Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (18702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesin vessan.
Minäkin. Nyt on rohea olo.
Öitä.
Mitä tarkoittaa "rohea"?
Niinku tyytyväinen itteesä. Silleesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesin vessan.
Minäkin. Nyt on rohea olo.
Öitä.
Mitä tarkoittaa "rohea"?
Niinku tyytyväinen itteesä. Silleesti.
Ahaa. Ensimmäisen kerran tuli vastaan tuo sana, niin ei ollut aavistustakaan mitä se tarkoittaa. Kiitos selvennyksestä.
Koska aika loppuu, niin lopetan netissä roikkumisen minäkin.
Aleksis Kivi eli vain syksystä jouluun. Ovella Sylvester vuottaa...
s. 10. lokakuuta 1834 k. 31 joulukuuta 1872
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin valita uuden nimen itselleni, niin voisin olla vaikka Sylvi. Tai Sohvi.
Vierailijota voisi pyytää istumaan sohville.
Vierailija kirjoitti:
Aleksis Kivi eli vain syksystä jouluun. Ovella Sylvester vuottaa...
s. 10. lokakuuta 1834 k. 31 joulukuuta 1872
"Minä elän" taisi olla vaan jälkeenpäin keksitty lause. Joskus selitettiin, että se oli hänen kommentti siihen, kun joku kävi aina kurkistamassa, vieläkö hengittää.
Keitin pitkästä aikaa siskonmakkarasoppaa. Tulipa siitä suolaista, vaikken lisännyt edes mausteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä söin makaronilaatikkoa ketsupilla.
Etevää, minä syös haarukalla. Tänään en ole syönyt vieä muuta kuin suklaavanukkaan lusikalla ja kaksi palaa rieskaa juustolla.
Onko juustolla helpompaa syödä kuin ketsupilla? Oletko testannut?
Tottakai, edamilla onnistuu. Sulatusjuustolla ei. Reikäjuustolla voi syödä vain kiinteää.
Keitin kahvia, vesi keittimeen, kahvinpurut mukiin. Näin dementtia alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin valita uuden nimen itselleni, niin voisin olla vaikka Sylvi. Tai Sohvi.
Voi hyvä sylvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutulla oli uusi koira, minkä nimeä en tiennyt. Kylässä oli samaan aikaan pieni lapsi. Emäntä sanoi lapsen pelkäävän sohvia. Mitäähh? Hän siis pelkäsi Sohvia, koiraa.
Tämä tarina on tosi.
Huonekaluliikkeestä saa hyviä lihapullia, mutta kalusteet on koottava itse. Huoltoasemilta saa ruoka-annoksia, mutta autoja siellä ei huolleta. Maailma on mennyt aika monimutkaiseksi.
Juon kahvia ja aivastelen. En aivastele kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Huonekaluliikkeestä saa hyviä lihapullia, mutta kalusteet on koottava itse. Huoltoasemilta saa ruoka-annoksia, mutta autoja siellä ei huolleta. Maailma on mennyt aika monimutkaiseksi.
Terveyskeskuksessa ei hoideta terveitä.
Rastas tömähti ikkunaan. Ovat koko aamun porukalla ryypiskelleet lähipihlajissa ja nyt kännipäissään riekkuvat ilmatilassa sikin sokin. Sallittakoon viikonlopun vietto niilläkin, eivät ainakaan jätä juomatölkkejä ja skuutteja lojumaan pitkin katuja.
Vein kesäkalusteet terassilta varastoon. En kertaakaan istunut niillä, eikä puolisonikaan. Melko turhia meille.
Meillä on kesäkalusteet vielä ulkona, vaikka nytkin melkein räntää tihuttelee. Pitäis korjata ne liiteriin, mutta jospa tulis aurinkoisia päiviä. Ja tarkenis vällyjen kanssa niissä silloin istuskella.
En kertaakaan tänä kesänä käyttänyt sandaaleja enkä shortseja, kesämekoista puhumattakaan. Kesä tuli, oli ja meni. Ensi kesää odotellessa.
Kävin kaupassa, hanskat olis tarvinnut ja villapaidan. Kengissä liian ohuet pohjat, paleli varpaita, jotka nyt villasukissa lämmittelee. Talvi tulossa.
Vierailija kirjoitti:
En kertaakaan tänä kesänä käyttänyt sandaaleja enkä shortseja, kesämekoista puhumattakaan. Kesä tuli, oli ja meni. Ensi kesää odotellessa.
Kävin kaupassa, hanskat olis tarvinnut ja villapaidan. Kengissä liian ohuet pohjat, paleli varpaita, jotka nyt villasukissa lämmittelee. Talvi tulossa.
Minä kävin vielä kuluneella viikollakin varvastossuissa kaupassa.
Onko juustolla helpompaa syödä kuin ketsupilla? Oletko testannut?