Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (14410)
Vierailija kirjoitti:
Istuin nojatuoliin viisi tuntia sitten.
Kun tekee jonkun ratkaisun, niin siinä on hyvä pysyä.
Öitä. Siivous uuvutti. Multa loppuu nyt aika.
Huomenna häät maistraatissa ja ilman sormuksia ja muuta häähattaraa. Miehellä ei ole pukua eikä minulla kallista häämekkoa, vaikka ei edes olla vähävaraisia, mutta lahjoitetaan 200 egeä hyväntekeväisyyteen. Kahden todistajan läsnäollessa sanotaan toisillemme tahdon ja ehkä juodaan noutokahvit. Siinä tylsät mutta silti niin rakkaudelliset häät. <3
Vierailija kirjoitti:
Pitäis pestä ikkunat, mutta ajatuskin tuosta hommasta kyrsii.
Minä pesen huomenna ja ihan iloisin mielin kannustan sinuakin pesemään ikkunat. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pesen huomenna ja ihan iloisin mielin kannustan sinuakin pesemään ikkunat. :)
Stop tykkänään. Missäs ketjussa ollaan. Ankein mielin ja narisevalla äänellä voi huomauttaa hillitysti, ettei ikkunoista enää näe läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stop tykkänään. Missäs ketjussa ollaan. Ankein mielin ja narisevalla äänellä voi huomauttaa hillitysti, ettei ikkunoista enää näe läpi.
Tylsä ei ole synonyymi sanalle ankea. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä ei ole synonyymi sanalle ankea. ;)
Kyllä on. Katso vaikka Kielikellosta tai Googlesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut neljä päivää samat vaatteet päällä. Mökillä olen. Pidän ainakin viikon. Helppo pukea sama kasa joka aamu.
Mökillä ei tarttekaan pyykätä kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuin nojatuoliin viisi tuntia sitten.
Kun tekee jonkun ratkaisun, niin siinä on hyvä pysyä.
Minäkin itseassa vapaalla ollessani usein plaraan puhelinta lukien keskustelupalstojen ketjuja soffan nurkassa istuen monta kertaa viisikin tuntia. Mitään ei huvita tehdä.
Vessan ovi pitää kovaa rutinaa. Raivasin saranat ja kiristin ruuvitkin, ei auttanut. Mitähän vielä keksisi, täytyy miettiä sitten yöllä.
Ai että mä rakastan tekoälyä. Just käytiin keskustelu S-ryhmän hyllypaikoista. S-ryhmän ei tarvitse suostua yhden valmistajan älyttömiin hyllypaikkavaatimuksiin. Eli tuotteiden täytyy myydä itsensä riittävän hyvin ennen kuin lisätilaa tulee.
Ollut tylsä, pitkäveteinen päivä mutta äsken voitin k-sovelluksen muistipelistä celsius juoman.
Vierailija kirjoitti:
Vessan ovi pitää kovaa rutinaa. Raivasin saranat ja kiristin ruuvitkin, ei auttanut. Mitähän vielä keksisi, täytyy miettiä sitten yöllä.
Kyllä se loppuu elokuun kosteiden ilmojen myötä. Meilläkin rutisee kaikki saranat, mutta ilmojen kuivuessa loppuu. Emäntä itse kyllä rutisee säällä kuin säällä.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaa saranat. Jos ruuvasit liian tiukalle, esim ovien kahvojen ruuveja ei kannata ruuvata liian tiukkaan Yöllä nukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna häät maistraatissa ja ilman sormuksia ja muuta häähattaraa. Miehellä ei ole pukua eikä minulla kallista häämekkoa, vaikka ei edes olla vähävaraisia, mutta lahjoitetaan 200 egeä hyväntekeväisyyteen. Kahden todistajan läsnäollessa sanotaan toisillemme tahdon ja ehkä juodaan noutokahvit. Siinä tylsät mutta silti niin rakkaudelliset häät. <3
Ooooonnnneeeeaaaa :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee parin viikon päästä ikkunanpesijät. Saan senkin ajan istua sohvalla selaamassa Tylsistä.
Vierailija kirjoitti:
Miljoonat Onnittelut! Mitä pienemmät häät, sen pidempi liitto, sanotaan. On kokemusta.
VR etsii junassa syntyneen vauvan perhettä, haluavat muistaa jotenkin. Montakohan perhettä jo ilmoittautunut.