Kulta, vietsä Topin ulos ja siivoot, jos mä käyn kaupassa?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Lihava akka röhöttää sängyssä, hävettää miehen puolesta.
Itse heivaisin heti tuon akan ulos.
Oli Kotikadussa se nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä mainos. Läski muija pötköttää sohvalla kun ukko tekee kaiken.
Mies tekee miesten työt ja loput tehdään yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuukko hakee?
En
Tuun
Vierailija kirjoitti:
On niin stereotyyppinen soijankurlaaja ja kaulapartainen lapanen se sälli siinä mainoksessa, ja se akka, suomalaisen läskin demarifemakon arkkityyppi.
suomi todellinen kehitys maa eniten mainoksia ja niiden laatu todella ala arvoista. mainostajat kuvittelevat että kansa ostaa todellisuudessa en skauppaan poikkea tanelin tämä ei ole tätä syystä puuiloon tuukko hakeen tullut anti reaktio kuin myös lidin äppiin.
Joo-o lihava ä m m ä makaa sohvalla ja ei jaksa nosta ahteriaan ylös että kävelisi lähikauppaan. Ei innosta. Mutta se on kait tämän sukupolven rappiotilan skenaario.
Lihava nuori nainen jonka perse liimattu kiinni sohvaan. Nyt oli etuovimainokseen valittu hirveän kokoinen lihava mastodontti kellumaan uima-altaaseen. Joku hirveä satakiloinen sisko, paitsi että neljäsataa kiloa varmaan lähempänä?
senkus käyt kaupassa. mitä se minun tekemisiin vaikuttaa. aion katsoa tositv:tä
Suomalaiset miehet tykkää tuommoisista pomottavista kovista naisista. Kait on äitit olleet samanlaisia.
Mainoksesta tulee vain mieleen että ei olisi naiselle yhtään pahaksi mennä itse Topin kanssa ulos.
No jokainen tekee mitä osaa.
Toinen siivoaa ja laiska lahna makaa sängyssä puhelinta räpläten.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Topia.
Mutta tylsä mainos.
Hauska:) En, itse tilaa ruokia kaupasta. En käy Lidlissä (3 kertaa, ehkä) , mutta foliohattu ym. mainokset ovat keventäviä. Ottaen huomioon, että käyn niissä S-Marketeissa ja en jaksa kuunnella enää yhtään niitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli Kotikadussa se nainen.
Juurikin näin. Teinien kandee taas miettiä mitä laukoo. Muutenkin jokaisen kannattaa katsoa peiliin ja miettiä sitä, että se peili alkaisikin puhumaan tuota jonninjoutavaa sontaa sinulle itselle tyylin ulkonäkö, pukeutuminen ym.
Ärsyttävä mainos. Läski muija pötköttää sohvalla kun ukko tekee kaiken.