Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko olla miehen kanssa jolla ei olisi mitään tarvetta/halua pitää sinusta huolta?

Vierailija
16.10.2025 |

Ei lohduta eikä ota syliin kun on paha mieli, ei huolehdi kun olet kipeä, ei provaidaa taloudellisesti jne. 

Kommentit (181)

Vierailija
161/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on naiset kestäisitekö te sitä jos mies kohtelee teitä yhtä huonosti mitä te kohtelette miehiä? Ystävä piirissä yksikään nainen ei kestäisi sitä jos mies käyttäytyisi samalla tavalla naista kohtaan mitä naiset käyttäytyy miestä kohtaan

Mehän ollaan kestetty tuota jo tuhansia vuosia. So?

Vierailija
162/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on naiset kestäisitekö te sitä jos mies kohtelee teitä yhtä huonosti mitä te kohtelette miehiä? Ystävä piirissä yksikään nainen ei kestäisi sitä jos mies käyttäytyisi samalla tavalla naista kohtaan mitä naiset käyttäytyy miestä kohtaan

Vastaatko tähän heti ohiksena itsellesi 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahansa saa pitää mutta perus ihmissuhdetaidot pitää olla. Tommosella miehellä tee mitään, lemmikkikin on empaattisempi.

Vierailija
164/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein teitä hyvät naiset tarvitsee lohdutella? Kuinka usein on paha mieli? Kummastelee N48. Meillä ainakin parisuhteessa on todella tasaista, hyvää eloa eikä suurta draamaa. Muussakaan elämässäni ei juurikaan ole sellaista draamaa, jossa tarvisin jotain tällaista lohdutusta tai piristystä. Tietysti menetykset ja surut sitten asia erikseen, jolloin mies on ilman muuta tukena.

Vierailija
165/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein teitä hyvät naiset tarvitsee lohdutella? Kuinka usein on paha mieli? Kummastelee N48. Meillä ainakin parisuhteessa on todella tasaista, hyvää eloa eikä suurta draamaa. Muussakaan elämässäni ei juurikaan ole sellaista draamaa, jossa tarvisin jotain tällaista lohdutusta tai piristystä. Tietysti menetykset ja surut sitten asia erikseen, jolloin mies on ilman muuta tukena.

Draamaa? Outo käsitys, jos vain draamassa lohdutetaan ja piristetään. Minä lohdutan miestäni jo siitä, jos hän myöhästyy bussista, että tuleehan sieltä heti toinen. Tai jos hän ei löydä edullisia talvirenkaita, että onhan meillä varaa ostaa kalliimmatkin. Ei piristämiseen tai lohduttamiseen tarvita draamaa. Arjessakin voi piristää ja lohduttaa.

Vierailija
166/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän tässä tarkoitettu just niitä kriisejä, menetyksiä ja suruja joihin ei tukea mieheltä ole tullut. Normaalit aikuiset kyllä selviytyvät tavallisesta arjesta ilman lohdutteluja. Eikä siinäkään mitään pahaa ole että se mies ihan oma-aloitteisesti joskus piristäisi naistaan tavallisena arkipäivänä jollain kivalla jutulla. 

Vierailija
167/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Draamaa? Outo käsitys, jos vain draamassa lohdutetaan ja piristetään. Minä lohdutan miestäni jo siitä, jos hän myöhästyy bussista, että tuleehan sieltä heti toinen. Tai jos hän ei löydä edullisia talvirenkaita, että onhan meillä varaa ostaa kalliimmatkin. Ei piristämiseen tai lohduttamiseen tarvita draamaa. Arjessakin voi piristää ja lohduttaa.

No itselleni taas tuo on ihan normaalia käytöstä eikä mitään piristämistä/lohduttamista. Näin me ollaan erilaisia.

Vierailija
168/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itselleni taas tuo on ihan normaalia käytöstä eikä mitään piristämistä

Minullekin se on ihan normaalia käytöstä, mutta luokittelen sen silti piristämiseksi ja lohduttamiseksi. 

Vierailija
169/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaikka olisit maailman ainoa mies, ap.

Vierailija
170/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän tässä tarkoitettu just niitä kriisejä, menetyksiä ja suruja joihin ei tukea mieheltä ole tullut. Normaalit aikuiset kyllä selviytyvät tavallisesta arjesta ilman lohdutteluja. Eikä siinäkään mitään pahaa ole että se mies ihan oma-aloitteisesti joskus piristäisi naistaan tavallisena arkipäivänä jollain kivalla jutulla. 

Olen elänyt yksin, ja selviän ihan mainiosti ilman piristystä ja lohduttelua. Mutta kyllä parisuhteeseen minusta kuuluu, että jos huomaa, että toista harmittaa tai ärsyttää, niin se huomioidaan jotenkin. Kyllähän se on normaalia huomioida muissakin ihmissuhteissa, jos sattuu olemaan läsnä sellaisessa tilanteessa, että jokin sellainen asia käy ilmi. Ei sillä useimmiten ole tarkoituskaan olla mitään suurta käytännön arvoa, vaan sen on tarkoitus vahvistaa ihmissuhdetta. 

Vierailija
171/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mies jonka kanssa olin vähän aikaa, oli sellainen että jos minä ostin ruuat niin hän söi ne eikä minulle jäänyt mitään. Se ei ostanut ruokaa vaan sanoi että söi töissä tai jotain.

En todellakaan olisi miehen kanssa joka on itsekäs.

