Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettaa nuorten tyttöjen perään tuijottavat vanhat miehet

Vierailija
17.10.2025 |

Mitä luulevat olevansa? Tuntuu hirveältä että miehet jotka ovat tyttöihin verrattuna ikäänsä nähden isoisiä... eivätkö ymmärrä miten inhottavia toimillaan ovat.

Kommentit (458)

Vierailija
441/458 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia jos mies katselee kauniita naisia. Ei ikä sitä muuta.

Ja noin10 vuotiaat on kauneimpia, siksi niitä katsellaan eniten. Kotimaassani tätä pidettiin hyväksyttävämpänä, täällä on sairas kulttuuri ja uskonto, joka tekee tuosta muka epänormaalia

Onko se kotimaasi jossain lähi-idän suunnalla?

Vierailija
442/458 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se vain menee. Vaikka miehelle tulee ikää, ei nuorten naisten viehätys kuitenkaan katoa mihinkään. Mies haluaa aina nuoria naisia, kai se on evolutiivinen juttu. Ei mies ala vanhetessaan kuolata viisikymppisiä naisvartaloita.

Tietty yleensä se jää vain katsomiseen. Terve mies ymmärtää, että paras yhteys tulee samanikäisen naisen kanssa eikä 2-3 sukupolvea nuoremman naisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä.

Eikä ketään tarvitse kytätä!

Tietysti tarvii, kaikkien täytyy saada osansa kiimasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/458 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia jos mies katselee kauniita naisia. Ei ikä sitä muuta.

Ja noin10 vuotiaat on kauneimpia, siksi niitä katsellaan eniten. Kotimaassani tätä pidettiin hyväksyttävämpänä, täällä on sairas kulttuuri ja uskonto, joka tekee tuosta muka epänormaalia

Onko se kotimaasi jossain lähi-idän suunnalla?

Kyllä, mutta ei liity asiaan mitenkään, jokainen terve mies pitää parhaassa iässä olevista tytöistä. Kotimaani alkaa i-kirjaimella, sen tarkemmin en kerro.

Vierailija
444/458 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nuoret (tytöt ja pojat)ovat  ostarilla yleensä vain maleksimassa ja aikaansa kuluttamassa .

Aikuiset taas yleensä hoitamassa päivän ostoksiaaan ja poistuvat kun saavat ne tehdyksi. 

Vierailija
445/458 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on luonnostaan hoivaava, anteeksi antava, ja kehuu poikalapsiaan, jotka kasvavat lopulta ällöiksi silverfoxeiksi ja kuvittelevat, että kun ÄITYLIKIN kerran sanoi aina että olen komea, ahdistelen niitä kuntosalini mimmejä jutuillani ja häiritsen treenejään. TOinen vaihtoehto: äiti rypee katuojassa ja pojasta kasvaa naistenvihaaja, narsisti. Sitten silverfoxina tullaan salille iskemään nuorempaa, ettei tarvitsisi omaa ikäänsä peiliin katsoa.

Vierailija
446/458 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on luonnostaan hoivaava, anteeksi antava, ja kehuu poikalapsiaan, jotka kasvavat lopulta ällöiksi silverfoxeiksi ja kuvittelevat, että kun ÄITYLIKIN kerran sanoi aina että olen komea, ahdistelen niitä kuntosalini mimmejä jutuillani ja häiritsen treenejään. TOinen vaihtoehto: äiti rypee katuojassa ja pojasta kasvaa naistenvihaaja, narsisti. Sitten silverfoxina tullaan salille iskemään nuorempaa, ettei tarvitsisi omaa ikäänsä peiliin katsoa.

Jaa-a ! Entäs kuinkahan paljon on niitä miehiä, joilla ei ole minkään kuntosalin korttia ja jotka eivät käy niissä koskaan ?

Vierailija
447/458 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret kinkut jotka meikkaavat ja paljastelevat kerääntyvät usein sellaisiin kauppakeskuksiin tarjolle jonne on hyvät julkiset liikennepalvelut, pe & la, koska he eivät vielä pääse "baariin". Kesäisin heitä on"baarien" lähistöllä, mutta kauppakeskuksessa on aina lämmin eikä koskaan sada. Jokainen meikkaava & paljasteleva kinkku on siellä tarjolla, mutta ei tietenkään hyväksy kaikkia. Sen sijaan, salikinkut eivät välttämättä ole tarjolla vaikka esittelevätkin paikkojaan.

Vierailija
448/458 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat miehet kuvittelee nuoren myyjätytön hymyä flirtiksi ja ovat onnesta soikeina" mä osaan vielä!"

Luulevat olevansa kuumia hopeakettuja mutta ovat todellisuudessa kaljuuntuvia tissiposkia.

Tainut joku kaljuuntuva tissiposki antaa sulle pakit kun noin tunteisiin menee, tai sitten sua ärsyttää kun et saa katseita niin kuin nämä nuoremmat naiset.

Vierailija
449/458 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko varma, että keski-ikäiset naisetkin tuijottelevat parikymppisiä urheilijapoikia.

Kun olin nuorempi niin minua ainakin tuijotti. Itseasiassa äidin kaveritkin tuijotteli, en tiedä huomasiko äiti mutta oksettava olo tuli itselle. Kyllä ne naisetkin osaavat.

