Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17452)
Laitoin etuhiukset Pirre ja Hansu -tyyliin. Mieheni repesi nauramaan.
Mulla on vihreät silmät, ei ole harmaat, mutta en voi sille mitään, kestettävä on vielä muutamat vuodet. Onneksi niillä näkee kohtalaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vihreät silmät, ei ole harmaat, mutta en voi sille mitään, kestettävä on vielä muutamat vuodet. Onneksi niillä näkee kohtalaisesti.
Mitä silmillesi tapahtuu muutaman vuoden päästä?
Vierailija kirjoitti:
Laitoin etuhiukset Pirre ja Hansu -tyyliin. Mieheni repesi nauramaan.
Se sopii hyvin tylsille. Körttityyliin.
Toivottavasti vaivun uneen puolen tunnin sisällä, että ehdin nukkua tarpeeksi pitkään.
Mun olis pitänyt vastata yhteen sähköpostiin, mutta en jaksanut.
Mulle pomppaa Postin kahvipapumainos aina välillä. Osaan ostaa kahvipapuni ja viedä kirjeen postilaatikkoon ilman sitäkin, mutta hyvä se on välillä muistuttaa perusasioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä silmillesi tapahtuu muutaman vuoden päästä?
Silmäni nukkuvat nurmen alla muutaman vuoden kuluttua, en vielä tiedä, kuinka monen vuoden.
Trumppi jakeli medialle porttikieltoja ja perusti sitte oman tv-kanavan. Vauhti on kyllä kova.
Musta tuntuu että mun elämässä on ollu kohtuuttomasti kestämistä. Siis todellakin, millä tahansa mittarilla mitattuna.