Etäsuhde, 6kk joka kesä??
Mitä tekisitte, mies on taas ottamassa vastaan työtä seuraavalle vuoidelle. Vastaava jo oli tänä vuonna.
Eli olisimme taas etäsuhteessa puolet vuodesta. Toki mies pääsee käymään muutamana päivänä viikossa ja välillä on muutaman viikon taukoja. Myös minä voin mennä luvan kanssa tekemään etätöitä sinne. Mutta koin tämän jo kerran ja se oli minusta todella kuormittavaa, toivoisin ettei se olisi. Mutta niin koen. Minulla on jo vanhempi lapsi jonka luona joudun myös käymään ja tämä tietää liikkumista paikasta toiseen ja asumista miehen luona pienessä asuntoautossa, muuttuvissa olosuhteissa.
Rakastan miestäni todella paljon ja hän minua, mutta tuntuu ettei tähän ole ratkaisua.
Kommentit (25)
Lapsestasi siis pystyt oleen erossa, mutta ongelma on, että miehen kanssa tulee väliä?
Vierailija kirjoitti:
Lapsestasi siis pystyt oleen erossa, mutta ongelma on, että miehen kanssa tulee väliä?
Sanoinhan että ongelma on se että minun pitäisi liikkua paljon heidän kummankin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kesä ei kestä 6kk 😏
Kesä kuuluu siihen 6kk.
En tiedä onko se reilu, mutta itse en katselisi tuollaista. Yksin on kivampi olla sinkkuna, voi pitää silmät auki muihin suuntiin. Älytöntä sitoutua johonkin joka on harvoin paikalla.