Kokemuksia siitä, kun et tunnistanut (tinder)deittiäsi!
Oliko henkilö paljon vanhempi, pulleampi tai lyhyempi kuin oli väittänyt? Oliko kuvat vanhoja, photoshopattuja vai kokonaan varastettu muualta? Kertokaa!
Kommentit (56)
Mun miesserkku kertoi minulle, että hänellä on eräs miespuolinen nelikymppinen kaveri, jolla on tällainen kokemus:
Hän oli viestitellyt Tinderissä toisella paikkakunnalla, 130km päässä asuvan naisen kanssa ja sopinut, että he tapaavat naisen paikkakunnalla ja menevät paikallisen hotellin tanssiravintolaan, kun siellä esiintyi eräs iskelmäartisti. Miehen mukana oli tulossa hänen ystäväpariskunta ja mies oli luvannut maksaa naisen sisäänpääsylipun tanssiravintolaan. Kun mies saapui paikalle, oli nainen ihan eri näköinen kuin kuvissa,siis huonomman näköinen ja mies sitten kieltäytyikin maksamasta treffikumppaninsa sisäänpääsylippua, jolloin miehen kaveri joutui maksamaan tämän naisen lipun. Sitten he eivät olleet koko illan aikana jutelleet toisilleen.
Mun mielestä tässä tapauksessa olisi ollut kohteliasta edes vähän jutella tälle treffikumppanille, kun nythän se treffikumppani tajusi, että miehen kiinnostus lopahti hänen ulkonäkönsä takia.
Vierailija kirjoitti:
Kulli ei ollukaan 25 vaan 12 cm
Se riittää sulle oikein hyvin.
Tutustuin erääseen uskovaiseen nelikymppiseen naiseen. No, itsekin olen uskovainen joten ajattelin että ihan kiva vain että on samanhenkistä seuraa.
Jo itse tapaaminen paljasti ettei tästä mitään tule. Nainen oli suoraan sanottuna hirveän näköinen. Huono iho, kaljuuntuva päälaki, vatsanpyörylä. Lisäksi nainen oli treffeille ottanut mukaansa esiliinaksi pari kaveria. Vaikka itselläni ei ole lainkaan tyylitajua, vaatteet olivat hänellä rumat, vanhat ja suoraan kirppikseltä hankitut. (kirppikseltä saa toki myös hyvää kamaa JOS osaa katsoa).
Sitten suoraan naimakauppoihin. Nainen sanoi että hänen miehensä tulisi hänen kanssaan evankelioimaan kadulle. Hän uskoi karismaattisiin ihmeisiin, jalkojen kasvamiseen samanmittaisiksi ja muihin ihmeparantumisiin arkipäiväisenä juttuna. Jokaisen kristityn myös ehdottomasti piti uskoa Nuoren Maan Kreationismiin, maailmankaikkeus on 5000 vuotta vanha ja sillä siisti.
Lisäksi hän oli työtön ja rahaton.
Pahaksi onneksi hän ihastui minuun aivan pahanpäiväisesti, ja minulla ei ole sydäntä sanoa tympeästi että get lost, mutta onnistuin sen lopulta sanomaan parin päivän kuluttua kun ensin oli massapostittanut facebookini täyteen Jeesus on Herra-viestejä.
Myös hänen esiliinanaan toimineet kaverit sanoivat nähneensä minusta näkyjä suoraan Herralta että tässä on sulle uusi mies. Kuulemma olivat seurakunnassakin jo rukoilleet julkisesti tämän puolesta.
Joo vähän erilaista kristillisyyttä kuin mihin olin tottunut. Tietysti vähän kaivertaa se, että kyllä mä nyt tajuan miltä tuntuu ihastua toiseen ilman vastakaikua, joten en nyt tahdo "haukkua" naista mitenkään.
Tuli Tinderissä mätsi 30-vuotiaan komena Italiaisen miehen kanssa. Kuvassa todella tyylikkäästi pukeutunut hyvässä kunnossa oleva adonis. Hän ehdotti treffipaikaksi hänen lähipubin terassia. Aikani terassilla istuttuani vilkuilin ympärilleni, että missäköhän ihmeessä se mie oikein on ja näin kun joku todella epäsiisti, ylipainoinen likaisen näkönen kaljuuntuva tyyppi likaisessa hupparissa on kännykkä kädessä tulossa kohti terassia. Saan viestin "im here, where are you?" ja samaan aikaa mies nostaa katseen ja katsoo minu akuin tunnistaen minut. Joo o, tuo likainen ilmestys tuli luokseni ja hän se sitten oli. Olin aivan shokissa!
