Miten ihmiset maalla ja pikkupaikkakunnilla viettää vapaa-aikansa?
Kun mitään ei ole. Istuvatko ne kotona katsomassa telkkaa?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kännissä ja/tai aineissa jotain ruutua katsellen.
Onpa ankeaa elämää. Ryypätä yksin. Kaupungissa on sentään baareja ja siellä muitakin ihmisiä, jos haluaa ryypätä.
Tehden samoja juttuja, mitä ap siellä suurkaupunnissa.
Metsästystä, kalastusta, kaikkea luonnossa liikkumista.
Itse ulkoilen, teen pihahommia, hiihdän, askartelun, ompelen, käyn isommalla kirkolla vesijuoksussa ja kaupoilla. Terveellistä elämää.
Kuljen luonnossa, valokuvaan, käyn uimassa ja salilla, neulon, virkkaan ja teen koruja. Teen avoimen AMK:n opintoja. En ymmärrä miksi mun pitäisi vain kotona istua katsomassa telkkaria.
Hevosharrastukseen saa kulumaan maalla kaiken liikenevän vapaa-ajan, mutta vähemmän rahaa kuin kaupungissa.
N*ssitaan naapureita, jotka ovat sukua. Näinhän se vessanpaskoja poliitikko siellä Helsingissä jo tietää kertoa, eli älä kysele. Ei sinua oikeasti kiinnosta kuitekaan.
Pullo tai pari Koskenkorvaa joka ilta, näin mennyt 25 vuotta ja illat kuluu hyvin
Ei oikein ole vapaa aikaa, kun olen lähes aina töissä. Jotain noista kymmenestä autosta saatan korjailla, jos on hyvä sää.
Kokoontuvat erilaisilla kulkineilla huoltoasemalle ja siellä sitten viettävät illan hörppien välillä kahvia ja välillä sitten ihmetellään kulkineita.
Kännissä ja/tai aineissa jotain ruutua katsellen.