Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (14903)

Vierailija
14741/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan vieraita. 

Odotan vieraiden lähtemistä. 

Vierailija
14742/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan mennä päikkäreille. 

Tekee hyvää vauvoille ja vaareille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14743/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kello raksuttaa mennyttä aikaa. 

Hiljaa vanhan mummon kaappikello raksuttaa, mummo kutoo sukkaa hämärässä, sukkaa jonka lapsenlapsi saa.

Tämä mummo tarvitsee kyllä valoa, varsinkin jos on tumma lanka.

Mun mummuni ei tarvinnut valoa, vaikka oli kotonansa sähkö. Istui pimeässä pirtissä ja kutoi sukkaa. Homma sujui kymmenien vuosien aikana opitulla näppituntumalla. 

ihan näppituntumalla sano mummo kun sormikkaan kutoi

Vierailija
14744/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan pyykinpesukoneen pysähtymistä.

Vierailija
14745/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden tunnin ajo kahdella pikkupysähtymisellä. Nyt ei jaksa mitään. Syön vaan ja laitan tulet saunaan ja mökin kamiinaan. Kylmäksi ovat vetäytyneet. Onneksi minä en.

Vierailija
14746/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mummo ja äitinsä kutoivat sukkaa jopa kävellessään raitilla. Kädet eivät saaneet olla silloinkaan toimettomina. Nykyään tuollainen herättäisi kummeksuvia katseita.

Vierailija
14747/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiden tunnin ajo kahdella pikkupysähtymisellä. Nyt ei jaksa mitään. Syön vaan ja laitan tulet saunaan ja mökin kamiinaan. Kylmäksi ovat vetäytyneet. Onneksi minä en.

Samanlainen ajourakka minullakin huomenissa. Sitten vain lämmittämään koleassa talossa pönttöuuneja.  Savuttavat varmaan aluksi. 

Vierailija
14748/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein torttua huomiseksi.

Minä tarjoan illalla kans.

Vierailija
14749/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein torttua huomiseksi.

Oliko tämä kaksimielinen jatko? Olen niin yksimieleinen tylsä että voi olla etten tajua.

Vierailija
14750/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein torttua huomiseksi.

Oliko tämä kaksimielinen jatko? Olen niin yksimieleinen tylsä että voi olla etten tajua.

ja lisää, mulle jäi joulusta koskematon piparirasia, kelpaiskohan kelleen.

Vierailija
14751/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Nuori Morse sarjoja. Ja aion katsoa seuraavat neljä tuntia. 

Vierailija
14752/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen ajourakka minullakin huomenissa. Sitten vain lämmittämään koleassa talossa pönttöuuneja.  Savuttavat varmaan aluksi. 

Kylmästä mökistä ei tarvi kärsiä. Jos on sähkölämmitys tai ilmalämpöpumppu, sähkömies voi asentaa järjestelmän, että lämmitys menee päälle vaikka perjantaisin  esim. kolme tuntia ennen arvioitua saapumisaikaa. Siinä on siis ajastusjärjestelmä.  Silloin pääsee suoraan lämpimään mökkiin. Mikäli ei saapumisen jälkeen tee järjestelmään kuittausta, se menee automaattisesti pois päältä ja lämmitys loppuu. Näin jos ei sinä viikonloppuna tulekaan, ei mökki turhaan lämpiä pidempään. Meillä toiminut hyvin.

Vierailija
14753/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson Nuori Morse sarjoja. Ja aion katsoa seuraavat neljä tuntia. 

Minäkin. Olen katsonut jo monta kertaa. Vanhoja alkuperäisiä Morseja ei kuulemma uusita. 

Vierailija
14754/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies makaa sohvalla umpiväsyneenä. On tehnyt aika paljon hommia viime aikoina. 

Vierailija
14755/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on punainen viltti jalkojen suojana, kun on aika kylmä. 

Vierailija
14756/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paistaa aurinko. Tulisipa jo kunnon syksy. 

Vierailija
14757/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin mahani liian täyteen. Nyt minulla on ähky. 

Vierailija
14758/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin mahani liian täyteen. Nyt minulla on ähky. 

Söin sopivasti, väsyttää silti. Oltiin taas koko päivä ulkona/reissussa, kunpa huomenna olis tylsä kotipäivä. Sunnuntaina viimeistään, ennustus lupailee myrskytuulia ja 35mm vettä. Jihuu. Tai siis j e e.

Vierailija
14759/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein torttua huomiseksi.

ja lisää, mulle jäi joulusta koskematon piparirasia, kelpaiskohan kelleen.

Onko vielä käyttökelpoista? Kumminkin pitkä aika joulusta. Kelpaa varmaan, jos vaan vähän mainostat. "Kuivaa piparia tarjolla Kirkkotie 6:ssa." 

Vierailija
14760/14903 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmästä mökistä ei tarvi kärsiä. Jos on sähkölämmitys tai ilmalämpöpumppu, sähkömies voi asentaa järjestelmän, että lämmitys menee päälle vaikka perjantaisin  esim. kolme tuntia ennen arvioitua saapumisaikaa. Siinä on siis ajastusjärjestelmä.  Silloin pääsee suoraan lämpimään mökkiin. Mikäli ei saapumisen jälkeen tee järjestelmään kuittausta, se menee automaattisesti pois päältä ja lämmitys loppuu. Näin jos ei sinä viikonloppuna tulekaan, ei mökki turhaan lämpiä pidempään. Meillä toiminut hyvin.

Kätevä systeemi tuo.  Sähköt kyllä on, mutta otan ne aina pois päältä kesäaikaan ukkosten takia.  Pari vanhaa sähköpatteriakin auttaa vähäsen, mutta pönttöuunit lämpenee melko äkkiä, ellei ole pakkasia.  Ja kuumavesipullo sänkyyn vielä, niin johan alkaa tareta.