Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (14984)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää, että erehdyin ostamaan Vestan sillipurkin - yritin avata useampana päivänä - ei onnistu mulle. Muistin , että olen joskus syönyt Abbaa ja se tosiaan onnisti nyt kun, vähän vain lämmittelin hanan alla.
Hermostuin veemäiseen Vesta sillipurkkiini ja iskin vasaralla ison naulan kannen läpi, loppui nipotus..
Vesta oli antiikin Roomassa kotilieden jumala.
Vestan neitsyet pitivät Vestan temppelissä yllä pyhää tulta. Keisari Caligula huvitteli raiskaamalla heitä, jolloin heidät piti surmata, koska eivät olleet enää neitsyitä.
Huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin mökille talviverhot ja nyt näyttää kodikkaalta. Mietin kyllä, kannattiko, kun ei täällä talvella käydä. Mutta jos joku sattuisikin kurkistamaan sisälle, näkisi ainakin, että ollaan ajan hermoilla.
Mökkiämme vartioi talvisin ikkunassa iso metsäntonttu, puutarhatonttuna aloitti nuorena aikoinaan meillä, kesäisin vetäytyy tuiki tärkeään huussivahdin pestiin, uskollinen, hiljainen ja tosi vähäruokainen.
Onko sinkku? Ihanteellinen puolisoehdokas. Ahkera, monitaitoinen, uskollinen ja hiljainen.
Ajan ja iän karaisema ikuinen vanhapoika on. Pinta alkaa olla jo aika rapistunut ja siksi pääsikin jo ihan vain sisähommiin. Ehkä tupaukkona menisi jonkun tylsän kaverina.
Pihlajat täynnä marjoja, ja muutaman kurjen auramuodostelmia lenteli ja kaarteli pihan yläpuolella. Tähän hetkeen sopivat niin hyvin vanhan iskelmän Syyspihlajan alla- sanoitukset.
Laakkanen ja syksy saa. Mutta minä en.
Mun miehellä on ripuli. Toivottavasti en saa tartuntaa.
Meiltä loppuu kahden tunnin ja vartin päästä aika.
Vierailija kirjoitti:
On alakuloinen olo.
Jospa yöunien jälkeen tulisi parempi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pappa-Tunturi
Lähteekö helposti käyntiin vai vaatiiko monta bensaryyppyä ja polkuvoimaa?
Vierailija kirjoitti:
Ulkona hämärtää jo.
Aurinko laskikin juuri ja taivas on kauniin vaaleanpunainen.
Katson yksinäisyydessäni Pluto tv:tä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkona hämärtää jo.
Aurinko laskikin juuri ja taivas on kauniin vaaleanpunainen.
Täällä ei ole auringosta tietoakaan. Paksu pilvikerros on, harmaa väriltään. Koko päivän on tuullut ja tihuttanut vettä. Ei näy tähtiä eikä kuuta.
Takassa on tuli. Nyt jo melkein hiillos. Istutaan hämärässä, ei paljon puhuta. Ajatellaan vain.
Meidän mökkisaaressa käy kyllä hiihtäjiä talvella, jos meri on jäässä. Meillä on valvontakamera, niin näkee kävijät. Pihassa liikkuvat, mutta eivät kurkistele ikkunoista sisään.