Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15585)
Miehelläni on rintakarvoja. Mulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran ystäväni kanssa ilmoittautumassa kansalaisopiston tilkkutyökurssille. Siellä oli jono, mihin liityttiin. Sitten rupesin katsomaan muita jonottajia. Olivat melko nuoria ja isovatsaisia. Huomattiin, että oltiin väärässä jonossa. Jonotettiin aktiivisynnytyskurssille. Minä olin viidenkymmenen, ystävä kymmenen vuotta vanhempi.
Elinikäinen oppiminen. Koskaan ei ole liian myöhäistä oppia, sanottiin yhdessä esitteessä.
Niinpä. Minulla oli takana kolme passiivista nopeaa synnytystä, ystävällä yksi keisarileikkaus.
Tilkkutyökurssilla opin hirsimökkitekniikkaa.
Teittekö kesämökkejä?
Hirsimökkipannulappuja vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihaillut ohi ajaessani yhtä upeaa kukkapuutarhaa. Kehtaiskohan sitä mennä katselemaan tarkemmin vaikka pyörälenkillä tien vierestä, olen miettinyt pitkään. On siellä kyllä valvontakamera, enkä edes tunne asukasta. Mitähän sitten tykkäisi töllistelijästä.
Ei. Pysy kotona.
Siihen ratkaisuun täytyy kait tyytyä. Ehkäpä perusti kukkatarhansa vain omaksi ilokseen. Luulee vielä vaikka kukkavarkaaksi, ja kameraan jää sitten todiste tuntemattomasta töllistelijästä.
Juuri tuota tarkoitin. Kotona verhon raosta voi tylsä töllistellä. Ei mennä muitten maille.
Mutta kun sieltä verhon raosta ei näe sitä kukkatarhaa, joka jäi kuin tauti vaivaamaan. Täytyy vissiin ostaa korvikkeeksi vain puutarhalehti.
Menen nukkumaan