Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettaa nuorten tyttöjen perään tuijottavat vanhat miehet

Vierailija
17.10.2025 |

Mitä luulevat olevansa? Tuntuu hirveältä että miehet jotka ovat tyttöihin verrattuna ikäänsä nähden isoisiä... eivätkö ymmärrä miten inhottavia toimillaan ovat.

Kommentit (458)

Vierailija
341/458 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuota ihmettelemään, se on aivan normaalia, että miehiä kiinnostaa naiset.

On ne sitten nuoria, tai hiukan vanhempia.

Vierailija
342/458 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen +50v lihava ukm ja katselen estottomasti nuorten tyttöjen perseitä, muutaman perään olen viheltänyt. Tietysti he ovat siitä loukkaantuneet ja tulleet kasvoille asiasta huutamaan, mutta kun on vähän setelinippua vilauttanut niin taas oon päässyt teini persettä panemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/458 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele kenenkään perään.Katson vain eteeni että en kävele kenenkään päälle.Voi mies katsoa kaunista naista pitkäänkin olipa hän nuori tai vanhempi poislukien lapset.Ajatuksissaan todeta että ompa hyvännäköinen.Eikä se tarkoita mitään irstasta vaikka te niin luulette.Ei ainakaan omalla kohdallani ja olen n.50v.

Vierailija
344/458 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne nuoret tytöt luulee olevansa?

Miten niin? Ei ne nuoret tytöt niitä rasvaisia setämiehiä kyttää vaan ihan toiste päin. Ei ki se tyttöjen vika ole, jos joku pervo kuolaa heitä?

Vierailija
345/458 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellä menee tunteisiin se että ihmiset saavat katsoa toisia ihmisiä? Olipa sitten vanha mies tai vanha nainen?

Kateus puhuu...

Ai nytkö pitäisi olla kateellinen siitä, että limanuljaskat vahtaa? Hyi, ei kiitos. Sain tuota osakseni ihan tarpeeksi nuorena ja kun olin baarissa töissä. Nyt saa olla pääasiassa rauhassa kun alkaa ikää olla lähemmäs 50v. 

Et ymmärtänyt aikanaan nauttia?

Miksi ihmeessä olisin nauttinut siitä, että limanuljaskat vahtaa? Mikä saa jotkut ihmiset kuvittelemaan, että naiset pitää jotenkin imartelevana, että miehet vahtaa ja kuolaa perään?

Koville ottaa kun ne ei vahtaa, himoitse ja kuolaa!

Siis mikä teidän joidenkin ongelma on, kun ette ymmärrä selvää suomen kieltä? Olet kuvottava ihminen joka yrittää määrätä siitä mitä naiset tuntee ja ajattelee. Tuollaisen saastan sietää olla yksin koko elämänsä, että ei pilaa kenenkään muun elämää.

Vierailija
346/458 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne nuoret tytöt luulee olevansa?

Kuolmemattomia.

Vierailija
347/458 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nuorista tytöistä sitten kiinnostuisi kun ikäisensä pojat eivät ainakaan ole heistä kiinnostuneita?

Vierailija
348/458 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä tuota ihmettelemään, se on aivan normaalia, että miehiä kiinnostaa naiset.

On ne sitten nuoria, tai hiukan vanhempia.

Juu. Kyllä minä katselen. Itseasiassa katselen ihan juuri sitä mitä mieleni tekee katsella.

En tarvitse siihen kenenkään lupaa.

Vierailija
349/458 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nuorista tytöistä sitten kiinnostuisi kun ikäisensä pojat eivät ainakaan ole heistä kiinnostuneita?

Miksi ikäisensä pojat eivät olisi heistä kiinnostuneita? Miksi aikuisen miehen pitäisi olla kiinnostunut nuorista TYTÖISTÄ? Nuori tyttö on eri asia kuin nuori nainen eikä vuosikymmeniä vanhemman miehen kuulu olla kiinnostunut nuorista naisistakaan ja häiriköidä heitä.

Vierailija
350/458 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kerran erään nuoren äidin vauvaakin. Kehuin että ompas söpö vauveli. Ei se äiti siitä suuttunut.

Vierailija
351/458 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä, 60-vuotias mies nautin 20-30-vuotiaan hoikan naisvartalon näkemisestä. En tuijottele tai ahdistele. Tiedän oikeasti ihan hyvin, että mikä tahansa kontaktinottoyritys olisi naurettavaa. En silti tunne tästä esteettisestä (ja vähän seksuaalisestakin) nautinnosta minkäänlaista syyllisyyttä.

Vierailija
352/458 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologia on sellaista.

Nainen tulee tietyssä iässä sukukypsäksi ja on valmis lisääntymään. 

