Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (14984)
Vierailija kirjoitti:
IS: "Häät riistäytyivät käsistä Ruotsissa. Pahoinpitelyiden sarja sai alkunsa, kun yksi vieraista oli kähminyt toista vierasta."
Eikö Ruotsissa ole tylsiä? Onnistuis juhlintakin vähän paremmin.
Oma maa mansikka...
Sataa, sataa ropisee. Pilipilipom.
Tankkasin sateessa. Onneksi katos oli niin korkealla, että kastuin kokonaan. Jotain kivaa rahan edestä.
Keitin perunoita ja paistoin pannulla paneroituja kalafileitä. Palohälytin alkoi huutamaan. Vaiensin sen harjanvarrella tökkäämällä. Ruoka oli hyvää. Jälkiruuaksi söin persikan.
Tosi harmaata, myös sisällä. J e e. Lavitsapäivä, äsken tosin askartelin ja kohta leivon pitsaa. Sit kudon (sori, kirjavaa, joskin haaleaa) ja luen kirjaa, hömppää. Lepposan laiskaa päivää kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Tankkasin sateessa. Onneksi katos oli niin korkealla, että kastuin kokonaan. Jotain kivaa rahan edestä.
Onnistumisia päivä täynnä. Syksymmällä hymyilyttää, kun tankkauspäivänä poikkeuksetta saraa räntää vaakatasoon. Ja talvella osuu paukkupakkanen, tuurilla vielä bensatankin kansi on jäätynyt kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Lähden vessaan.
Vain sateenvarjo rähjäinen on seuranain kun huussiin sateen läpi gasellina kirmaan näin.
Minä - jonka k*si ruiskusi yskiessä - kävin kaupassa. Ostin pitkiä pikkuhousunsuojia. Vuoraan housut niillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden vessaan.
Vain sateenvarjo rähjäinen on seuranain kun huussiin sateen läpi gasellina kirmaan näin.
Meidän huussiin oli jotenkin ikkunanraosta tullut vähän vettä niin, että vessapaperirulla oli kostunut. Mutta eikö kostea WC-peperi olekin nyt uusinta uutta?
Tylsää, että erehdyin ostamaan Vestan sillipurkin - yritin avata useampana päivänä - ei onnistu mulle. Muistin , että olen joskus syönyt Abbaa ja se tosiaan onnisti nyt kun, vähän vain lämmittelin hanan alla.
Aika vähän tästä myrskystä oli kirjoitusta iltapäivälehdissä. Siis jälkeen päin. Kotkassa oli yksi puu kaatunut. Ei siitä kovin repäiseviä otsikoita saa.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää, että erehdyin ostamaan Vestan sillipurkin - yritin avata useampana päivänä - ei onnistu mulle. Muistin , että olen joskus syönyt Abbaa ja se tosiaan onnisti nyt kun, vähän vain lämmittelin hanan alla.
Hermostuin veemäiseen Vesta sillipurkkiini ja iskin vasaralla ison naulan kannen läpi, loppui nipotus..
Vierailija kirjoitti:
Lähtiskö mökille vai ei. Siellä on tietysti tuulisen yön jälkeen piha puolillaan omenia. Saapi peurat ja rusakot ja myyrät vatsansa täyteen.
Varmaan aikainen lajike sitten, jos jo putoilee. Syysomenani pysyvät vielä puussa. Tänä vuonna ei onneksi pihlajanmarjakoin tuhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermostuin veemäiseen Vesta sillipurkkiini ja iskin vasaralla ison naulan kannen läpi, loppui nipotus..
Olitpa vähän tuohtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla myydään kannenavaajia. Vastaisen varalle.
Vaihdoin mökille talviverhot ja nyt näyttää kodikkaalta. Mietin kyllä, kannattiko, kun ei täällä talvella käydä. Mutta jos joku sattuisikin kurkistamaan sisälle, näkisi ainakin, että ollaan ajan hermoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitpa vähän tuohtunut.
Jep. ja ei mitään Pirkka niksi palstakamaa tuo tekoni, oli nimittäin pientä sivuvaikutusta, eikä niin pientäkään. Mutta oppipahan olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnnän meisselin purkinkannen rakoon ja ilmat suhahtaa pihalle ja purkki aukeaa. Joskus olen laittanut purkin papan ruuvipenkkiin ja vääntänyt konstikkaan kannen auki.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin mökille talviverhot ja nyt näyttää kodikkaalta. Mietin kyllä, kannattiko, kun ei täällä talvella käydä. Mutta jos joku sattuisikin kurkistamaan sisälle, näkisi ainakin, että ollaan ajan hermoilla.
Kurkistelijalle silmäniloa, tylsät ei pihtaa siinäkään.
Kohta ajan 35 km autolla. Muutaman tunnin päästä ajan takaisin. Edelleen autolla.