Mitä plastiikkakirurgista toimenpidettä suosittelisitte?
Olen nelikymppinen nainen ja olen aina kärsinyt kasvojeni rumuudesta. Haluaisin tehdä ulkonäkööni parannuksia. Mikähän toimenpide auttaisi, kun tilanne on tämä:
- Poskeni ovat leveät hamsterinposket, jotka ovat alkaneet valahtaa.
- Nenäni on toiselta puolelta kyömy ja toiselta pottu.
- Edestä päin leukani näyttää pieneltä, mutta hymyillessäni leukani muuttuu eteenpäin työntyväksi väkäleuaksi (vrt. prinsessa Victoria).
- Pienet tihrusilmät, joissa lörppäluomet.
- Ihossani on couperosaa ja vanhoja aknearpia.
- Leukalinjakin on alkanut valahtaa ja kaulan iho ryppyyntyä. Minulle on muodostumassa kaksoisleuka.
Kroppani on nätti, enkä koe sen tarvitsevan kirurgiaa.
Mielipiteitä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Johtuu vaan siitä kun nykyään ei enää osata tehdä peilejä, ennen olivat paljon parempia.
Siinä tapauksessa peilit olivat viallisia jo minun nuoruudessani.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä! Jokaisessa on jotain kaunista.
Yksi typerimmistä kliseistä on tämä "jokainen on omalla tavallaan kaunis".
Anna olla ja keskity ennemmin terveellisiin elämäntapoihin ja liikuntaan + muuhun omaa hyvinvointia lisäävään toimintaan.
Kasvojen- ja kaulankohotus ja sen yhteydessä tehtävä luomileikkaus korjaa valtaosan ongelmistasi (valahtamisen, hamsterinposket, löysän leukalinjan). Hintaa sellaiset 20 000 euroa ehkä. Osaava kirurgi siirtää myös rasvaa kasvoihin leikkauksen yhteydessä.
Ihon kuntoa voi parantaa laserhoidoilla ja tretinoiinilla (reseptilääke).
Nenä hankalampi ja kallis korjattava, jättäisin sen ehkä rauhaan toistaiseksi.
Täyteaineita ei kannata ottaa, mutta hyvin osaava ja maltillinen laitto voisi ehkä tasapainottaa leukaa. Riskinä kuitenkin, että leuka levenee ja vahvistuu liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä verran harrastat lihaskuntotreeniä?
Liian vähän varmaankin, mutta miten se naamaan vaikuttaa?
- ap
Jos on butterface niin ei mikään treeni korjaa naamaa. Plastiikkakirurgia korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta kauniit korvat tai polvet ei auta rumaan naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi typerimmistä kliseistä on tämä "jokainen on omalla tavallaan kaunis".
Niin. Minulla on kauniit varpaat, mutta mitä iloa niistä on kun naama näyttää petolinnun ahterilta?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Vaikuttaa todella paljon kaulan ja kasvojen lihaksistoon myös. Miten voisi edes olla vaikuttamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Vaikuttaa todella paljon kaulan ja kasvojen lihaksistoon myös. Miten voisi edes olla vaikuttamatta?
Luulenpa, että vaikutus kasvoihin on aika pieni, etenkin kun sattuu olemaan tällainen susiruma kuin minä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Luulenpa, että vaikutus kasvoihin on aika pieni, etenkin kun sattuu olemaan tällainen susiruma kuin minä.
- ap
Niinpä. Mieluummin kannattaa mennä leikkaukseen kuin kokeilla tätä vaihtoehtoa. Kaulassakaan ei juuri lihaksia ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos on butterface niin ei mikään treeni korjaa naamaa. Plastiikkakirurgia korjaa.
Jos on treenattu kroppa niin voi kuitenkin kelvata jollekin jännä miehellä pantavaksi säkki pään päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Auttaakos salilla tehtävä lihastreeni myös aknearpiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on treenattu kroppa niin voi kuitenkin kelvata jollekin jännä miehellä pantavaksi säkki pään päällä.
Kelvata ja kelvata.
Olin pari vuotta sitten todella kovassa tikissä, eikä yksikään mies osoittanut mitään kiinnostusta. Sama juttu oli parikymppisenä. Nyt olen vähän lipsunut treeneistä, olen "pehmeämpi" mutta edelleen hoikahko. Ja ihan sama butterface olen yhä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Auttaakos salilla tehtävä lihastreeni myös aknearpiin?
Ei tietenkään, mutta ryppyiseen kaulaan, roikkuviin poskiin ja leuanalushelttaan auttaa. En huomannut, että nuo kaikki ongelmat piti ratkaista kertaheitolla. Pahoittelut.
Johtuu vaan siitä kun nykyään ei enää osata tehdä peilejä, ennen olivat paljon parempia.