Sanoin hänelle heti, etten ollenkaan tunnista häntä, että oliko hänellä jonkun toisen kuva siellä Tinderissä. Tähän mies kehtasi vastata, etten minäkään näytä lainkaan samalta! Ha! Minun kuvat oli kaikki max kuukauden vanhoja. Oli kuvaa koko vartalosta muutalla kulmalla ja kasvokuvia ilman yhtään mitään filttereitä :D:D
No ei siinä kaikki. Kohteliaisuuden vuoksi ajattelin istua siinä ja juoda juomani loppuun. Mies alkoi vääntää sätkää siinä naamani edessä!! Siis mitä ihmettä! Hyi! Sen jälkeen alkoi vinkumaan mua sen luokse. Selitti kuink aon ostanut mulle kassillsen lonkeroa sinne ja mun on pakko mennä kun käytti niin paljon rahaa muhun. Siinä vaiheessa iski jo ihan paniikki päälle. Hyi hemmetti mikä tyyppi!
Mies oli lakiopiskelija ja kuvien mukaan todella söpö ja urheilullinen pakkaus. No treffeille saapui ylipainoinen liimalettinen finninaama ylipienessä neulepaidassa. Yritin pysyä naama peruslukemilla silti ja kestää treffit loppuun. Hän oli ihan ok mukava ja juttu luisti normaalisti. Mies tuntui ihastuvan paljonkin, sillä treffien loppuessa pyysi halausta ja kun nihkeästi suostuin, hän puristi minut tiukasti itseään vasten karhunotteeseen lantioita myöten ja yritti suudella. Sain käännettyä poskeni hänelle vain, rimpuiltua irti ja katosin paikalta kiireesti. Mies huhuili minua saman tien Tinderissä ja kyseli koska nähdään taas, siinä vaiheessa tein katoamistempun.
Mies oli profiilinsa mukaan "timanginen seuramies" mutta häntä sai jututtaa kuin ujoa ekaluokkalaista koko parituntisen.
Nuorempana pari tyyppiä olivat laittaneet profiileihinsa ehkä yhden kuvan, tumman ja epäselvän, ja toisella oli vielä aurinkolasit. Livenä olivat sitten rumempia. Eivät välttämättä vastenmielisiä, mutta toinen oli todella epävarma itsestään ja toinen käytökseltään vastenmielinen, että yhdet treffit vietin loppuun ja sitten ei kiitos.
Mies oli kuvissa hyvännäköinen, vähän paha poika renttu-fiilistä. Tinderissä juttu luisti hyvin, joten parin päivän päästä vaihdettiin numerot ja sovittiin tapaaminen. Sovitussa deittipaikassa olikin vastassa aivan eri näköinen, huonoryhtinen ja todella kiusaantuneen oloinen tyyppi. Kahvien ajan istuskeli hiljaa, tuijotteli seiniin ja kattoon, ei katsonut silmiin, vastaili kysymyksiin parilla sanalla eikä itse kysynyt mitään. Paljastui olevan kaukana pahasta pojasta, asui edelleen vanhempiensa luona työttömänä, eikä ollut peruskoulun jälkeen käynyt mitään kouluja, ja ikää oli kuitenkin liki 30...
Kannattaa soittaa Tinderissä videopuhelu. Sen voi tehdä anonyymisti sovelluksella. Tutustuu jutellessa sen verran, että näkee onko samalla aaltopituudella ja ei tule livenä tällaisia yllätyksiä.
Yksi tapaus oli sellainen, että kuvissa oli välttävä 38 v, mutta vaikutti muuten ihan fiksulta ja "muu tarjonta" oli sillä hetkellä heikkoa, niin päätin sopia treffit.
Mies alkoi empiä kahvilan kanssa ja ehdotteli jotain metsäretkeä, mutta lopulta sovittiin tapaaminen kauppakeskukseen.
No, tunnistin miehen, mutta jäädyin sen verran, että menin vaatekauppaan piiloon miettimään oharit vs. menen paikan päälle kieltäytymään treffeistä.
Se alkuperäinen kuva oli 20 vuotta vanha ja nykyinen ulkoasu oli sellainen, että ei ollut yhtään minun tyyliä. Muut ovat olleet edes lähellä kuviaan, vaikka olisi vähän vuosia tai kiloja ollut välissä.
Mun eka Tinder deitti. Miehellä oli ainakin 20 v vanhempi kuva itsestään. En tunnistanut.
Heilutti minulle ravintolassa kättään, joten tajusin, että tuo harmaahapsinen, kaljuuntuva, epäsiisti, lihava, kaljamahainen mies, jolla puuttui etuhampaat niin ylhäältä kuin alhaalta, ja pikkutakki täysin hilseen peitossa, onkin mun deitti!!!
