Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15074)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti vastamelukuulokkeita käyttävät tahtovat varmaankin olla rauhassa, kun kehonkieli viestii että "pysykää kaukana".
Näitä kuplaJonneja on aamuisin koulubussit täynnä, seuraava sukupolvemme.
Olemmeko siis hyvissä käsissä?
Vähän uumoilen ettei sinne kuplaJonnen tai-Jennin ikiomaan kuplaan mahdu kuin Minä Itse. No Siperia opettaa, varmaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti vastamelukuulokkeita käyttävät tahtovat varmaankin olla rauhassa, kun kehonkieli viestii että "pysykää kaukana".
Vähän uumoilen ettei sinne kuplaJonnen tai-Jennin ikiomaan kuplaan mahdu kuin Minä Itse. No Siperia opettaa, varmaankin.
Tai elämä.
Mun parhaita opettajia on olleet lompakko ja kantapää.
Vierailija kirjoitti:
15000 tylsää viestiä täynnä.
Melko kelpo suoritus. j e e.
Vierailija kirjoitti:
Elämä opettaa. Jossei muuta niin hiljaa käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä opettaa. Jossei muuta niin hiljaa käymään.
ja nälkä ja kylmä opetti töissä käymään, vaikkei aina niin "kivaa" ollutkaan, eikä tästä niin kauan vielä ole...
Mulla on 26 vuotta vanha polkupyörä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arkoja ja pelokkaita ovat siellä kuulokkeiden alla. Huppu päässä turvana ja kuulokkeet turvana. Teinien maailmassa elän ja tiedän nuo tunteet. Aikuisilta armollisuutta kehittyä rauhassa.
Olen tehnyt yhtä sanaristikkoa neljä viikkoa.
Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Onneksi en haksahtanut 4€ ruisleipäpakettiin. Helvetti.
Vierailija kirjoitti:
... mulla yhtä vanhoja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaa hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin itsekin, jos kehtaisin. Joillekin bussi on paikka tehdä kännykällä kuuluva ja kattava selvitys elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai elämä.
Voi kun opettais räväkät jättämään muut rauhaan. Ei tarttis sitten niitä kuulokkeitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... mulla yhtä vanhoja vaatteita.
Minulla on vaatteita viime vuosituhannelta. Lapsenlapsi (14 v) oli hyvin innostunut niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15000 tylsää viestiä täynnä.
Melko kelpo suoritus. j e e.
Ilahdutaan hillitysti ketjun jatkumisesta. Ennätysten hehkuttaminen jätetään räväköille.
Vierailija kirjoitti:
Olet sinnikäs. Minulle riittää viikko liian vaikean ristikon täyttämiseen. Ei vaan aina raksuta, vaikka käyttäisi apuneuvoja ja on vilkas mielikuvituskin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei sada.
Ei meilläkään, vaikka pilviä vyöryy pohjoisesta koko ajan. Iltapäivällä kai.
Vierailija kirjoitti:
Iältään vielä nuori. Minulla keski-ikäinen pyörä, mutta vielä hyväkuntoinen. Testaan sen ja itseni alkuviikon poutasäässä.
Eipä olis aloittaessa uskonut.