Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä yrittäjä, joka pärjäät taloudellisesti hyvin

Vierailija
16.10.2025 |

millä alalla toimit? Eli mitä siis teet yrittäjänä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pieni ravitsemusliike. Teen töitä lähes yksin, tytär auttaa ja tuuraa aika ajoin. Pitkiä päiviä(10-12 t) ja yksi vapaapäivä viikossa. Nautin työstäni ja asiakkaistani. En ole rikastunut eikä.ole tarkoituskaan, mutta selviän lainoista ja kuluista hyvin.

Vierailija
2/6 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma pieni ravitsemusliike. Teen töitä lähes yksin, tytär auttaa ja tuuraa aika ajoin. Pitkiä päiviä(10-12 t) ja yksi vapaapäivä viikossa. Nautin työstäni ja asiakkaistani. En ole rikastunut eikä.ole tarkoituskaan, mutta selviän lainoista ja kuluista hyvin.

Eli suomeksi: Pärjää taloudellisesti kohtalaisesti kun tekee 10-12 tuntista työpäivää ja apuna ilmainen työntekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli suomeksi: Pärjää taloudellisesti kohtalaisesti kun tekee 10-12 tuntista työpäivää ja apuna ilmainen työntekijä.

Niin toiset tykkää yrittää ilman miljoonien keräämistä,tavoitteena hankittu elanto mielekkäästä työstä,arvostan.

Vierailija
4/6 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitän tavaraa ja 10 prosentin osuus on katteeni.Pieni kiinteä varasto ja pakettiauto.

Vierailija
5/6 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjän statuksella olen mutta nostan kahta eri eläkettä. Kiinteistönhuoltoalalla ja töistä sekä palkasta saan päättää itse. Hyvin menee.

Vierailija
6/6 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusalalla olin mutta myin firman. Nykyään teen töitä satunnaisesti. Pärjääminen tarkoittaa 14 tunnin työpäiviä yrittäjänä joten miettikää sitä jos haluatte tienata.