Vierailija
172/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, kuinka moni nainen joka nouta asioita mieheltä vaatii olisi valmis antamaan samoja asioita miehelle takaisin vai onko nuo vain naisen suuntaan meneviä asioita mutta miehelle näitä samoja ei tarvi antaa?

Häh? On ihan itsestään selvää, että parisuhteessa MOLEMMAT tukevat toisiaan.

Poislukien ne sadat (vai tuhannet) naiset, joiden mielestä naisen ei tarvitse antaa mitään.

-sivusta

Sellaista ulin mutuilua tällä kertaa

Vierailija
173/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju sen todistaa että naiset ei rakasta miestä ihmisenä vaan miehestänirtisaatavia hyötyjä joka taas tarkoittaa sitä että naiset vain käyttävät miehiä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen kun ei suostu samaan miestä kihtaan mitä nainen itse mieheltä vaatii. 

Tämä viesti todistaa sen, että  nykyaikana ei osata enää lukea, tai sitten ollaan niin tyhmiä että luetaan omaa projektiotaan rivien välistä.

Vierailija
174/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu äitillesi. Ehkä hän tästä lähtien valittaa sulle vähemmän huoneen siivoamisesti jos tajuaa että sulle tuli paha mieli.

Vierailija
175/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisesta pidetään huolta. Annetaanko sille rahaa vai seksiä? Kyllä jokaisen täytyy huolehtia itsestään että on terve ja hyväkuntoinen. Jos mies ei kehu naistaan niin masentuuko nainen heti vai mikä homma.

Vierailija
176/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti ei tarvii provaidaa, riittää että mies pystyy elättämään itse itsensä eikä lokkeile. Haen mahdolliselta suhteelta tunneyhteyttä, yhteisiä kokemuksia, läheisyyttä, yhteistä huumoria ja ns. "kumppanuutta" vaikka en välttämättä ihan perinteistä parisuhdetta koe omakseni. Nyt onneksi löytynyt lupaava fwb-suhde, vaikkei sitä sellaiseksi ollakaan määritelty eikä varsinaista seksiseksiäkään ole vielä ollut. Mutta on se enemmän kuin kaveruutta ja siinä mielessä "kovaa vauhtia" muuttumassa fwb:ksi. Nautitaan niin kauan kuin kestää :) N33

Vierailija
177/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naisesta pidetään huolta. Annetaanko sille rahaa vai seksiä? Kyllä jokaisen täytyy huolehtia itsestään että on terve ja hyväkuntoinen. Jos mies ei kehu naistaan niin masentuuko nainen heti vai mikä homma.

Jos sun täytyy kysyä tuota toisilta, sä et ole valmis parisuhteeseen. Et todellakaan.

Vierailija
178/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolehtimalla että tällä on kaikki hyvin, ei mitään erityisiä täyttämättömiä tarpeita, tuomalla kukkia ja ilahduttamalla, jne. Jenkeissä aviomiehet tankkaavat naisten autot ja kieltävät kaikilta kaikki raskaat ja mekaaniset työt. Naista pidetään kuin kukkaa kämmenellä. Rikkaat lahjovat naisia timantein. Intiassa naiset vuorataan kullalla ja timanteilla, se on heidän "palkkansa". 

Näillä on myös biologisia vaikutuksia. Esim. Kukkivat kukat vaikuttavat hormonitoimintaan ja muuttavat huonekasvienkin käytöstä. Suklaa (raakakaakao) on sekä parantavaa että rentouttavaa, ja jopa kohottaa tietoisuutta. Viitaten perinteiseen valentines day comboon, kukkiin ja suklaaseen. 

Päivittäinen ajan ja huomion naiselle antaminen, aamuin illoin muistaminen, rakkauden eleet, jne. 

Itse odotan kyllä myös sitä taloudellista providaamista. En kerta kaikkiaan saa mitään siitä, että mies käyttäytyy kuin poikalapseni. Kyllä hänen täytyy olla merkittävästi itseäni varakkaampi, että hän pystyy kohottamaan eikä painamaan minua kuin riippakivi. 

Vierailija
179/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli teidän molempien tunnetaidot ovat jossain 5v tasolla.

Vierailija
180/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n kuvailusta päätellen olen ollut tuollaisen miehen kanssa yli 50 vuotta.  Koska olen itsekin aika itsenäinen. enkä kovin takertuva, olemme tulleet aika hyvin toimeen, kun pahimmat särmät on hiottu ja olemme toisiimme tottuneet.  Aloituksessa lueteltujen ominaisuuksien lisäksi ihmisessä on paljon muitakin ominaisuuksia, jotka voivat olla kiehtovia ja ihastuttavia.  Nuorina olimme molemmat persaukisia ja elämä oli selviytymistä ilman, että kumpikaan erityisesti rahoitti toistaan.  Nykyisin taloudellinen tilanne on vakaa ja kummallakin on pääasiassa omat rahat, joista ei tule kiistaa. 

Minä en kerta kaikkiaan halua mitään tällaista maailmanlopun köyhyyden selviytymistaisteluelämää. Jos mies on köyhä niin keskittyisi siihen rahan tekemiseen ensin ja miettisi panemista sitten. En vaan näe tuossa mitään romanttista tai merkityksellistä. Olen elänyt itsekin vuosia selibaatissa ja ilman suhteita, keskittynyt vain työhöni ja itseni kehittämiseen. Kyllä sen miehenkin pitää tähän pystyä. Ja koska on mies, niin tämän pitäisi menestyä paljon minua paremmin. Jos ei onnistu, niin suhteen dynamiikka on vääristynyt (mies on lapsen asemassa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme