Onko se normaalia että herää yöllä miettimään työasioita?
Ja viikonloppuisin ne pyörii päässä koko ajan enkä palaudu yhtään.
Minulla on tällainen tilanne. Olen aina ollut masennukseen taipuvainen, tunnollinen ja tarkka. Mutta aikaisemmin ei ole tällaista ollut. Vaihdoin 2 vuotta sitten työpaikkaa, ja vaikka se on muuten kiva paikka, on siellä iso vastuu ja paljon päällekkäisiä työtehtäviä. Niitä ei voi vähentää. Ensimmäinen vuosi meni kohtuullisesti, mutta nyt toisena vuotena on ollut ongelmia eikä ne häviä.
Lisäksi minulla on koko ajan vatsa sekaisin ja olen alkanut unohdella asioita.
Työterveys antaa max viikon saikkua ja pillerit, en tiedä riittääkö se.
Tämmöinen tilanne. Pelkään että saan kohta romahduksen ja sen häpeän vielä päälle.
Kommentit (42)
Miehelläni sama tilanne, hirvittää seurata vierestä. Uusia töitä ei ihan noin vain ole saatavilla, vaikka on joihinkin hakenut.
Mulla oli samantyyppinen tilanne. Työterveyden kautta yhteensä 6 viikkoa ensin saikulla ja sen jälkeen takaisin töihin kevyemmällä kuormalla ja osittaisella työajalla 3kk ja siitä normaaliin työaikaan ja vähemmän kiirettä.
Tosin vieläkään en tunne olevani yhtä hyvässä työkunnossa kuin ennen, vaikka tuosta on jo useampi vuosi.
Olihan se nöyrä paikka lähteä hakemaan "terveenä" saikkua, mutta pakko se oli, kun töistä ei tullut yhtään mitään ja yöllä ei pystynyt nukkua neljää pidemmälle. Olisi pitänyt varmasti lähteä jo aiemmin, mutta ei älynnyt, koska olin fyysisesti terve.