Vierailija
450/458 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat miehet kuvittelee nuoren myyjätytön hymyä flirtiksi ja ovat onnesta soikeina" mä osaan vielä!"

Luulevat olevansa kuumia hopeakettuja mutta ovat todellisuudessa kaljuuntuvia tissiposkia.

Tainut joku kaljuuntuva tissiposki antaa sulle pakit kun noin tunteisiin menee, tai sitten sua ärsyttää kun et saa katseita niin kuin nämä nuoremmat naiset.

Katkeran mummon tilitystä selvästi :D

Vierailija
451/458 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pikkutytöt pukeutuvat kuin olisivat Onlyfansiin menossa. Missä vanhemmat ?

En normaalisti tuijottele nuoria tyttöjä mutta suokaa anteeksi kun kerran näin jonkun 8-9- vuotiaan tytön kävelemässä ja oli jotain meikkiäkin naamassa, puhelimen oli nostanut ylös ja ilmeisesti otti selfietä tai videopätkää ja mutristi huuliaan samalla. Ensimmäinen ajatus oli että mihin tämä maailma on menossa.

Vierailija
452/458 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Olen nuori äiti, ja minua häiritsee syvästi nähdä, miten jotkut aikuiset miehet käyttäytyvät nuoria tyttöjä kohtaan. Tämä ei ole vain asia, joka koskettaa minua, vaan se toimii myös varoituksena siitä, minkälaista maailmaa haluan lapsilleni. Kun näen isän ikäisten miesten jäävän tuijottamaan tyttäriäni tai muita nuoria, tunnen itseni raivokkaaksi. Tämä on suorastaan sairasta ja pelottavaa. Miksi heidän täytyy katsoa nuoria tyttöjä kuin he olisivat pelkkä huvittelun kohde? Tämä ei ole vain häiriintynyttä se on vaarallista. Tällaiset miehet ovat pedofiileja, ja heidän ei pitäisi olla keskuudessamme. Meidän kaikkien, vanhempien, yhteisön jäsenten, on nostettava ääneämme ja tuomittava tämä käytös, jotta nuoret naiset voivat elää turvallisessa ympäristössä ilman pelkoa. Minun tehtävänäni on suojella lastani ja puhua hänen puolestaan. Haluan opettaa hänelle, että hänen kauneutensa tai nuoruutensa ei ole syy, miksi kukaan aikui

No tee sitten jotain äläkä vingu mammapalstalla. Helppo se on aina huudella nimettömänä mutta tekijöiksi ei kyllä ole.

Vierailija
453/458 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ettei miehet edes häpeä. Laukkuja jakelevako nauttii siitä kun tietää pökkimisrn kohteen ällöttelevän mielessään ja kavereille kertoo inhoten rypyistä, hajuista ja äänistä? Ihme että edes seisoo kun vastapuoli pitää ällöttävänä.

Luuletko että nämä viestit ei ole provoja. Kuinka yksinkertainen olet? Kas kun ei Seppo 100v kirjottanut

Vierailija
454/458 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Olen nuori äiti, ja minua häiritsee syvästi nähdä, miten jotkut aikuiset miehet käyttäytyvät nuoria tyttöjä kohtaan. Tämä ei ole vain asia, joka koskettaa minua, vaan se toimii myös varoituksena siitä, minkälaista maailmaa haluan lapsilleni. Kun näen isän ikäisten miesten jäävän tuijottamaan tyttäriäni tai muita nuoria, tunnen itseni raivokkaaksi. Tämä on suorastaan sairasta ja pelottavaa. Miksi heidän täytyy katsoa nuoria tyttöjä kuin he olisivat pelkkä huvittelun kohde? Tämä ei ole vain häiriintynyttä se on vaarallista. Tällaiset miehet ovat pedofiileja, ja heidän ei pitäisi olla keskuudessamme. Meidän kaikkien, vanhempien, yhteisön jäsenten, on nostettava ääneämme ja tuomittava tämä käytös, jotta nuoret naiset voivat elää turvallisessa ympäristössä ilman pelkoa. Minun tehtävänäni on suojella lastani ja puhua hänen puolestaan. Haluan opettaa hänelle, että hänen kauneutensa ta

Helpottiko kun nyt noin,anonyyminä, täällä uhriuduit ?

Vierailija
455/458 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pikkutytöt pukeutuvat kuin olisivat Onlyfansiin menossa. Missä vanhemmat ?

En normaalisti tuijottele nuoria tyttöjä mutta suokaa anteeksi kun kerran näin jonkun 8-9- vuotiaan tytön kävelemässä ja oli jotain meikkiäkin naamassa, puhelimen oli nostanut ylös ja ilmeisesti otti selfietä tai videopätkää ja mutristi huuliaan samalla. Ensimmäinen ajatus oli että mihin tämä maailma on menossa.

Ja sinä häntä siellä vielä katselit!

Ei ole normaalia, olit jättänyt viattoman lapsen rauhaan ,sinä...!

Mutta ei, ja tänne vielä noista iljettävistä tirkistelypuuhistasi  avauduit, sinä...!!

Vierailija
456/458 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
457/458 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnonlaki että mies haluaa nussia kaunista naista joten ei siinä mitään hävettävää ole. Jos ei moista kestä niin voi pukeutua lainapeitteeseen ja läskit saavat olla muutenkin rauhassa. 

Vierailija
458/458 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä laittamaan penikseni nuoren aikuistytön paskarööriin🤤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän