Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (16583)
Pankeissa suurin muutos on tapahtunut.
Linjureissa oli entisinän aikoina rahastajat. Kohta ei ole edes kuljettajia.
Ruokaa kuljetetaan kotiin asti. Kiinassa kuulemma varakkailla ihmisillä on yleisesti kotirobotit, jotka hakevat ostokset kerrostalon alakerrasta ja tuovat ne sisälle asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Eikä matkustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä matkustajia.
Olin usein bussin ainoa matkustaja loppumatkan, ja kuski tähyili vähän väliä, milloin tuokin jää pois. Päätepysäkille oli tarkoitus. Toisella kerralla kuski pyysi istumaan eteen juttuseuraksi.
Sitten bussivuorot alkoivatkin harveta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä matkustajia.
Eikä bussivuoroja. Joku taiteilija voi tehdä niiden rangoista teoksiaan.
Onkohan taajamissa nykyään liikaa valoja, kun ei näy kuuta ei tähtiä. Pitäis kai mennä jonnekin erämaahan, jotta näkyis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä matkustajia.
Olin usein bussin ainoa matkustaja loppumatkan, ja kuski tähyili vähän väliä, milloin tuokin jää pois. Päätepysäkille oli tarkoitus. Toisella kerralla kuski pyysi istumaan eteen juttuseuraksi.
Sitten bussivuorot alkoivatkin harveta.
Ennen oli linja-autossa kyltti:
Keskustelu kuljettajan kanssa kielletty
Samtal med föraren förbjudet
Junan vessassa luki:
Käymälää saa käyttää vain junan kulkiessa
Klosetten bör användas endast under tågets gång
Vierailija kirjoitti:
En pidä ilkeilystä, huumorin varjollakaan.
En minäkään
Meiltä loppuu tunnin ja vähän yli vartin päästä aika.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli huoltoasemilla tankkauspalvelu. Tuulilasi pestiin pyytämättä. Rengaspaineetkin tarkastettiin, jos asiakas halusi. Mitähän semmoinen palvelu nykyään maksaisi?
Hissinkuljettajia en kyllä kaipaa. Voin painaa sitä nappia ihan itse.
Olisi kyllä mukava kun kerrostalossani olisi piccolo, joka valkoisilla hansikkailla avaisi ovet, olisi hissiseurana ja kantaisi ostoskassin kynnyksen yli. Ehkä parkkeeraisi vielä auton nätisti oikeaan ruutuun. Tylsän arki helpottuisi huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä ilkeilystä, huumorin varjollakaan.
En minäkään
Enkä minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli huoltoasemilla tankkauspalvelu. Tuulilasi pestiin pyytämättä. Rengaspaineetkin tarkastettiin, jos asiakas halusi. Mitähän semmoinen palvelu nykyään maksaisi?
Olisi kyllä mukava kun kerrostalossani olisi piccolo, joka valkoisilla hansikkailla avaisi ovet, olisi hissiseurana ja kantaisi ostoskassin kynnyksen yli. Ehkä parkkeeraisi vielä auton nätisti oikeaan ruutuun. Tylsän arki helpottuisi huomattavasti.
Menisi ihan pröystäilyksi.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan taajamissa nykyään liikaa valoja, kun ei näy kuuta ei tähtiä. Pitäis kai mennä jonnekin erämaahan, jotta näkyis.
Meillä tiällä muaseuvvulla näkkyy hyväst kaikki, mitä tarvihttoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks tuttava on kuulemma päässyt tuonilmaisiin paremmille asuinsijoille. Rauha hänen muistolleen.
Mitä se käytännössä tarkoittaa? "Rauha hänen muistolleen?" Ei saa muistella häntä? Ennenhän uskottiin, että jos kuollutta kaipaa ja itkee, kuollut ei saa rauhaa tuonpuoleisessa.
Vai ei saa puhua totta hänestä? Pitää kaunistella?
Hän ilmeisesti ajattelee että tuttavan kuoleman rääpinen vauva-palstalla tuo vainajalle sielunrauhaa.
Onpa jollain outo ajatusmaailma.