Nyt tajusin etten kelpaa enää naisille.
Joo eli kerron itsestäni. 41 v ja asun etelässä. Kaikenlaista tässä on. Olen kai rupsahtanut ja en enää niin komea kuin nuorena. On kaljamaha ja en harrasta mitään. On mt ongelmia myös. Juon melkein joka vloppu alkoholia. Olen kaljuuntunut myös. Velkaa on 45 tuhatta euroa pelaamisesta ja alkoholista. Lapsia en halua. Mulla on paljon juoppokavereita. Täälä etelässä tuntuu olevan liian tasokkaita naisia. Olen eri maailmasta.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetan ruikutuksen ja laihdutan ja teen asioille jotain, heido, ja hankin apua.
No tee niin. Yksikin viesti vielä tähän todistaa ettet lopettanut ulinaasi.
Hakkaa sä päätäs seinään mun puolesta, kiitos ja hei.
Eli sussa ei ollut miestä edes ulinaa lopettamaan.
tuu tänne naaman eteen sanomaan niin voidaan tapella.. tuu kokeilee kumpi saa turpaan?
Allulla olisi mahdollisuus löytää niitä kavereita ja myös nainen jos ensiksi hankkisi elämän edes jonkunlaisen. Se ei riitä että on pitkä ja komea ja että käy töissä. Hänellä on selvästi suuria ongelmia elämänhallinnan suhteen. Ei hänellä tunnu olevan muuta sisältöä elämässään kuin täällä vauvapalstalla valittaminen joka päivä samoista asioista työ ja kalja. Ne ei edes ole mitään todellista sisältöä. Täällä on häntä yritetty neuvoa mutta hän ei kuuntele mitään. En usko että se ulkonäkö tässä on se suurin este vaan se että hän on täysin mielenkiinnoton. Käykö hän edes muualla kuin töissä ja lähibaarissa. Hänen elämänhallinta on täysin hukassa eikä hänellä ole käytös tapoja. Hänen itseilmaisu ja ulosanti on puutteellista ja kommunikointi. Hän jankkaa päivästä toiseen samoja juttuja ja rypee itsesäälissä. Myös ulkonäöllisiin seikkoihin voi vaikuttaa. Jos kaljamaha häiritsee voi laihduttaa. Jos kaljuuntuminen häiritsee sillekin pystyy tekemään jotakin. Mutta turha häntä on enää neuvoa kun mitkään neuot ei vaan mene kaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Allulla olisi mahdollisuus löytää niitä kavereita ja myös nainen jos ensiksi hankkisi elämän edes jonkunlaisen. Se ei riitä että on pitkä ja komea ja että käy töissä. Hänellä on selvästi suuria ongelmia elämänhallinnan suhteen. Ei hänellä tunnu olevan muuta sisältöä elämässään kuin täällä vauvapalstalla valittaminen joka päivä samoista asioista työ ja kalja. Ne ei edes ole mitään todellista sisältöä. Täällä on häntä yritetty neuvoa mutta hän ei kuuntele mitään. En usko että se ulkonäkö tässä on se suurin este vaan se että hän on täysin mielenkiinnoton. Käykö hän edes muualla kuin töissä ja lähibaarissa. Hänen elämänhallinta on täysin hukassa eikä hänellä ole käytös tapoja. Hänen itseilmaisu ja ulosanti on puutteellista ja kommunikointi. Hän jankkaa päivästä toiseen samoja juttuja ja rypee itsesäälissä. Myös ulkonäöllisiin seikkoihin voi vaikuttaa. Jos kaljamaha häiritsee voi laihduttaa. Jos kaljuuntumi
Olen tehnyt muutoksia, olen laittanut huonoja kavereita pihalle jotka juo olen mieluiten yksin, yritän etsiä parempia kavereita. No mä en joka vloppu juo alkoholia nyt en juo ei huvita. On elämänhallinta sekaisin. Käyn kahviloissa ja en pelkästään baarissa ja käyn töissä. No kaljamaha vain tuntuu olevan este naisille. Ei pysty kaljuuntumiselle mitään se maksaa siirto 4000 €
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allulla olisi mahdollisuus löytää niitä kavereita ja myös nainen jos ensiksi hankkisi elämän edes jonkunlaisen. Se ei riitä että on pitkä ja komea ja että käy töissä. Hänellä on selvästi suuria ongelmia elämänhallinnan suhteen. Ei hänellä tunnu olevan muuta sisältöä elämässään kuin täällä vauvapalstalla valittaminen joka päivä samoista asioista työ ja kalja. Ne ei edes ole mitään todellista sisältöä. Täällä on häntä yritetty neuvoa mutta hän ei kuuntele mitään. En usko että se ulkonäkö tässä on se suurin este vaan se että hän on täysin mielenkiinnoton. Käykö hän edes muualla kuin töissä ja lähibaarissa. Hänen elämänhallinta on täysin hukassa eikä hänellä ole käytös tapoja. Hänen itseilmaisu ja ulosanti on puutteellista ja kommunikointi. Hän jankkaa päivästä toiseen samoja juttuja ja rypee itsesäälissä. Myös ulkonäöllisiin seikkoihin voi vaikuttaa. Jos
Tuntuu että olen kuopassa jumissa elämässä.
mä en ymmärrä mä osaan keskustella jos haluan en ole ujo, olen komea ja pitkä ja käytän hm ostettuja muotivaatteita eikö naisille mikää riitä tai kelpaa? Niinku tällästä suomessa on elämä, mitä pitäs olla urheilla salilla joka päivä.. rahaa 1000 € tilillä mitä pitäs olla mä en tiedä?
