Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (15074)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti vastamelukuulokkeita käyttävät tahtovat varmaankin olla rauhassa, kun kehonkieli viestii että "pysykää kaukana".
Näitä kuplaJonneja on aamuisin koulubussit täynnä, seuraava sukupolvemme.
Olemmeko siis hyvissä käsissä?
Vähän uumoilen ettei sinne kuplaJonnen tai-Jennin ikiomaan kuplaan mahdu kuin Minä Itse. No Siperia opettaa, varmaankin.
Arkoja ja pelokkaita ovat siellä kuulokkeiden alla. Huppu päässä turvana ja kuulokkeet turvana. Teinien maailmassa elän ja tiedän nuo tunteet. Aikuisilta armollisuutta kehittyä rauhassa.
Olet oikeassa. Ymmärrystä ja turvaa meiltä aikuisilta. Onneksi on kaltaisiasi.
Loppukesän linnunlaulua; närhi rääkäisee pihlajassa ja korppi kiertelee raakkumassa. Äänellään se variskin laulaa, tuli tämä sanonta mieleen näitä kuunnellessa.
Forssassa ei satanutkaan tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun parhaita opettajia on olleet lompakko ja kantapää.
Elämä opettaa. Jossei muuta niin hiljaa käymään.
ja nälkä ja kylmä opetti töissä käymään, vaikkei aina niin "kivaa" ollutkaan, eikä tästä niin kauan vielä ole...
Ikävää, jos joutuu olemaan alalla, jolla ei viihdy.
Vierailija kirjoitti:
Loppukesän linnunlaulua; närhi rääkäisee pihlajassa ja korppi kiertelee raakkumassa. Äänellään se variskin laulaa, tuli tämä sanonta mieleen näitä kuunnellessa.
Niin sopivan tylsiä. Satakielet ja muut livertäjät on ymmärtäneet lähteä häiritsemästä tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti vastamelukuulokkeita käyttävät tahtovat varmaankin olla rauhassa, kun kehonkieli viestii että "pysykää kaukana".
Vähän uumoilen ettei sinne kuplaJonnen tai-Jennin ikiomaan kuplaan mahdu kuin Minä Itse. No Siperia opettaa, varmaankin.
Arkoja ja pelokkaita ovat siellä kuulokkeiden alla. Huppu päässä turvana ja kuulokkeet turvana. Teinien maailmassa elän ja tiedän nuo tunteet. Aikuisilta armollisuutta kehittyä rauhassa.
Onko tämä nykymaailma niin pelottava, että nuoret eivät uskalla katsoa eivätkä kuunnella sitä. Kyllä ennenvanhaan kuljettiin silmät ja korvat auki, tervehdittiin tuttuja vastaantulijoita ja kuunneltiin aikuisten jorinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Ymmärrystä ja turvaa meiltä aikuisilta. Onneksi on kaltaisiasi.
Keho on iso ja aikuisen, mutta mieli ja rohkeus lapsen. Sitähän teini-ikä on. Ettekö muista? Minullakin siitä aikaa jo 55 vuotta, mutta sen epävarmuuden muistan. Ja ne turvalliset tavalliset aikuiset. Tylsät. Ne loi turvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun parhaita opettajia on olleet lompakko ja kantapää.
Elämä opettaa. Jossei muuta niin hiljaa käymään.
ja nälkä ja kylmä opetti töissä käymään, vaikkei aina niin "kivaa" ollutkaan, eikä tästä niin kauan vielä ole...
Ikävää, jos joutuu olemaan alalla, jolla ei viihdy.
enpäs ala peliä, mutta kyllä jos oikeesti näläkä, se laittaa lähtemään...
Kannaisikohan mun hakea tuonne Suomen tiedustelupalvluun vakoojaksi, kun hakevat työntekijöitä. Vähän olen jo treenannut ikkunaverhon takaa kurkistelua, ottaakohan ne ihan amatöörejä.
Valoin tolpan betonimuottiin. Jännäksi menee, tuoko joku musta pilvi rankkasateen juuri tänne.
Aika tylsä, mutta Pandan suklaat on boikotissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nykymaailma niin pelottava, että nuoret eivät uskalla katsoa eivätkä kuunnella sitä. Kyllä ennenvanhaan kuljettiin silmät ja korvat auki, tervehdittiin tuttuja vastaantulijoita ja kuunneltiin aikuisten jorinoita.
Ja aika kamalia satujakin kerrottiin lapsille opetukseksi ja ojennukseksi. Ehkä ne aikuisten jututkaan eivät aina olleet sopivia pikku korville, mutta nykyään televisiosta näkee ja kuulee paljon pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannaisikohan mun hakea tuonne Suomen tiedustelupalvluun vakoojaksi, kun hakevat työntekijöitä. Vähän olen jo treenannut ikkunaverhon takaa kurkistelua, ottaakohan ne ihan amatöörejä.
Kerrostalokyttääjät ei ole amatöörejä, sinne vaan paperit vetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelen vain, kun koulussa ruotsinopettaja ( mies) seisotti minua tunnilla, kun en ollut huomannut tervehtiä häntä kadulla joskus illalla vapaa-ajalla. Olin kiltti oppilas, voisi sanoa kympin tyttö, mutta tuosta opettajasta en pitänyt.
Aikamoista oli kasvatus koulussa ennen vanhaan. Jos unohti kirjan kotiin, ei riittänyt, että sanoi:"Anteeksi kun minulta jäi kirja kotiin". Ei se jäänyt sinä jätit sen. Oikea tapa oli tämä: "Olisitteko te lehtori N.N. hyvä ja antaisitte anteeksi, kun minä unohdin kirjani kotiin".
Onpa jäänyt mieleen. Onnistuisiko nykyaikana, ja olisiko tarpeenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsä, mutta Pandan suklaat on boikotissa.
Bannaan meni. Tosin Norja omisti firman jo ennenkin, mutta on työllistänyt enemmän Suomessa, kohta ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista oli kasvatus koulussa ennen vanhaan. Jos unohti kirjan kotiin, ei riittänyt, että sanoi:"Anteeksi kun minulta jäi kirja kotiin". Ei se jäänyt sinä jätit sen. Oikea tapa oli tämä: "Olisitteko te lehtori N.N. hyvä ja antaisitte anteeksi, kun minä unohdin kirjani kotiin".
Tämä tapahtui oppikoulussa 1960-luvun puolivälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen seuraamaan uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut opet on jääneet siihen moodiin. Opettajien koulutusta pitäisi uudistaa. Lisätä oppilaiden kohtaamiseen ja ryhmäyttämiseen ohjaamista.
viisaasti sanottu, kiitos. t. sama bussimatkustaja