Onko kenellekään ongelma että tilaamalla leluja ja välineitä nettikaupoista paljastatte samalla henkilötietonne?
Ja ne tiedot jää niiden asiakasrekisteriin väärinkäytettäväksi ja hakkeroitavaksi. Kivijalkakaupassa on se etu että voi asioida nimettömänä ja maksaa käteisellä. Minusta oli helpompi käydä alan kaupassa ostamassa kerralla pienen läjän leluja ja tarvikkeita. Isossa kaupungissa en taatusti tapaa ketään joka sattui näkemään asiointini. Jos olisin asunut pienemmässä kaupungissa niin olisin tehnyt tuon ostoksen muualla. Kondomeja ja liukkaria kummoisempaa en ostaisi niin että siitä jäisi se digitaalinen jälki.
Kommentit (16)
Ja mitähän hirveää sitten tapahtuisi?
Sama jos sinua yritettäisiin kiristää tai kiusata vaikka jollain seksisivusto tms. profiililla: Kiistät kaikki. Jos olet jossain ns. tavara esillä ja naamasi näkyy, niin väität tekoälyväärennökseksi ja kerrot olevasi psykopaattisen vainoajan uhri (mikä on totta, olitpa sivulla tai et)
Teen tällaiset tilaukset entisen kaverin nimellä, joten ei huolta paljastumisesta.
M38
Henkilökohtainen palvelu on arvokas asia ! Siitä voi maksaakkin. Tuskinpa minulla olis mitään tähän liittyvää, jos ei olis noita kivijalkakauppoja.Ja nuo naiset . Heidän kanssa on mukava asioida.
On myös mukavia asiallisia miesmyyjiä, jotka osaavat kertoa tuotteista niiden materiaaleista ja oikeasta puhdistustavasta. Ei tule vaivautunutta oloa asiakkaille.
Ei ole ongelma, ostan täältä: https://www.amazon.de/erotik/b?node=64274031 nopea toimitus, edullinen hinta ja valtava valikoima.
Kiinnostava ajatus, että miten oletettu hakkeri sitten paljastaisi suuren salaisuuden? Ilmoittaisiko poikien saunaillassa, golfseuran face-ryhmässä vaiko ehkä mummon 80-vuotispäivillä jälkiruokakahvien aikana, että "Hei kuunnelkaas kaikki hetki, minä kävin eilen hakkeroimassa Suomen Silikonin nettikaupan ja uskokaa tai älkää, niin Kake oli ostanut toissa vuonna pariskuntavibraattorin sieltä! Voitteko uskoa!
No vähän rohkeampia voisivat naismyyjät olla. :jos vaikka mies tulee naiselleen etsimään korsetteja, niin vetäisi pussista korsetit ja heittäis siinä omaa rintaansa vasten ja kysäsis : eikös nämä olis hyvän näköiset. Ei myyjä siinä itseänsä myy, vaan esittelee tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein tiedä millä tavoin hakkeri voisi käyttää hyväkseen mun seksikaupan ostohistoriaa. Kiristykseen? No en tasan senttiäkään maksaisi. Kiusantekoon? No, jos joku haluaisi tahallaan levittää ostohistoriaani kiusatakseen mua, niin ei hänen sitä varten tarvitsisi mitään hakkeroida, täysin sama vaikutus olisi jos hän keksisi ostokseni omasta päästään ja alkaisi levittää sitä. Eipä ole kukaan kuitenkaan sellaista tehnyt, joten kuvittelisin ettei ketään sellaisen tekeminen kiinnostakaan.
Tämä juuri. En minä nyt kylillä huutelisi, että oon tilannut anustappeja, dildoja, penisrenkaita, anaaliliukkaria ja satisfyerinkin puolisolle. Mutta eipä minua paljoa hävettäisi, vaikka tieto paljastuisikin, seksi on ihan normaalia aikuisten leikkiä. Ja niin, noita kaikkia välineitä käytetään lähinnä yhdessä puolison kanssa. M47
Jos olis joku kulkukauppias kuten mailla kierteli ennen,niin hän vois kertoa, että naapurikin osti tällaisen .
Täh, millä vuosikymmenellä te oikeen ootte syntyneet? Jokaisella 90-luvulla ja 2000 luvun alkupuolelle syntyneellä naisella on satisfyer ja dildo vähintäänkin. Suurimmalla osalla Sinfullin jiulukalentereisra saatuja tappeja, piiskoja ja kahleita. En minä ainakaan yhtään pahastuisi jos joku kertoisi netissä että Minna on tilannut Kaalimadolta dildon.
Te ootte myös varmaan niitä, jitka kortsupajettia ostaessanne matkustatte naapurikaupunkiin ettei kassalta lähde juoru leviämään että nyt se Minna varmaan harrastaa seksiä, kun osti kortonkeja 🤣
Teitäkään ei olusi jos vanhempanbe eivät olisi panneet toisiaan samoin kuin mummonne ja vaarinnekin
Vierailija kirjoitti:
Jos olis joku kulkukauppias kuten mailla kierteli ennen,niin hän vois kertoa, että naapurikin osti tällaisen .
Kylläpä olisikin koko seutukunnalla parhaat mahdolliset Wandit ja Flshlight Girlsit! Jumalauta! Mikään ei ole niin voimakas myynnin edistäjä kuin maalaisväestön loppumaton kateellisuus.
M48, Wandin pääkäyttäjä
Vierailija kirjoitti:
Täh, millä vuosikymmenellä te oikeen ootte syntyneet? Jokaisella 90-luvulla ja 2000 luvun alkupuolelle syntyneellä naisella on satisfyer ja dildo vähintäänkin. Suurimmalla osalla Sinfullin jiulukalentereisra saatuja tappeja, piiskoja ja kahleita. En minä ainakaan yhtään pahastuisi jos joku kertoisi netissä että Minna on tilannut Kaalimadolta dildon.
Te ootte myös varmaan niitä, jitka kortsupajettia ostaessanne matkustatte naapurikaupunkiin ettei kassalta lähde juoru leviämään että nyt se Minna varmaan harrastaa seksiä, kun osti kortonkeja 🤣
Kiitos kysymästä, minä (#1) myöhästyin muutamalla päivällä syntymästä 60-luvun puolella. Tekopillun tai parikin kävin ostamassa jo ysärin alkupuolella, mutta silloin se oli kätevämpää käydä paikan päällä Kolmannen Linjan vähän nuhjuisissa liikkeissä, mutta saihan siitä samalla mukaan myös seksilehtiä, jollaisia ei ihan joka ärrällä myyty. Huolta digijäljistä ei silloinkaan ollut, mutta ei ole kyllä herännyt sen jälkeenkään, vaikka digialalla itsekin olen.
Kumit ja liukkarit taas ovat aina tarttuneet mukaan ihan Prismasta ruokaostoksilla käydessä, yksin tai yhdessä vaimon kanssa. Ei ole hammastahnan ostamista kummempaa.
Mitä hävettävää seksileluissa on?!!
Mä en oikein tiedä millä tavoin hakkeri voisi käyttää hyväkseen mun seksikaupan ostohistoriaa. Kiristykseen? No en tasan senttiäkään maksaisi. Kiusantekoon? No, jos joku haluaisi tahallaan levittää ostohistoriaani kiusatakseen mua, niin ei hänen sitä varten tarvitsisi mitään hakkeroida, täysin sama vaikutus olisi jos hän keksisi ostokseni omasta päästään ja alkaisi levittää sitä. Eipä ole kukaan kuitenkaan sellaista tehnyt, joten kuvittelisin ettei ketään sellaisen tekeminen kiinnostakaan.