Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (16344)

Vierailija
16341/16344 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisivat olla amerikkalaisia kaikki sarjakuvat ennen, paitsi Kotiliedessä julkaistu Kieku ja Kaiku. Sen oli piirtänyt Asmo Alho ja kirjoittanut Mika Waltari. Näissä kertomuksissa oli aina jokin opetus lapsille. "Kissakin jää joskus hiirettä, jos se pitää liian kiirettä."

Vierailija
16342/16344 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Pouta ennustaa, että nyt on tulossa ennätyslämmin syys-, loka-, marras-, joulu- ja tammikuu. Uskoisiko? Tietää sitten pimeätä loppuvuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16343/16344 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ahdistavaa unta aamuyöllä. Olisi pitänyt lähteä kouluun, mutta minulla oli kaikki tehtävät tekemättä pitkältä ajalta ja lukujärjestyskin oli hukassa. En tiennyt edes, mistä aloittaa. Onneksi heräsin.

Vierailija
16344/16344 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisivat olla amerikkalaisia kaikki sarjakuvat ennen, paitsi Kotiliedessä julkaistu Kieku ja Kaiku. Sen oli piirtänyt Asmo Alho ja kirjoittanut Mika Waltari. Näissä kertomuksissa oli aina jokin opetus lapsille. "Kissakin jää joskus hiirettä, jos se pitää liian kiirettä."

Hiiren pyydystys voi olla symboliikkaa. Olikohan Waltarilla mielessä pikaromanssi?

Vierailija
16345/16344 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ahdistavaa unta aamuyöllä. Olisi pitänyt lähteä kouluun, mutta minulla oli kaikki tehtävät tekemättä pitkältä ajalta ja lukujärjestyskin oli hukassa. En tiennyt edes, mistä aloittaa. Onneksi heräsin.

"Olen unessa useasti sinun kaduillas, koulutie." runoili V.A. Koskenniemi. Ne kadut oli Oulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi