Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17784)
Mulla on 14,47 € tilillä rahaa. Onneksi kahden päivän päästä tulee lisää. Ei siis mitään hätää.
Tuli finni otsaan, puhkaisin sen, kun siitä tuli ikäviä tuntemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt jotain nopeammin kuin K. Kummola. Lopetin TTK:n katsomisen jo kolme viikkoa sitten, KK nyt vasta.
Mä en ole edes aloittanut sen katsomista.
Enkä minä.
En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Meidän piti tänään lähteä mökiltä talven ajaksi pois. Ei malteta. Vaikka aamusin mökki on kylmennyt 15 asteeseen, vaikka pitää odottaaa että aamu valkenee, että näkeee mennä huussiin. Sateella ollaan 12 neliön sisätiloissa. Mutta. Ei näy ketään. Vain koskematon luonto. Järvi on joka hetki erilainen. On niin hiljaista että omat sydämenlyönnit kuulee. Kuinka voi taas olla kaupingissa, metelissä, valossa, asvaltilla. Tylsän onni on täällä.
Paluu mökiltä arkeen vie kyllä oman aikansa. Hyvä, ettei unenpöpperössä aamulla törmäile seiniin, mitkä olivat siellä mökillä tietysti eri paikassa. Kaupassakin saa väistellä ihmisiä, ennenkuin tottuu taas tähän urbaaniin väen paljouteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa lenkille.
Minä taidan lähteä viemään muoviroskia lähikaupalle. Tulee siitäkin muutamia askelia.
Astemerkki katoaa aina jonnekin. Pieni pyörylä vierii varmaan laidan ohi.
Pitäis purkaa puutarhapöytä ja laittaa se liiteriin, ennenkuin lahoaa lopullisesti ainaisesta kosteudesta. Siinä kasvaa jo sammalta.
Jo jonkun verran lehtiä on pudonnut puusta. Kohta onkin sitten se vuoden ihanin aika; harmaata, mustaa, kylmää, kosteaa ja pimeää.
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa lottovoitto.
Minä sain muistaakseni pari kuukautta sitten lottovoiton. Se taisi olla muutaman euron. Kyllä se kieltämättä ilahdutti. Mutta kannustan odottamaan mieluummin vaikka talven tuloa. Se ilahduttaa vielä enemmän.
Se on hienoa se.