Äidin 88v miesystävä kuoli vanhuuttaan. Hautajaisista viikko. Äiti etsii nyt uutta rakkautta!
Mistähän äidille mies. Ehdotin nuohoojaa (aika hyvännäköinen), jonka tilasin 2 viikon päästä. Se ei kuulemma kelpaa
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Olen iäkäs leski. Yhtäkään ikäistäni tai vanhempaa tuntemaani leskimiestä en ottaisi minkäänlaiseksi seurustelukumppaniksi. Käriseviä, naapureita kyttääviä, yhtiökokouksessa jankkaavia , ahdasmielisiä erilaisia ihmisiä kohtaan,hampaat lonksuu. Tukka lähtee. Viimeiset kyllä minultakin.
Mutta ei hyvä päivää, tommosenko kuorsausta jA paasausta rupeisin kuuntelemaan.
Tänsuuntaista huomiota äitikin on tehnyt. Miesystävänsä oli piristävä poikkeus
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kuulemma 60-vuotiaskin kelpaa kunhan on fiksu
Ap
Kenelle kuusikymppiselle miehelle muka kelpaa ikäloppu mummeli? Tuonikäisethän panee vielä hedelmällisessä iässä olevia vosuja.
Nimen omaan...ja mielellään sekä ylpeydellä! T Zetämies 61-v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko järkeä vai ei. Ei ole järkeä. Toinen jalka jo haudassa. Niin pitäisi vielä päästä kutemaan.
Rakkaus ei ole ihan yks yhteen kutemisen kanssa
Ap
Siihenhän kävis sitten toinen mummu. Mummuja on enemmän kuin pappoja.
Todella paljon enemmän...suomalainen mies tuppaa kuolemaan aika pian siittä kun on jäänyt eläkkeelle.
Taitaa äiteellä jo remmi luistaa. Kannattaa olla tarkkana ettei joku auervaara iske kiinni.
Äidillä on oikeus kaivata rakkautta yhtälailla kuin kaikilla muillakin iästä riippumatta. Olen itse jo yli 70, mutta pohjattoman rakastunut miesystävääni, jonka löysin kohta leskeksi jäätyäni muutama vuosi sitten. Kyllä elämänlaatu paranee, kun on joku jota rakastaa.
Minä olen kyllä niin yksiavioinen etten voisi kuvitella mitään miehen etsimistä pitkän yhteisen elämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa äiteellä jo remmi luistaa. Kannattaa olla tarkkana ettei joku auervaara iske kiinni.
Jep ap! OLE TARKKANA! Muutoin menee sun säästö suunnitelma mönkään...äidille ukkeli, ei tyhjätaskuille kuten kirjoitit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kuulemma 60-vuotiaskin kelpaa kunhan on fiksu
Ap
Kenelle kuusikymppiselle miehelle muka kelpaa ikäloppu mummeli? Tuonikäisethän panee vielä hedelmällisessä iässä olevia vosuja.
Mitä väliä sillä hedelmällisyydellä on? Jos ei aio perhettä perustaa.
Vierailija kirjoitti:
Äidillä on oikeus kaivata rakkautta yhtälailla kuin kaikilla muillakin iästä riippumatta. Olen itse jo yli 70, mutta pohjattoman rakastunut miesystävääni, jonka löysin kohta leskeksi jäätyäni muutama vuosi sitten. Kyllä elämänlaatu paranee, kun on joku jota rakastaa.
Ei kun hyvää lykkyä eteenpäin rakkauden huumassa. On myös todettu että ikääntyneet saavat lisävuosia elämäänsä kun saa uuden kumppanin. Elämä maistuu paremmalta ja siitä saa voimia. Onnea!