Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15581)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin myydä halvalla sen pillin, joka soi taukoamatta korvissani. Ei tule hiljaista hetkeä. Suosittelen.
Onkohan sen pillin nimi tinnitus? Itse sain sellaisen, kun soitin vielä aktiivisesti. Nyt jatkuu sitten päivin öin.
Luin jostain, että siihen on uusi hoitokeino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on niin ihana mies, että hän ei koskaan hermostu minulle, jos en kuule. Kuulo alkoi toisessa korvassa huonontua jo 40- vuotiaana. Kuulolaite on molemmissa korvissani. Kuulon huononeminen on menetys ihmiselle, mutta harva täällä täysin terveenä kuolee.
Saakohan terveysasemalta uuden miehen kun kuulo huononee. Miestä on helpompi säätää kuin mikroskooppisen pientä kuulolaitetta.
Suomalaiset miehet on niin vähäpuheisia, ettei kuulon huononeminen juurikaan haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Piti aloittaa tänään yksi jumppaharrastus ja lähdin hyvissä ajoin, että ehdin löytää sen paikan. No en kuitenkaan löytänyt ennenkuin vartin kuluttua jumpan alkamisesta, enkä kehdannut enää mennä. Itketti ja harmitti, miksi mulle käy aina näin.
Jos se on psykologinen juttu. Et oikeasti haluaisi mennä, mutta koet sen velvollisuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa aikamoinen rankkasade. Hyvä, että eteensä näki. Kumma, että koululaiset ylittivät tiet mistä sattuu ja sivuilleen vilkaisematta. Tarkkana sai olla ja jalka jarrulla joka hetki.
Nykyään on trendikästä lähteä kadun ylitykseen katsomatta lainkaan sivulleen. Ja aina jos jotain sattuu, autoilijaa syytetään kuoleman- ym tuottamuksesta. Jos olisi olemassa "sivulleen vilkaisemattoman tienylittäjän yliajovakuutus" niin ottaisin heti. Ei tarvisi koko ajan jännittää, mistä puskasta taas joku pyyhkäisee eteen.
Talvella pimeään aikaan aamulla koululaiset polkevat mustissa vaatteissa valaisemattomilla pyörillä kovaa vauhtia autoteiden yli ja risteyksissä. Luulevat varmaan, että autoilija näkee pyörän, koska pyöräilijäkin näkee auton.
Auttaisiko asenteisiin jos näille pimeille pyöräilijöille näytettäisiin videoita näistä tilanteista ratin takaa kuvattuna.
Vaikea sanoa. Jos poliisi valvoisi välillä pyöräliikennettä ja pysäyttäisi pimeät pyörät, se voisi tehota.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran ystäväni kanssa ilmoittautumassa kansalaisopiston tilkkutyökurssille. Siellä oli jono, mihin liityttiin. Sitten rupesin katsomaan muita jonottajia. Olivat melko nuoria ja isovatsaisia. Huomattiin, että oltiin väärässä jonossa. Jonotettiin aktiivisynnytyskurssille. Minä olin viidenkymmenen, ystävä kymmenen vuotta vanhempi.
Elinikäinen oppiminen. Koskaan ei ole liian myöhäistä oppia, sanottiin yhdessä esitteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihaillut ohi ajaessani yhtä upeaa kukkapuutarhaa. Kehtaiskohan sitä mennä katselemaan tarkemmin vaikka pyörälenkillä tien vierestä, olen miettinyt pitkään. On siellä kyllä valvontakamera, enkä edes tunne asukasta. Mitähän sitten tykkäisi töllistelijästä.
Ei. Pysy kotona.
Siihen ratkaisuun täytyy kait tyytyä. Ehkäpä perusti kukkatarhansa vain omaksi ilokseen. Luulee vielä vaikka kukkavarkaaksi, ja kameraan jää sitten todiste tuntemattomasta töllistelijästä.
Juuri tuota tarkoitin. Kotona verhon raosta voi tylsä töllistellä. Ei mennä muitten maille.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tuli kotiin.
Eikö mies kiinnosta? Palsta vie voiton.
Varpaat jäässä, pitäs peittoa siirtää, mutten tiiä pitäskö ensin käydä veskissä, viittis alituiseen peittoa siirrellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti aloittaa tänään yksi jumppaharrastus ja lähdin hyvissä ajoin, että ehdin löytää sen paikan. No en kuitenkaan löytänyt ennenkuin vartin kuluttua jumpan alkamisesta, enkä kehdannut enää mennä. Itketti ja harmitti, miksi mulle käy aina näin.
Jos se on psykologinen juttu. Et oikeasti haluaisi mennä, mutta koet sen velvollisuudeksi.
Voi olla. Mulle on aina vaikeaa mennä uutena outoon paikkaan jossa en tunne ketään enkä tiedä osaanko olla luontevasti. Ensi maanantaina yritän uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tuli kotiin.
Sinulla kaikki hyvin. Mun ei. Nukkuu nurmen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tuli kotiin.
Onko se tylsää?
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran ystäväni kanssa ilmoittautumassa kansalaisopiston tilkkutyökurssille. Siellä oli jono, mihin liityttiin. Sitten rupesin katsomaan muita jonottajia. Olivat melko nuoria ja isovatsaisia. Huomattiin, että oltiin väärässä jonossa. Jonotettiin aktiivisynnytyskurssille. Minä olin viidenkymmenen, ystävä kymmenen vuotta vanhempi.
Elinikäinen oppiminen. Koskaan ei ole liian myöhäistä oppia, sanottiin yhdessä esitteessä.
Niinpä. Minulla oli takana kolme passiivista nopeaa synnytystä, ystävällä yksi keisarileikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tuli kotiin.
Eikö mies kiinnosta? Palsta vie voiton.
Huomasi ainakin, että tuli kotiin. Sehän on jo hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Minulla oli takana kolme passiivista nopeaa synnytystä, ystävällä yksi keisarileikkaus.
Tilkkutyökurssilla opin hirsimökkitekniikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilkkutyökurssilla opin hirsimökkitekniikkaa.
Teittekö kesämökkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tuli kotiin.
Sinulla kaikki hyvin. Mun ei. Nukkuu nurmen alla.
Joo, mulla on kaikki hyvin.
Tunnin ja kolmen vartin päästä meiltä loppuu aika.
Hyvä, että lämpenee. Mulla kiuas kylmänä, kun hajosi. Uutta odottelen, eikä viittis ajaa takaisin mökille saunomaan.