Kokemuksia siitä, kun et tunnistanut (tinder)deittiäsi!
Oliko henkilö paljon vanhempi, pulleampi tai lyhyempi kuin oli väittänyt? Oliko kuvat vanhoja, photoshopattuja vai kokonaan varastettu muualta? Kertokaa!
Kommentit (10)
Kasvosokeuden takia vaikea tunnistaa vaikka kuva olis ihan näköinenkin, saati jos on monta vuotta vanha. Miehillä usein on
No itse en ole tinderdeittaillut, mutta reilu 20 vuotta sitten tuli chatdeittailtua. Yhtään positiivista yllät1ystä ei tullut vastaan. Silloin chateissa pyöri lihavat tytöt/naiset, kauniimmat ja sopusuhtaiset saivat seuraa baarista/harrastuksista/koulusta...
Vierailija kirjoitti:
No itse en ole tinderdeittaillut, mutta reilu 20 vuotta sitten tuli chatdeittailtua. Yhtään positiivista yllät1ystä ei tullut vastaan. Silloin chateissa pyöri lihavat tytöt/naiset, kauniimmat ja sopusuhtaiset saivat seuraa baarista/harrastuksista/koulusta...
Okei. Itsellä ei kokemusta tuosta, kun synnyinkin vasta 25 vuotta sitten. Mutta jos kerran chateissa pyöri vain rumat naiset, sillä kauniit sai seuraa muualta, niin silloinhan sinä itsekin miehenä olit ruma, sillä muutoinhan olisit deittaillut niitä kauniita naisia, joita olisit tavannut harrastuksissa tai koulussa.
Kolme ensimmäistä matchia oli käytännössä tunnistamattomia kun nähtiin livenä. Näistä huvittavin oli yksi nainen, joka kertoi fitness taustasta ja yrittää olla hyvässä kunnossa. Oli todellisuudessa reilusti yli 100kg keijukainen.... Itselläni oli 2kk vanhat kuvat ja ajattelin,että kuvilla huijaaminen nuorempien juttu. Ei kai ny yli 30v nainen lähde valheella liikkeelle. No väärin luulin
Jaa, taas yksi naisvihaketju. Poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, taas yksi naisvihaketju. Poistoon.
Ap on nainen. En tosiaan lietso naisvihaa enkä miesvihaa. Ketjuun saa osallistua miehet ja naiset, molemmat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Itsellä ei kokemusta tuosta, kun synnyinkin vasta 25 vuotta sitten. Mutta jos kerran chateissa pyöri vain rumat naiset, sillä kauniit sai seuraa muualta, niin silloinhan sinä itsekin miehenä olit ruma, sillä muutoinhan olisit deittaillut niitä kauniita naisia, joita olisit tavannut harrastuksissa tai koulussa.
No missä mä sanoin, että olisin ollut keskivertoa tai sen yläpuolella, aivan, en missään. Sosiaalisesti kömpelönä, oli helpompi tutustua netin kautta. Ja lopulta puoliso löytyi ihan sen kummemmin etsimättä, kun olin päättänyt jäädä sinkuksi ja yhdessä on oltu jo pitkään.
Mies oli paljon hoikempi kuin kuvissaan. Noh, ei haitannut, yhteen päädyttiin silti, vaikka ei hänellä paljon lihasta luiden päällä ole tänäkään päivänä :)
Up