Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (14410)
Vierailija kirjoitti:
VR etsii junassa syntyneen vauvan perhettä, haluavat muistaa jotenkin. Montakohan perhettä jo ilmoittautunut.
Joko riekkujamummot on ilmoittautuneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna häät maistraatissa ja ilman sormuksia ja muuta häähattaraa. Miehellä ei ole pukua eikä minulla kallista häämekkoa, vaikka ei edes olla vähävaraisia, mutta lahjoitetaan 200 egeä hyväntekeväisyyteen. Kahden todistajan läsnäollessa sanotaan toisillemme tahdon ja ehkä juodaan noutokahvit. Siinä tylsät mutta silti niin rakkaudelliset häät. <3
Miljoonat Onnittelut! Mitä pienemmät häät, sen pidempi liitto, sanotaan. On kokemusta.
Kiitoksia. <3 Nukutaan tämä yö erillään ja huomenna nähdään tulevan aviomiehen kanssa maistraatissa.
Täällä jutut paranee kun ilta etenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessan ovi pitää kovaa rutinaa. Raivasin saranat ja kiristin ruuvitkin, ei auttanut. Mitähän vielä keksisi, täytyy miettiä sitten yöllä.
Kyllä se loppuu elokuun kosteiden ilmojen myötä. Meilläkin rutisee kaikki saranat, mutta ilmojen kuivuessa loppuu. Emäntä itse kyllä rutisee säällä kuin säällä.
Sittenpä pitää vaan jaksaa odotella, niihin rutinoihinkin tottuu kai.
Vierailija kirjoitti:
Täällä jutut paranee kun ilta etenee.
Ei kai tylsät mitään iloliemiä naukkaile. Väsyneenä vain alkaa naurattaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessan ovi pitää kovaa rutinaa. Raivasin saranat ja kiristin ruuvitkin, ei auttanut. Mitähän vielä keksisi, täytyy miettiä sitten yöllä.
Rasvaa saranat. Jos ruuvasit liian tiukalle, esim ovien kahvojen ruuveja ei kannata ruuvata liian tiukkaan Yöllä nukutaan.
Täytyy höllentää sitten vielä ruuveja, ovea en vielä irrottele ellei putoa itsekseen yöllä.
Kiitos neuvoista ja Hyviä öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä maltakaan nukkumaan käyvä, kun onhan se katottava tuoko tuo Kososen tyttö kultamitalin Suomeen.
Joku pälli tätäkin illalla alanuolella vastusti, mutta kyllähän se kultamitali tuli...
Nuolien tarkkailu käy urheilusuorituksesta. Ei tylsien laji.
eipä tartte erityisesti tarkkailla, jos on silimät päässä, mutta mieltä olet mieltä itse asiasta...
... kolme pistettä. Huuuiiiii!...
Toivotko riitaa tännekin? Vai miksi kommentoit noin?
Valehteleva piika on riitelypäällä tänäänkin. Sitä hakee tuolla.
Eikö joku jo kirjoittanut, että Sinipiika lie ainoa piika nykyään? Katoaako täältä viestit? Miksi?
Käenpiika on ainakin olemassa.
Kerimäen piika ja Puruveen siika, jos nuot ei miehelle kelepoo, ei lie piästään terve.
Miksi käenpiiasta ei saanut puhua? Käenpiika on tikkojen heimoon kuuluva lintu. Mistä lie saanut nimensä.
Tänään on kansainvälinen vasenkätisten päivä. Huomasin vasta nyt. Olisiko vasenkätisiä pitänyt onnitella vai miten huomioida?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos neuvoista ja Hyviä öitä.
Ole hyvä. Ps: älkää ikinä menkö myymään sitä firmaa. Pitäkää omissa käsissä niin pitkään kun vaan myyntiä riittää.
Löysin tänään metsästä muutaman kantarellin. Ikinä en ole nähnyt sellaisia valtavia kantarelliesiintymiä, mitä netissä näytetään. Onkohan ne tekoälyllä tehty. Mihinkään ei voi enää luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut neljä päivää samat vaatteet päällä. Mökillä olen. Pidän ainakin viikon. Helppo pukea sama kasa joka aamu.
Mökillä ei tarttekaan pyykätä kaiken aikaa.
Nimenomaan. Ja jos metsään eksyy, hajuvanaa seuraamalla löytyy.
kaikki loppuu aikanaan, öitä
Meiltä loppuu ihan kohta aika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaa saranat. Jos ruuvasit liian tiukalle, esim ovien kahvojen ruuveja ei kannata ruuvata liian tiukkaan Yöllä nukutaan.
Täytyy höllentää sitten vielä ruuveja, ovea en vielä irrottele ellei putoa itsekseen yöllä.
Meilläkin kitajaa kaikki saranat. Liiterin ja huussinkin. Onko kitajaruttoa olemassa?
Nyt kesän vaihtuessa syksyyn olen ajatellut tehdä sellaisen elämänmuutoksen, että alan nukkua öisin ja olla jalkeilla valoisaan aikaan. Lisäksi rupean syömään säännöllisesti ja virallisten ravitsemussuositusten mukaan sekä alan harrastaa liikuntaa ja ulkoilla päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kesän vaihtuessa syksyyn olen ajatellut tehdä sellaisen elämänmuutoksen, että alan nukkua öisin ja olla jalkeilla valoisaan aikaan. Lisäksi rupean syömään säännöllisesti ja virallisten ravitsemussuositusten mukaan sekä alan harrastaa liikuntaa ja ulkoilla päivittäin.
No oho. Nyt kuulostaa ihan todella kunnolliselta ihmiseltä.
Tänään hoidan asioita Kelan ja työvoimaviranomaisten kanssa. Yritän myös varata ajan hammashygienistille.
Sain pankilta kirjeen. Luottokorttilaskutusta oli ollut 8,22 e siis parkkimaksuja. Tästä ilmoittivat hyvittävänsä (cashback) 0,01 e. Loppusumma maksetaan 0,00 e. Vähän nauratti.