Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15565)
Trolli trollasi sanomalla pieru.
Vierailija kirjoitti:
Voisin myydä halvalla sen pillin, joka soi taukoamatta korvissani. Ei tule hiljaista hetkeä. Suosittelen.
Onkohan sen pillin nimi tinnitus? Itse sain sellaisen, kun soitin vielä aktiivisesti. Nyt jatkuu sitten päivin öin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa aikamoinen rankkasade. Hyvä, että eteensä näki. Kumma, että koululaiset ylittivät tiet mistä sattuu ja sivuilleen vilkaisematta. Tarkkana sai olla ja jalka jarrulla joka hetki.
Nykyään on trendikästä lähteä kadun ylitykseen katsomatta lainkaan sivulleen. Ja aina jos jotain sattuu, autoilijaa syytetään kuoleman- ym tuottamuksesta. Jos olisi olemassa "sivulleen vilkaisemattoman tienylittäjän yliajovakuutus" niin ottaisin heti. Ei tarvisi koko ajan jännittää, mistä puskasta taas joku pyyhkäisee eteen.
Talvella pimeään aikaan aamulla koululaiset polkevat mustissa vaatteissa valaisemattomilla pyörillä kovaa vauhtia autoteiden yli ja risteyksissä. Luulevat varmaan, että autoilija näkee pyörän, koska pyöräilijäkin näkee auton.
Auttaisiko asenteisiin jos näille pimeille pyöräilijöille näytettäisiin videoita näistä tilanteista ratin takaa kuvattuna.
Piti aloittaa tänään yksi jumppaharrastus ja lähdin hyvissä ajoin, että ehdin löytää sen paikan. No en kuitenkaan löytänyt ennenkuin vartin kuluttua jumpan alkamisesta, enkä kehdannut enää mennä. Itketti ja harmitti, miksi mulle käy aina näin.
Syksy saa huomenna, minä en. Vanha vitsi uudessa kuosissa, uutta on "huomenna".
Vierailija kirjoitti:
Piti aloittaa tänään yksi jumppaharrastus ja lähdin hyvissä ajoin, että ehdin löytää sen paikan. No en kuitenkaan löytänyt ennenkuin vartin kuluttua jumpan alkamisesta, enkä kehdannut enää mennä. Itketti ja harmitti, miksi mulle käy aina näin.
Olisit mennyt vain. Varmaan oli muitakin myöhästyneitä.
Sain just tiskit tiskattua. Kohta meen nukkumaan. Aamulla aikainen herätys. Ei tarvitse enää kun 35 vuotta herätä töihin.
Olin kerran ystäväni kanssa ilmoittautumassa kansalaisopiston tilkkutyökurssille. Siellä oli jono, mihin liityttiin. Sitten rupesin katsomaan muita jonottajia. Olivat melko nuoria ja isovatsaisia. Huomattiin, että oltiin väärässä jonossa. Jonotettiin aktiivisynnytyskurssille. Minä olin viidenkymmenen, ystävä kymmenen vuotta vanhempi.
Olen ihaillut ohi ajaessani yhtä upeaa kukkapuutarhaa. Kehtaiskohan sitä mennä katselemaan tarkemmin vaikka pyörälenkillä tien vierestä, olen miettinyt pitkään. On siellä kyllä valvontakamera, enkä edes tunne asukasta. Mitähän sitten tykkäisi töllistelijästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihaillut ohi ajaessani yhtä upeaa kukkapuutarhaa. Kehtaiskohan sitä mennä katselemaan tarkemmin vaikka pyörälenkillä tien vierestä, olen miettinyt pitkään. On siellä kyllä valvontakamera, enkä edes tunne asukasta. Mitähän sitten tykkäisi töllistelijästä.
Ei. Pysy kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden ensi viikolla ulkomaille lomalle.
No se on tylsää. Pakkaaminen, stessaaminen, jonottaminen, odottaminen, ahtaasti yskivien kanssa lentäminen, kuuma, väsy, mahatauti, unettomuus, meteli, hiki, pyykkiä, luteita, flunssa ja vielä rahat meni. Otan osaa.
Unohdit koko talon ludemyrkytyksen ja evakkoasumisen.
Ja mahdollisen lomatuliaisen kanssa lääkärissä käymisen ja pillereiden syönnin, josta taas tulee ab-ripulia ja täistä saikkua ja potkut liiallisen saikuttamisen vuoksi. Koti menee alta ja avioliitto pilalle, lapset vieraantuu ja kuolet yksin ja köyhänä ludetalossa krooniseen lomatuliaissairauteen.
Mieti vielä. Mä en lähtis.
Mä oon eläkkeellä. Ei siis enää mitään menetettävää.
Paitsi loput eläkerahat. Kuka ne saa kun sä menehdyt tuliaissairauteen.
Eiköhän se perikunta sen huolehdi. Ei oo enää mun murhe.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vanha olo.
Niin mullakin.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Mulle käy samoin joka syksy.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tuli kotiin.
Onko se tylsää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin myydä halvalla sen pillin, joka soi taukoamatta korvissani. Ei tule hiljaista hetkeä. Suosittelen.
Onkohan sen pillin nimi tinnitus? Itse sain sellaisen, kun soitin vielä aktiivisesti. Nyt jatkuu sitten päivin öin.
Mulla on molemmissa korvissa eri pilli. Sain töissä lasten huudoista ne. Ja astman homeesta. Palkka oli sentään pieni. Ei kaikkea sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Pysy kotona.
Siihen ratkaisuun täytyy kait tyytyä. Ehkäpä perusti kukkatarhansa vain omaksi ilokseen. Luulee vielä vaikka kukkavarkaaksi, ja kameraan jää sitten todiste tuntemattomasta töllistelijästä.
Kohta telkkarista alkaa neulomiskilpailu. Tykkäisin neuloa mutta itsellä on villapaitoja ja sukkia tarpeeksi enkä keksi kenelle neuloisin. Nuorisolle ei kelpaa, talvellakin kulkevat ilman sukkia.
Nyt kun kesä mennyt on, syksy saapuu ja huomenna on syyskuu.