Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies voisitko seurustella naisen kanssa joka tuijottaa koko ajan älykännykkäänsä ja ottaa selfietä?

Vierailija
17.10.2025 |

Jotenkin naurettaban turn off nämä jopa 40-vuotiaat naiset, jotka kävelevät vastaan tuijottaen pelkästään omaa naamaansa kännykässä!!!

Vierailija

17.10.2025 | 17:54

tänäänkin tuli ilmeisesti venäläinen 35-40 v nainen vastaan uimahallilla, katsoi vain kännykkäänsä ja haisi kilmometrin päähän hajuvedelle, salilla olen nähnyt saman naisen, täynnä itseään ja tuijoittaa koko ajan kännyykäänsä, varmaan selfietäkin ottaa

ei tällainen nainen ole enää miehelle mitenkään minkäänarvoinen. täynnä itseään omaa egoaan ja kuviaan

.--

itse tosin pelaan koko ajan jotain nettipeliä ja olen additkoitunut tietoon ja lukemiseen. 

pitäs tää saatanan nettirakkinekulttuuri hävittää kokonaan ja nainen jostain Farmilta Australiasta jossa saisin kalastaa

tv mies

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi koska välillä pitää naida ja ei voi naida jos nainen on kännykkä kädessä koko ajan.

Vierailija
2/4 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan voisi. Kyllä elämässä on muutakin kuin kännykän tuijottaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nää muijat oo jo tehneet selväksi ettei kiinnosta seura.

Anna niitten olla ihan rauhassa, ja hanki ulkomaalainen nainen jolla ei ole sairas ajatusmaailma.

Suomalaiset naiset voi jättää heidän oman tasoisille miehille eli likaisille lähi itäläisille ja afrikkalaisilla, puliukoille, narkkareille jne jne.

Vierailija
4/4 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Jos ei pysty elämään tässä hetkessä, aidossa todellisuudessa niin suhteelle ei ole edellytyksiä.

M44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän