Sinä yrittäjä, joka pärjäät taloudellisesti hyvin
millä alalla toimit? Eli mitä siis teet yrittäjänä?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Oma pieni ravitsemusliike. Teen töitä lähes yksin, tytär auttaa ja tuuraa aika ajoin. Pitkiä päiviä(10-12 t) ja yksi vapaapäivä viikossa. Nautin työstäni ja asiakkaistani. En ole rikastunut eikä.ole tarkoituskaan, mutta selviän lainoista ja kuluista hyvin.
Eli suomeksi: Pärjää taloudellisesti kohtalaisesti kun tekee 10-12 tuntista työpäivää ja apuna ilmainen työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma pieni ravitsemusliike. Teen töitä lähes yksin, tytär auttaa ja tuuraa aika ajoin. Pitkiä päiviä(10-12 t) ja yksi vapaapäivä viikossa. Nautin työstäni ja asiakkaistani. En ole rikastunut eikä.ole tarkoituskaan, mutta selviän lainoista ja kuluista hyvin.
Eli suomeksi: Pärjää taloudellisesti kohtalaisesti kun tekee 10-12 tuntista työpäivää ja apuna ilmainen työntekijä.
Niin toiset tykkää yrittää ilman miljoonien keräämistä,tavoitteena hankittu elanto mielekkäästä työstä,arvostan.
Välitän tavaraa ja 10 prosentin osuus on katteeni.Pieni kiinteä varasto ja pakettiauto.
Yrittäjän statuksella olen mutta nostan kahta eri eläkettä. Kiinteistönhuoltoalalla ja töistä sekä palkasta saan päättää itse. Hyvin menee.
Rakennusalalla olin mutta myin firman. Nykyään teen töitä satunnaisesti. Pärjääminen tarkoittaa 14 tunnin työpäiviä yrittäjänä joten miettikää sitä jos haluatte tienata.