Oksettaa nuorten tyttöjen perään tuijottavat vanhat miehet
Mitä luulevat olevansa? Tuntuu hirveältä että miehet jotka ovat tyttöihin verrattuna ikäänsä nähden isoisiä... eivätkö ymmärrä miten inhottavia toimillaan ovat.
Kommentit (458)
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tauti iskee kaikkiin miehiin. Oma mies kun täytti 50 hyvä ettei silmät tipu päästä,kun joku lukiolaistyttö kävelee ohi.
Lukiossa opiskelee yleensä 16-19-vuotiaita nuoria naisia. Tyttö on lapsi joka ei vielä ole seksuaalinen eli esipubeteettinen, keskimärin 12v tai nuorempi.
Tubesta "bulgecam": video todistaa että samanlaisia naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tauti iskee kaikkiin miehiin. Oma mies kun täytti 50 hyvä ettei silmät tipu päästä,kun joku lukiolaistyttö kävelee ohi.
Sori mutta ei iske kaikkiin miehiin. Ikävää että sinun miehesi on tuollainen, mutta kaikki ei ole. Minun nelikymppinen eksäni myös kääntyi tuijottamaan perään aina kun lukiotyttöjä meni ohi, ei onneksi olla enää yhdessä. Kamalaa olisi vanheta tuollaisen miehen rinnalla.
Kyllä se sun nykyinenkin ne perseet tsekkaa, mutta on sen verran fiksumpi ettei anna silmien tippua päästä.
Tämä on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kuvottavaa. Oma 8-kymppinen isäni tiirailee auton ratista itseni ikäisiä, jopa teinejä. Joka kerta sanon "Hän voisi olla lapsenlapsesi/ lapsenlapsenlapsesi".
Pahinta, kun kuntosalilla joku omasta mielestään kovassa kunnossa oleva "silverfox" tuijottaa yläasteikäisten tyttöjen perään. Naiset, jos avaatte silmänne, näette saman.
Tekisi mieleni keksiä joku lause tuollaiselle pedofiilillekin, että heräisi - katsekin voi traumatisoida, tiedän sen omasta lapsuudestani. Ja mahtua sen jälkeen vielä samalle salille hänen kanssaan. Salikortit maksaa... saa ehdottaa
Ja sinä tuijottelet noita silverfoxeja silmät pyöreinä.
En, tykkään 10-20vuotta nuoremmista. Oksettaa itseni ikäisetkin, muistuttavat liikaa isästä.
Itsellä on 13-vuotias tytär ja olen huomannut nyt kuinka kolme kertaa vanhemmat miehet katsovat pitkään. Tyttöni on kyllä näyttävä, meikkaa jne. Se on ok kunhan ei mene häirinnän puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Katsoa saa ja vähän kuolata, ei koskea.
N19
Entä, jos kukaan ei katso, saati sitten kuolaa?
Vierailija kirjoitti:
Voiko satavuotias katsella kahdeksankymppistä.
Hänhän voisi olla tämän kasikymppisen Isä ?
Mikä tämän viestin pointti on? Kahdeksankymppinen ei ole nuori tyttö?
Sekään ei auta asiaa, että teinitytöt vielä näin lokakuussa keimailee napapaidassa tissit vilkkuen! Eikö äidit katsto mitä tyttö laittaa päälle kun kodista lähtee?
Vierailija kirjoitti:
Sekään ei auta asiaa, että teinitytöt vielä näin lokakuussa keimailee napapaidassa tissit vilkkuen! Eikö äidit katsto mitä tyttö laittaa päälle kun kodista lähtee?
Tarkoituksella tytöt niin tekevät. Huomiota hakeakseen. Kyllä minäkin olin samanlainen, vähän hömppä ja naiivi että pukeuduin provosoivasti 'ilman mitään tarkoitusperiä'.
On se väärin että nelikymppiset papparaiset haaveilevat 18-20 naisista. Vastuutonta. Omien lapsien ikäisestä.
Sähköpotkulaudalla tytöt meni eteenpäin hiukset viuhuen kun joku 60-v ukko katsoi perään haikeana varmaan ainakin 10 sekuntia. Kieltämättä inhon tunne valtasi minut. Minä itse en katso ihmisiä yleensä mutta joskus sitä katsoo ihan huvikseen muiden katseita ja mihin ne kohdistaa. Silmät kertovat ihmisestä paljon, ovat sielun peili.
Vierailija kirjoitti:
On se väärin että nelikymppiset papparaiset haaveilevat 18-20 naisista. Vastuutonta. Omien lapsien ikäisestä.
Mistä sinä haaveilet?
Vierailija kirjoitti:
Oletko montakin kertaa oksentanut jo?
Olen... monta monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on upeaa, juuri torstaina katselin kahta teinityttöä napapaidassa ruokaravintolassa, vaikea oli olla tuijottamatta
-setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on upeaa, juuri torstaina katselin kahta teinityttöä napapaidassa ruokaravintolassa, vaikea oli olla tuijottamatta
-setämies
On mautonta pitää napapaitaa ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on 13-vuotias tytär ja olen huomannut nyt kuinka kolme kertaa vanhemmat miehet katsovat pitkään. Tyttöni on kyllä näyttävä, meikkaa jne. Se on ok kunhan ei mene häirinnän puolelle.
Oletko aivan varma ettei katsoessaan mieti, että mikähän täällä menee vikaan.
Jos vieressä on käynnissä junaturma, niin pystytkö katsomaan muualle?
Prinssi Andrew on tätä lapsikuolaajaväkeä. Miten kävi.
Voi saako nuoremmat sen huomion ja taloudellisen panostuksen minkä sinä olet päättänyt kuuluvan sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aivan varma ettei katsoessaan mieti, että mikähän täällä menee vikaan.
Jos vieressä on käynnissä junaturma, niin pystytkö katsomaan muualle?
??? Siis... Jos käynnissä on junaturma? Mistä sä näitä esimerkkejä haet?
Ja sinä tuijottelet noita silverfoxeja silmät pyöreinä.