MÄ YRITÄN KEHITTÄÄ ITSEÄNI JA VÄHENNÄN ALKOHOLIA LENKKEILEN ENEMPI MITÄ PITÄS TEHDÄ SITTEN, EN SILTI KIINNOSTA KETÄÄN VAIKKA OLEN KIRJOTTANUT PROFIILIINI ETTÄ URHEILEN JA KÄYN TÖISSÄ JA EN OLE SOHVAPERUNA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allulla olisi mahdollisuus löytää niitä kavereita ja myös nainen jos ensiksi hankkisi elämän edes jonkunlaisen. Se ei riitä että on pitkä ja komea ja että käy töissä. Hänellä on selvästi suuria ongelmia elämänhallinnan suhteen. Ei hänellä tunnu olevan muuta sisältöä elämässään kuin täällä vauvapalstalla valittaminen joka päivä samoista asioista työ ja kalja. Ne ei edes ole mitään todellista sisältöä. Täällä on häntä yritetty neuvoa mutta hän ei kuuntele mitään. En usko että se ulkonäkö tässä on se suurin este vaan se että hän on täysin mielenkiinnoton. Käykö hän edes muualla kuin töissä ja lähibaarissa. Hänen elämänhallinta on täysin hukassa eikä hänellä ole käytös tapoja. Hänen itseilmaisu ja ulosanti on puutteellista ja kommunikointi. Hän jankkaa päivästä toiseen samoja juttuja ja rypee itsesäälissä. Myös ulkonäöllisiin seikkoihin voi vaikuttaa. Jos
Minä en tarkoittanut tuolla viestillä loukata vaan kerroin mitä itse olen havainnut sinusta kirjoitustesi perusteella. Ajattelin vaan jos sinua itseäsi häiritsee se kaljuuntuminen. Niin koitin siihen antaa jotain neuvoa. Onkohan apteekissa mitään mikä auttaa tuohon siis siinä tapauksessa jos se häiritsee sinua itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allulla olisi mahdollisuus löytää niitä kavereita ja myös nainen jos ensiksi hankkisi elämän edes jonkunlaisen. Se ei riitä että on pitkä ja komea ja että käy töissä. Hänellä on selvästi suuria ongelmia elämänhallinnan suhteen. Ei hänellä tunnu olevan muuta sisältöä elämässään kuin täällä vauvapalstalla valittaminen joka päivä samoista asioista työ ja kalja. Ne ei edes ole mitään todellista sisältöä. Täällä on häntä yritetty neuvoa mutta hän ei kuuntele mitään. En usko että se ulkonäkö tässä on se suurin este vaan se että hän on täysin mielenkiinnoton. Käykö hän edes muualla kuin töissä ja lähibaarissa. Hänen elämänhallinta on täysin hukassa eikä hänellä ole käytös tapoja. Hänen itseilmaisu ja ulosanti on puutteellista ja kommunikointi. Hän jankkaa päivästä toiseen samoja juttuja ja rypee itsesäälissä. M
No ei naisille kelpaa kaljuuntunut mies.
Mulla on nytkin uudet muotivaatteet mut en vain kiinnosta naisia
Mulla on paljon hienompi tyyli kun monella miehellä.. en ymmärrä.. olen sitten yksin
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nytkin uudet muotivaatteet mut en vain kiinnosta naisia
Miksi ihmeessä pitää muotivaatteet olla?
Saa tietysti olla jos haluaa mutta itse ainakin käytän ihan perus vaatteita. Se on tärkeintä että vaatteet on siistit ehjät ja puhtaat.
Kannattaa pukeutua tilanteen ja sään mukaan. Parempiin tilanteisiin vaikka paremmat vaatteet päälle. Jokainen kuitenkin tekee niinkuin haluaa.
Itse kun olen ollut kaksi kertaa Kreikassa niin pyrein ottamaan sinne mukaan parempia vaatteita semmosia kesävaatteita.
"First you gotta get money, then you get power, and then you get women!"
Tony Montana
No ei sitä väkisin voi kelvata naisille
En tiedä vain mikä naisia vaivaa nykyään.
No hiljenen ei tälle voi mitää. Käyn töissä ja elän omaa elämääni.
Turha tänne on kirjottaa enää mitää ja jankuttaa ei tässä ole järkeä.
Et voi olla tosissas. Ihan itsestäänselvää ettei yhtäkään itseään kunnioittavaa naista kiinnosta lihava peliongelmainen juoppo joka on vielä velkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissas. Ihan itsestäänselvää ettei yhtäkään itseään kunnioittavaa naista kiinnosta lihava peliongelmainen juoppo joka on vielä velkaantunut.
Ihan sama kuule miten sä haukut minua sairas ihminen mua ei kiinnosta. Mä en ole lihava. Mä en pelaa ja en ole juoppo.
Anteeksi mutta mä olen kaukana juoposta ja en pelaa enää ja teen töitä ja velka lyhenee kokoajan!!!!
Eli sussa ei ollut miestä edes ulinaa lopettamaan.