Oksettaa nuorten tyttöjen perään tuijottavat vanhat miehet
Mitä luulevat olevansa? Tuntuu hirveältä että miehet jotka ovat tyttöihin verrattuna ikäänsä nähden isoisiä... eivätkö ymmärrä miten inhottavia toimillaan ovat.
Kommentit (348)
Voiko satavuotias katsella kahdeksankymppistä.
Hänhän voisi olla tämän kasikymppisen Isä ?
Mitäpä tuota ihmettelemään, se on aivan normaalia, että miehiä kiinnostaa naiset.
On ne sitten nuoria, tai hiukan vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyvät naiset täällä inisee kateuksissaan, koska niitä ei enää katsota. Ne on näkymättömiä. Sääli.
Nämä valittajat ovat juuri sellaisia naisia, jotka ovat nuorempina saaneet itselleen hyötyä naiseudestaan, nauttineet huomion keskipisteenä olostaan ja miesten katseista. Nyt, kun se aika on mennyttä, niin nuoria naisia katselevat miehet ovatkin oksettavia. . .
jos naiset kuluu katsomisesta, niin ei kannattaisi kulkea julkisilla paikoilla tissit paljaana pitkissä kalsareissa
Minä olen +50v lihava ukm ja katselen estottomasti nuorten tyttöjen perseitä, muutaman perään olen viheltänyt. Tietysti he ovat siitä loukkaantuneet ja tulleet kasvoille asiasta huutamaan, mutta kun on vähän setelinippua vilauttanut niin taas oon päässyt teini persettä panemaan.
En katsele kenenkään perään.Katson vain eteeni että en kävele kenenkään päälle.Voi mies katsoa kaunista naista pitkäänkin olipa hän nuori tai vanhempi poislukien lapset.Ajatuksissaan todeta että ompa hyvännäköinen.Eikä se tarkoita mitään irstasta vaikka te niin luulette.Ei ainakaan omalla kohdallani ja olen n.50v.
Se päivä voisi sinetöidä maapallon kohtalon paljon myönteisempään suuntaan.