Oli myös valehdellut ikänsä 20 v nuoremmaksi. Kun halasi minua ilman lupaani, niin huomasin että hän HAISI! 🤮
Mies alkoi ylistää minun ulkonäköä ja nuorempaa ikääni, ja luuli kehuvansa minua, kun kommentoi, että olen pan****tavan näköinen. Ja kertoi, mitä kaikkea seksuaa***lista haluaa minun kanssani tehdä.
Olimme tilanneet pihviannokset, ja minulta meni ruokahalu, kun mies alkoi syödä hampaattomalla suullaan! Hirveä mussutus, ja äänet, kun hänellä oli vaikeuksia purra se pihvi harvoilla hampaillaan. Lopulta hänellä meni pihvinpala väärään kurkkuun, ja alkoi yskiä ja yökkiä. Luulin, että oon jossain piilokamerassa! Tää ei voi olla todellista! Jengi kääntyi katsomaan meitä kun toinen kakoi ja kakoi. Tarjoilija tuli paikalle, ja kysyi mikä hätänä. Onneksi siinä vaiheessa juuri mies sai sylkäistyä palan kurkustaan.
Treffit loppui siihen paikkaan ja kaikki estot päälle. Tämän jälkeen osasin olla tarkempi. Myöhemmin jopa naurattanut koko asia
Omat kokemukset että...
Kuvista:
2-kymppiset laittaa hyvin realistisia kuvia, ei ole tullut näissä yllätyksiä
35+, ja etenkin 40+, lähes kaikkien kuvat on olleet vanhoja. Eli mies on 5+v vanhempi luonnossa vs miltä näyttää kuvassa.
------
Pituudesta:
170cm = 160cm (olen itse 164cm, nämä on aina olleet lyhyempiä kuin minä...)
175cm = max 170cm, useimmiten alle (=suunnilleen minun mittaisia)
180-183cm = max 175cm (vain hitusen itseäni pidempiä)
Yli 183cm = useimmiten totta
------
"mikä kuva on todellisuus" kun kuvia on paljon eri hiusmalleista, koosta jne = se lihavin ja epäsiistein, yleensä kuva joka on epäselvin joten kaikki ne pitää zoomata tosi tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun miesserkku kertoi minulle, että hänellä on eräs miespuolinen nelikymppinen kaveri, jolla on tällainen kokemus:
Hän oli viestitellyt Tinderissä toisella paikkakunnalla, 130km päässä asuvan naisen kanssa ja sopinut, että he tapaavat naisen paikkakunnalla ja menevät paikallisen hotellin tanssiravintolaan, kun siellä esiintyi eräs iskelmäartisti. Miehen mukana oli tulossa hänen ystäväpariskunta ja mies oli luvannut maksaa naisen sisäänpääsylipun tanssiravintolaan. Kun mies saapui paikalle, oli nainen ihan eri näköinen kuin kuvissa,siis huonomman näköinen ja mies sitten kieltäytyikin maksamasta treffikumppaninsa sisäänpääsylippua, jolloin miehen kaveri joutui maksamaan tämän naisen lipun. Sitten he eivät olleet koko illan aikana jutelleet toisilleen.
Mun mielestä tässä tapauksessa olisi ollut kohteliasta edes vähän jutella tälle treffikumppanille, kun nythän se treffikumppani tajusi, että miehen kiinnostus lopahti hänen u
Jos toinen valehtelee ulkonäkönsä, tai mitä tahansa muutakin, ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta viedä treffejä läpi tai edes "jutella vähän". Valehtelija huijasi, huijareita ei tarvitse hyysätä.
Paras tälläinen täältä oli se KLUMK KLUNK -nainen, joka joi jääkaapista kaikki kaljat, olen useasti vielä jälkikäteenkin nauranut sitä juttua, kun oli vielä niin hyvin kirjoitettu.
Oli pitkä ja vanha ketju, kunpa vielä joskus saisin lukea sen uudelleen, lukisin miehellenikin. Se nainen oli varmaan vankilomalla tai asunnoton.
Klassinen kuvahuijaus. Miehellä yksi kuva. Kun tapasimme niin tajusin miksi kuvassa ei hymyillyt. Hampaat olivat ihan sikinsokin.. Hymy on valitettavasti aika iso asia, vaikka en haluaisi ajatella itseäni niin pinnalliseksi. Hän vielä kehui, kuinka näytän juuri samalta kuin kuvissa, ellen paremmaltakin.
Kuvahuijaus nro 2. Tää tapaus halusi vieläpä lisää kuvia ennen tapaamista. En voi sietää tuollaista. Vastasin ettei tipu, ja näytän kyllä samalta kuin kuvissa, oletettavasti hänkin. Tapaamisessa en meinannut tunnistaa koko tyyppiä....