naisista - ja luultavasti miehistä myös - pysyy erossa kännäämisestä ja ryyppäämisestä.
Jos ihminen ei ole edes itselleen niin tärkeä, että tuhoaa itseään tolla viinan vetämisellä, niin miksi luulet, että joku haluaisi ottaa riskin rakastua ja tuhota sillä oman elämänsä? Tuhoat viinan vetämisellä lopunkin hyvän itsessäsi. Luulen, että sulla olisi makuja parisuhteeseen, mutta ei viinan tuhoamana.
Ja juu, jokainen alkoholisti ei ole rapajuoppo. Mutta kukaan ei ole syntynyt rapajuopoksi. Jos et ryhdistäydy, niin se voi olla sun tulevaisuutesi.
Sama täällä vaikka olen akateeminen, työssäkäyvä, hyvin toimeentuleva, liikunnallinen, raitis ja savuton. Onneksi elämässä on paljon muutakin kuin naiset. Aloittajalle suosittelen ryhdistäytymistä ihan itsensä vuoksi.