Erilaiset valtadynamiikat suhteissa
Minä olen 32v nainen ja mieheni on suunnilleen saman ikäinen. Teen suhteessamme kaikki päätökset, olemme yhdessä sopineet tämän dynamiikan suhteen alussa, ja nyt tuli juuri kuusi vuotta täyteen. Olemme onnellisia näin.
Me olemme kumpikin autismin kirjolla. Mieheni käy töissä, on IT-alalla, varsin hyväpalkkainen työ. Itse olen kotona. Mies pitää työstään, mutta se kuormittaa häntä sen verran paljon, ettei hän jaksaisi tehdä töiden ulkopuolella minkäänlaisia päätöksiä. Hänen mielestään on ihanaa, kun kotona saa vain olla ja minä huolehdin kaikesta. Mies tekee kyllä kotitöitä, mutta päätöksiin hänen ei tarvitse osallistua. Toki josksu hän saattaa jotain ehdottaa, esim. Jotain reissuja ja otan näitä kyllä huomioon päätöksissäni.
Meillä ei ole seksiä, mutta läheisyyttä, hellimistä, hoivaamista ja pusuja on paljon. En ole ikinä ollut kiinnostunut seksistä, unelmasuhteeni on aina ollut sellainen, että minä saan hoivata ja huolehtia miehestä .Tykkään leperrellä hänelle, ja hän pitää siitä myös paljon. Miehelläni olisi jonkinlaisia seksihaluja, joten siinä asiassa halut eivät täysin kohtaa, mutta muuten olemme täydellinen match. Olemme naureskelleet, että emme varmaan kumpikaan pystyisi olemaan kenenkään muun kanssa.
Onko kenelläkään muulla tavallisesta poikkeavaa suhdemuotoa/valtadynamiikkaa ja jos on, kuinka se toimii?
N32
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ehkä ollut oikea paikka, mutta AP voisit kirjoittaa vaikka blogia suhteestanne. Minua ainakin kiinnostaisi lukea
En mä enää ehdi kirjoittaa, tää pulauttelee, vaippa on koko ajan märkä enkä jaksa nostaa koko ajan pinnasängystä. Miten tän sais takaisin entiselleen?
AP
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ehkä ollut oikea paikka, mutta AP voisit kirjoittaa vaikka blogia suhteestanne. Minua ainakin kiinnostaisi lukea
Miksi blogi? Samantien youtubeen ASMR-videoita. Kansainvälinen suosio taattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, voi mieskin lopettaa ne IT-hommat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai suoraan only fansiin kun miesvauvalla naama tissien välissä pitsiliiveissä. Miehelle vaipat päälle.
Vierailija kirjoitti:
tämän keskustelun suurin anti oli se että tämä antaa miesvauvoille toivoa siitä että tuolla jossain voi oikeasti olla joku juuri heitä varten
Ehkä ap voisi perustaa miesvauvojen päiväkodin
Jep, jämäkästi kieltää sukuelinten koskettelu ja ottaa tissien väliin tuhisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä enää ehdi kirjoittaa, tää pulauttelee, vaippa on koko ajan märkä enkä jaksa nostaa koko ajan pinnasängystä. Miten tän sais takaisin entiselleen?
AP
Oi nytkö siitä tuli vauva :) onnea 6 vuoden projekti vihdoin valmis
Ylättävän moni nainen luulee että miehet ovat kiinnostuneita pelkästään naisen alapäästä, tissit ovat vain kiihoke yhdynnälle. Monelle miehelle tissit ovat kuitenkin paljon tärkeämpi osa naisen seksikkyyttä kuin alapää. Toivottavasti tämä ketju avartaa katsantoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai suoraan only fansiin kun miesvauvalla naama tissien välissä pitsiliiveissä. Miehelle vaipat päälle.
Edes sinne ei hyväksytä tuollaista sisältöä
Vierailija kirjoitti:
tämän keskustelun suurin anti oli se että tämä antaa miesvauvoille toivoa siitä että tuolla jossain voi oikeasti olla joku juuri heitä varten
Ehkä ap voisi perustaa miesvauvojen päiväkodin
Eikun iltakodin, päivällä he ovat työnantajan hoivassa
Vierailija kirjoitti:
Ylättävän moni nainen luulee että miehet ovat kiinnostuneita pelkästään naisen alapäästä, tissit ovat vain kiihoke yhdynnälle. Monelle miehelle tissit ovat kuitenkin paljon tärkeämpi osa naisen seksikkyyttä kuin alapää. Toivottavasti tämä ketju avartaa katsantoa.
Tämä avartaa vaan miesvauvojen mieltymysten osalta
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta tuosta tulee vaan olo että mies on kehityshäiriöinen, liian aikaisin vieroitettu. Sellaiset eläimetkin käyttytyvät häiriintyneesti aikuisina
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tissimies ja ei tää ketju meille kovin hyvää mainosta ollut
2 häiriintynyttä voi sopivissa oloissa saada toimivan suhteen mutta siitä ei kyllä kannata foorumeille rapsoja kirjoittaa
Suomi on kyllä kiusaajien maa. Minusta ketju oli mielenkiintoinen ja oikea AP asiallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No okei, laitoin tuolla mussukalle vaipan kun se on alkanut nyt taas kastella. Poistun imettämään pikkuistani enkä enää palaa.
Heippa mammat <3
Ap
Tämä päivä koittaa teille vielä oikeastikin tolla menolla
Mua jäi oikeasti huolestuttamaan miten tuossa käy... Ei voi olla turvallista liian pitkään leikkiä tuollaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No okei, laitoin tuolla mussukalle vaipan kun se on alkanut nyt taas kastella. Poistun imettämään pikkuistani enkä enää palaa.
Heippa mammat <3
Ap
Tämä päivä koittaa teille vielä oikeastikin tolla menolla
Mua jäi oikeasti huolestuttamaan miten tuossa käy... Ei voi olla turvallista liian pitkään leikkiä tuollaista
Niiden molempien toive nimenomaan on se että mies taantuu lisää. Se on heidän projektinsa
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kyllä kiusaajien maa. Minusta ketju oli mielenkiintoinen ja oikea AP asiallinen
Joo, sitten kun jonkun päätetään olevan väärä kirjoittaja tänne niin alkaa kyllä loka lentää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kaksi erikoista ihmistä löytänyt toisensa ja luonut erikoisen dynamiikan joka toimii heillä. Hienoa.
En ihan ymmärrä, miksi mies nähdään tässä uhrina. Jos hän saa tätä kautta jonkun auttamaan arjessa, hyvää seuraa, huolenpitoa, läheisyyttä ja noita tissijuttuja niin vaikea nähdä että häntä väärin kohdeltaisiin. Itseasiassa miehellä on käynyt tuuri, ei noille lepertely ja tissifetisseille niin helposti toteuttajaa löydy
Nää on oikeesti hyvä match, ymmärrän että suhde voi kuitenkin inhottaa osaa lukijoista
Aika isoa osaa
Eihän siinä pitäisi olla mitään erikoista. Nainen vaatii, nainen päättää, nainen määrittelee, nainen käskee ja mies pitää turpansa kiinni ja maksaa ja tekee niin kuin nainen käskee.
Näin se on aina mennyt ja näin sen kuuluu aina mennä. Miehen ainoa tarkoitus on palvella ja tehdä niin kuin nainen haluaa.
Tästähän se johtuu että parisuhteissa talouskin kuuluu mennä niin että miehen rahat on yhteisiä rahoja ja naisen rahat on naisen omia rahoja jota ei kuulu yhteisiin maksuihin käyttää