Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (14411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa terveenä kuolla, vaikka ennen kirkkorukouksissa rukoiltiin: "Varjele meidät pahalta äkkikuolemalta".
Kysyin tätä meidän papilta kerran. Hän selitti sitä niin, että pitää jäädä aikaa tehdä parannus vielä viime minuuteilla. Pilasi lapsenuskoni, turhaan olen elämäni nuhteettomasti viettänyt. Tylsästi.
Helppoko siinä on viimeisellä minuutilla luvata etten enää ikinä kuuntele rockia, en vilkuile vieraita enkä purista hammastahnatuubia väärin, kun ei kuule, näe, eikä ole hampaita.
Eikä aikakaan riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa terveenä kuolla, vaikka ennen kirkkorukouksissa rukoiltiin: "Varjele meidät pahalta äkkikuolemalta".
Kysyin tätä meidän papilta kerran. Hän selitti sitä niin, että pitää jäädä aikaa tehdä parannus vielä viime minuuteilla. Pilasi lapsenuskoni, turhaan olen elämäni nuhteettomasti viettänyt. Tylsästi.
Entinen pakana kysyi lähetyssaarnaajalta:
Jos en olisi koskaan kuullut synnistä ja katumuksesta enkä siis olisi voinut tehdä parannusta, olisinko päässyt taivaaseen? Lähetyssaarnaaja vastasi: Olisit, eihän sinua olisi voitu tuomita, koska et tiennyt.
Entinen pakana harmistui: Miksi sitten kerroit minulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä on tylsä lapsesta asti. Koko suku tylsää yleensä. Kuivia vikamiehiä ja kanslisteja.
Myös vakavia, yksioikoisia insinöörejä ja työhönsä uppoutuvia haudankaivajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huussissa yöllä käydessä näkyy tähtiä. Kuu oli viime yönä ihan ohut sirppi.
Oli niin hieno kuvaus että tästä tuli haiku.
Huussissa yöllä
näkyy tähtiä ja kuu
ohut sirppi vain
Tämän tekstin voisi laittaa huussin seinälle.
Arki maanantai
Sade ehti tännepäin
Pirkanmaalla nyt
Olin syvästi huolissani eräästä ystävästäni, kunnes selvisi ettei olisi tarvinnut ollakkaan.
Aina haaveillu sellasesta vanhanajan isosta kaappikellosta, joka tuvan nurkassa hiljaa raksuttaisi mennyttä aikaa...Mutta onhan mulla tuo keittiön tuttu seinäkello ja siinä näkyisi olevan vielä aikaa jäljellä... ja eipä ole tupaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aina haaveillu sellasesta vanhanajan isosta kaappikellosta, joka tuvan nurkassa hiljaa raksuttaisi mennyttä aikaa...Mutta onhan mulla tuo keittiön tuttu seinäkello ja siinä näkyisi olevan vielä aikaa jäljellä... ja eipä ole tupaakaan.
Miten kello voi raksuttaa mennyttä aikaa? Peruuttaako viisarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa haavetuvassa ei ajalla ole mitään merkitystä, onko mennyttä vai tulevaa...on vain se hämärän hiipivä hetki, nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa haavetuvassa ei ajalla ole mitään merkitystä, onko mennyttä vai tulevaa...on vain se hämärän hiipivä hetki, nyt.
Varmaan on ajatus siitä, että se vanha kaappikello raksutti jo edellisille sukupolville ( jos olisi perintökello). Ja jokainen raksaus vie kauemmaksi siitä ajasta. Aikaa ei saa takaisin.
Menen saunaan. Mietin siellä itsekseni elämänmenoa.
Kyllä laventelissa on jotain taikaa. Sitä oli suihkusaippuassa. Nyt olen nuokkunut puolitokkurassa tunnin, kun olis pitänyt vielä hoitaa muutama homma.
Hyviä öitä sitten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä täältäkin :-)
Poikkesin iltapäiväoluelle, siemaisin 4 tutussa seurassa. Rattoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kello kuitenkin tarvitaan.
Kesäomenat alkavat kypsyä. Tylsille uutta pureskeltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Poikkesin iltapäiväoluelle, siemaisin 4 tutussa seurassa. Rattoisaa.
Neljä olutta on liikaa näin illalla. Suhaat vessan ja makkarin väliä koko yön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huussissa yöllä käydessä näkyy tähtiä. Kuu oli viime yönä ihan ohut sirppi.
Oli niin hieno kuvaus että tästä tuli haiku.
Huussissa yöllä
näkyy tähtiä ja kuu
ohut sirppi vain
Tämän tekstin voisi laittaa huussin seinälle.
Rankoiksi menisi huussireisut, kun varsinaisen asioinnin lisäksi pitäisi tähyillä taivaan tähtiä ja lukea haikurunoja.
Helppoko siinä on viimeisellä minuutilla luvata etten enää ikinä kuuntele rockia, en vilkuile vieraita enkä purista hammastahnatuubia väärin, kun ei kuule, näe, eikä ole hampaita.