Olin juuri työpaikassa jossa ei saa jutella tai kuunnella musiikkia työnteon aikana
varastolla. Jotkut esimiehet kiertelivät sanomassa puheliaille työntekijöille ettei saa hölöttää. Tarve oli myöskin muka pitkäaikainen, mutta yhtäkkiä joku 90 prosenttia työntekijöistä saikin kenkää. No eipä noin tarvitse kovin kauaa toimia kun tämä firma kierretään kaukaa ja saavat vain paskaa työvoimaa tilalle.
Kommentit (15)
Onhan työvoimasta kyllä ylitarjontaa. Se on kuitenkin jännä, että viikkoa ennen tätä "joukkoirtisanomista" minuakin kiristettiin jatkamaan kun halusin lähteä henkilökohtaisten aikatauluongelmien takia.
ap
Turvallisuusriskejä. Lisäksi hidastaa työntekoa.
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Kirjoitatko noin kaikkiin palstan aloituksiin?
ap
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuusriskejä. Lisäksi hidastaa työntekoa.
Musiikin kuuntelu kuulokkeilla trukkien seassa onkin turvallisuusriski. Satunnainen juttelu työn lomassa pitää taas työntekijät hengissä. Esimiehille tuntui kyllä olevan täysin ok hölöttää ja pyöritellä peukaloitaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko Porissa?
Pk-seudulla.
ap
Töissä tehdään töitä eikä jaaritella.
Minäkin kieltäisin yhteiskäytössä olevat radiot jos olisin johtoasemassa. Kuulosuojaimien kanssa se ja sama mitä kuuntelee.
Miksi se musiikin kuuntelu työajalla on niin tärkeää?
Mulla aikoinaan viikkoa ennen kehuttiin, että oletpas tosi hyvä työntekijä ja sitten viikon päästä potkut. Olinkin kivasti just ottanut asuntolainaa.
Minäkin olen, ihme niuhoja johtamassa tätä lennonjohtajan hommaa. Onneksi palstalla saa sentään olla koneiden ohjailun lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se musiikin kuuntelu työajalla on niin tärkeää?
Tekee työstä huomattavasti mielyttävämpää. Varsinkin jos työ ei vaadi jatkuvaa ihmiskontaktia.
Stockalla ei myöskään henkilökunta saanut jutella keskenään liian pitkään. Esimies tuli huomauttamaan. Myöskin vedenjuonti asiakkaiden nähden oli kielletty. Ihme vaan että päälliköt sai tuoda työpaikalleen lapsiaan ja koiriaan;)
En usko.