Alkaa houkuttelemaan Urosta ja sitä rataa.

Tutustukaa nisäkkäiden Biologiaan. Ihminen on vaan Eläin.

Ei ole biologiaa viehättyä alle 15-vuotiaista. Se on pedofiliaa. 

Pedofiliaa on kiinnostua lapsista, joilla ei ole vielä aikuisen muotoja. Alle 15-vuotiaasta viehättyminen on normaalia, jos,tämä näyttää naiselta, mutta normaalijärjellä varustettu ihminen ymmärtää rajansa.

Niin. Erittäin karkeasti rajattuna kiinnostuminen alle 14-vuotiaasta on epänormaalia. Sitä vanhemmasta kiinnostuminen taas on normaalia ja se selittyy täysin ihmisen biologialla. Kuten kerroit, normaalijärkinen

Ennen noin, mutta nykyään tyttöjen murrosikä ja sen mukana naiselliset muodot alkavat huomattavasti aikaisemmin kuin vielä muutama vuosikymmen siten.

Vierailija
353/458 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ainakaan tahallisesti tuijottele nuoria naisia. Joskus yhdessä on saatettu keskustella jostain ihmisistä ja heidän vaatteistaan/ulkonäöstään, joskus ne on voinut olla myös nuoria naisia. 

Odotan sitä päivää kun joku nuori nainen tulee avautumaan minulle että mieheni katsoo häntä. "Mitäs sitten!". Silmätkö pitäisi puhkoa? 

Tietenkään miehesi ei sinun nähden tuijottele. Minäkin olen hyvin tarkka minne katson vaimoni seurassa.

Vierailija
354/458 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen keski-ikäinen nainen ja katselen mielelläni mukavan näköisiä, komeita, litteävatsaisia, lihaksikkaita, vireitä, pilke silmäkulmassa olevia 20-30v miehiä. Mikä ilo silmälle! Katselen, vaan en koskisi vaikka tulisi tilaisuuskin. Oman rakkaan, ikäiseni kanssa on kumminkin hyvä olla. Lämmin, ihana, ihminen on mun kanssani vanhentunut ja vanheneva. Katseet nuorempiin on katseita ja todellinen elämä jotakin ihan muuta. 

Vierailija
355/458 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia viisikymppiset naiset antavat itsensä rupsahtaa eivätkä näytäkään enää parikymppisiltä? Naama ja kroppa leviää sekä hiukset harvenee ja lyhenee. 

Tehkää asialle jotain, niin ei tarvitse tuijotella tytön kavereita. 

Katso itseäsi peilistä... näytätkö 20-vuotiaalta?

Kävin katsomassa. Näytin paljon paremmalta kuin se 20 vuotias pojanruipelo.

Vierailija
356/458 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien telinevoimisteluvalmentajana saa toimia portsarina pukuhuoneen ovella, kun mammat tunkee väkisin sisään.

Useamman saanut repiä hihasta pihalle ja selittä, että ei sinne nyt ddu mennä siellä on 15-18v pojat ilkosillaan.

Vierailija
357/458 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko montakin kertaa oksentanut jo?

Vierailija
358/458 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet visuaalisempia? Sisustus? Vaatteet? 

Kuka tämäm vanhan hokeman on keksinyt. Tutkimus aiheesta missä?

Vierailija
359/458 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kuvottavaa. Oma 8-kymppinen isäni tiirailee auton ratista itseni ikäisiä, jopa teinejä. Joka kerta sanon "Hän voisi olla lapsenlapsesi/ lapsenlapsenlapsesi". 

Pahinta, kun kuntosalilla joku omasta mielestään kovassa kunnossa oleva "silverfox" tuijottaa yläasteikäisten tyttöjen perään. Naiset, jos avaatte silmänne, näette saman. 

Tekisi mieleni keksiä joku lause tuollaiselle pedofiilillekin, että heräisi - katsekin voi traumatisoida, tiedän sen omasta lapsuudestani. Ja mahtua sen jälkeen vielä samalle salille hänen kanssaan. Salikortit maksaa... saa ehdottaa

Vierailija
360/458 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen mieheni katseli parvekkeelta kun ohi veti skuutilla  kaksi teiniä,lipoi kielellä ilmaa ja huokaisi "noille kun pääsisi temput näyttämään " . Voi oksetus!

Exä on kaljamahainen,huonohampainen viisikymppinen joka uskoo tosissaan viehätysvoimansa riittävän 16 v tyttöihin.

En itsekään ole mikään missi,mutta en myöskään kuvittele että voisin saada nuoren poikakaverin. Enkä edes halua,olen onnellinen ikäiseni miesystävä kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan