Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (14410)

Vierailija
14261/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR etsii junassa syntyneen vauvan perhettä, haluavat muistaa jotenkin. Montakohan perhettä jo ilmoittautunut.

Vierailija
14262/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin nojatuoliin viisi tuntia sitten.

Kun tekee jonkun ratkaisun, niin siinä on hyvä pysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14263/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä. Siivous uuvutti. Multa loppuu nyt aika.

Vierailija
14264/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna häät maistraatissa ja ilman sormuksia ja muuta häähattaraa. Miehellä ei ole pukua eikä minulla kallista häämekkoa, vaikka ei edes olla vähävaraisia, mutta lahjoitetaan 200 egeä hyväntekeväisyyteen. Kahden todistajan läsnäollessa sanotaan toisillemme tahdon ja ehkä juodaan noutokahvit. Siinä tylsät mutta silti niin rakkaudelliset häät. <3

Vierailija
14265/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis pestä ikkunat, mutta ajatuskin tuosta hommasta kyrsii. 

Minä pesen huomenna ja ihan iloisin mielin kannustan sinuakin pesemään ikkunat. :)

Vierailija
14266/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen huomenna ja ihan iloisin mielin kannustan sinuakin pesemään ikkunat. :)

Stop tykkänään. Missäs ketjussa ollaan. Ankein mielin ja narisevalla äänellä voi huomauttaa hillitysti, ettei ikkunoista enää näe läpi.

Vierailija
14267/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stop tykkänään. Missäs ketjussa ollaan. Ankein mielin ja narisevalla äänellä voi huomauttaa hillitysti, ettei ikkunoista enää näe läpi.

Tylsä ei ole synonyymi sanalle ankea. ;)

Vierailija
14268/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä ei ole synonyymi sanalle ankea. ;)

Kyllä on. Katso vaikka Kielikellosta tai Googlesta. 

Vierailija
14269/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut neljä päivää samat vaatteet päällä. Mökillä olen. Pidän ainakin viikon. Helppo pukea sama kasa joka aamu.

Mökillä ei tarttekaan pyykätä kaiken aikaa.

Vierailija
14270/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuin nojatuoliin viisi tuntia sitten.

Kun tekee jonkun ratkaisun, niin siinä on hyvä pysyä.

Minäkin itseassa vapaalla ollessani usein plaraan puhelinta lukien keskustelupalstojen ketjuja soffan nurkassa istuen monta kertaa viisikin tuntia.  Mitään ei huvita tehdä. 

Vierailija
14271/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan ovi pitää kovaa rutinaa.  Raivasin saranat ja kiristin ruuvitkin, ei auttanut. Mitähän vielä keksisi, täytyy miettiä sitten yöllä.

Vierailija
14272/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*rasvasin 

Vierailija
14273/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä rakastan tekoälyä. Just käytiin keskustelu S-ryhmän hyllypaikoista. S-ryhmän ei tarvitse suostua yhden valmistajan älyttömiin hyllypaikkavaatimuksiin. Eli tuotteiden täytyy myydä itsensä riittävän hyvin ennen kuin lisätilaa tulee.

Vierailija
14274/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut tylsä, pitkäveteinen päivä mutta äsken voitin k-sovelluksen muistipelistä celsius juoman.

Vierailija
14275/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessan ovi pitää kovaa rutinaa.  Raivasin saranat ja kiristin ruuvitkin, ei auttanut. Mitähän vielä keksisi, täytyy miettiä sitten yöllä.

Kyllä se loppuu elokuun kosteiden ilmojen myötä. Meilläkin rutisee kaikki saranat, mutta ilmojen kuivuessa loppuu. Emäntä itse kyllä rutisee säällä kuin säällä. 

Vierailija
14276/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaa saranat. Jos ruuvasit liian tiukalle, esim ovien kahvojen ruuveja ei kannata ruuvata liian tiukkaan Yöllä nukutaan.

Vierailija
14277/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna häät maistraatissa ja ilman sormuksia ja muuta häähattaraa. Miehellä ei ole pukua eikä minulla kallista häämekkoa, vaikka ei edes olla vähävaraisia, mutta lahjoitetaan 200 egeä hyväntekeväisyyteen. Kahden todistajan läsnäollessa sanotaan toisillemme tahdon ja ehkä juodaan noutokahvit. Siinä tylsät mutta silti niin rakkaudelliset häät. <3

Ooooonnnneeeeaaaa :)

Vierailija
14278/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee parin viikon päästä ikkunanpesijät. Saan senkin ajan istua sohvalla selaamassa Tylsistä. 

Vierailija
14279/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljoonat Onnittelut! Mitä pienemmät häät, sen pidempi liitto, sanotaan. On kokemusta. 

Vierailija
14280/14409 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.