ällöttävää miten miehet tuijottaa
Olin tuolla liikenteessä ja tunsin kuinka monta vanhempaa miestä tuijotti minua. Tuli todella oksettava ja ällöttävä olo. Kun pääsin kotia niin olo oli itkuinen ja hyväksi käytetty. Ajattelin että soittaisin poliisille ja antaisin tuntomerkit.
Voisitteko tunkea ne etovat ahnaat pervot katseenne jonnekin muualle. Minun perseen tuijottaminen ei ole teidän oikeus!!
Kommentit (10)
Pikkushortsit ja napapaita päällä ei oo varaa valittaa että tuijotetaan368
Mutta kun sulla on niin valtava ahteri että ihan kauhuissani katselin.
Laihduta nyt hyvä mies.
Ne vain katsoivat, onko sulla joku hätänä, kun näytit niin pelokkaalta.
Taas kilttejä miehiä syytetään vaikka ne ovat aina kotona ja teitä naisia tuijottaa vaan komeat pelimiehet.
Mulla oli kanssa nuorena tuo, että en kokenut turvallista tilaa. Siksi kaupungit eivät ole kivoja tai kaikki alueet. Liian vilkkaat paikat. Kerran sanoin yhdelle kaupan kassalla (aikuisena myöhemmin) kun katse ei kääntynyt pois lainkaan, enkä ollut silloin edes normaalissa painossa, luulin että se on joku hullu tuijottaja.
Jospa laittaisit vaatteet päällesi.
T. Äiti
Itse käytän nykyään mielellään vaatteita, joissa ei takapuoli tai rintamus korostu ja ole tyrkyllä. Semmoisista katseista en piittaa.
Mutta ihan yhtä paha olo siitäkin tulee, jos ei kukaan katso ikinä kiinnostuneena. Sentään iso määrä eri ikäisiä miehiä tulee vastaan joka päivä ja jos kukaan ei vilkaisekaan, niin on kyllä todella epäviehättävä olo.
Kai silti voi laittaa ryppypeppuhousut kaupungille?
Ok teemu.