Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ihminen jäänyt mieleen elämäsi varrelta?

Vierailija
16.10.2025 |

On. Olin silloin nuori. Ajoin pyörällä aina töihin. Siinä tiellä tehtiin tietöitä. Joka aamu eräs vanhempi tiemies hymyili ja sanoi huomenta. Kysyi, että paleleeko, toivotti hyvää työmatkaa jne. Tuli ikävä häntä, kun se tietyö loppui. Kauniit muistot jääneet iäksi. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupassa jouluapulaisena ja viimeisenä työpäivänä yksi kollega sanoi, että mä ole ihminen joka pärjään aina.

Se oli tosi kauniisti sanottu ja muistelen tuota aina tiukan paikan tullen :)

Vierailija
2/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ihan sattumalta yhden miljardöörin. Se jäi kyllä mieleen. En voinut oikein hyvin silloin. Tapailin toista. Kolmen kuukauden päästä hän otti uudelleen yhteyttä. Välillä muistan hänen kauniit ruskeat silmänsä ja hymyn. 

Vierailija
4/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti vongata sulta tuheroo. 

Vierailija
5/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa elämän varrella tapaamistani on jäänyt jossain mielessä muistiin, toiset paremmin, toiset huonommin.

Vain pari jättänyt ikäviä muistoja.

Vierailija
6/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylän aikamiespoika joka veti fillarilla täysiä alamäkeen kaljakassit tangolla. 

kuului vaan että perkele ja sukelsi koululaismiän ohi ojaan ja pullot levisi pitkin peltoa.

yksikään ei hajonnut ja kotvan kuluttua taas täysvauhtia kohti äitinsä kotia. 

Vierailija
7/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai se miljardööri? Mä olin vielä tosi törkeä. Menin sen tapailumiehen kanssa sänkyyn sinä iltana. Varastin karkkeja julkkista. Join itseni hirveään kuntoon. 

Mietin, että se oikeasti piti minusta. Odotti, että saisin lääketasapainon kuntoon. 

Vierailija
8/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se miljardööri? Mä olin vielä tosi törkeä. Menin sen tapailumiehen kanssa sänkyyn sinä iltana. Varastin karkkeja julkkista. Join itseni hirveään kuntoon. 

Mietin, että se oikeasti piti minusta. Odotti, että saisin lääketasapainon kuntoon. 

Ne piti minua epävakaana. Minusta tuntuu niin. 

Vierailija
9/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtiputaalainen joka nauroi kuin kehitysvammainen. Tästä on jo vuosia aikaa.

Vierailija
10/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänyt monia! Lapsuudesta on jäänyt monta ystävällistä aikuista mieleen. Se oli ehkä tyypillistä siihen aikaan, että lapsia ei erityisesti huomioitu. Ne jäi mieleen, jotka jutteli meille. Naapurit, hoitopaikan naapurit ja koulumatkoilla asuvat juopot ja vanhukset.

Vierailija
11/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se odotti, että eroan siitä toisesta. Mitäköhän sille kuuluu? On varmaan joku superkaunis vaimo ja monta lasta. Johtaa sitä öljy-yhtiötä. 

Vierailija
12/12 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se odotti, että eroan siitä toisesta. Mitäköhän sille kuuluu? On varmaan joku superkaunis vaimo ja monta lasta. Johtaa sitä öljy-yhtiötä. 

Pääsisiköhän sitä tapaamaan Texasiin? Olen yhtä säälittävä kuin silloinkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi