Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (14410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiin ajelemassa. Forssan kohdalla alkoi sataa.
Sinnekö ne pilvet sitten menivätkin. Täällä Uudenmaan pohjoisosassa tuuli myrskyää ja pilvistä ei vielä yksikään ole tuonut sadetta. Laitoin pyykkiäkin ulos, muttei sekään vielä auttanut.
Aivan kamala rankkasade oli Kokemäen kohdalla. Tuulilasin pyyhin viuhtoi maksimivauhtia eikä silti näkyvyyttä ollut juuri ollenkaan.
Kokemäellä satoi maanantaina 20 millilitraa.
Miksi sademäärät ilmoitetaan aina millimetreissä? Miksei voi sanoa että satoi 2 senttimetriä.
Ne ilmoitetaan tilavuus- ei pituusmittoina. Pituusilmoitus olis kyllä kätevä, esim. Sadekuuro Helsingissä, 500 m Stokkalta kaakkoon.
Kun join tänään aamukahvia, alkoi kuulua kummallinen kohina. Tutkin jo jääkaappi-pakastintakin, menikö se rikki. Sitten avasin sälekaihtimet. Rankkasade se kohisi. Kesti noin viisi minuuttia. Sitten taas paistoi aurinko.
Sää on epävakainen. Voisi ottaa vähän mallia meistä tasaisista tylsistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on loppukuuksi rahaa käytettävissä 76,34 €.
Tuleeko kuukaudesta pitkä kuin nälkävuosi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paljon se.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kotiin kelloa joka lonksuttaa ja kilkuttaa jopa 12 kertaa keskellä yötä. Enkä sitä käkikelloakaan missään nimessä.
Luulen, että kellon raksutukseen tottuu niin, että herää, jos se yhtäkkiä loppuu.
Oli muutaman minuutin mittainen täys- kaatosade. Olin autolla liikkeellä ja pelkäsin että kaduille tulee lammikoita joihin pieni autoni uuvahtaa. Ei tullut, vaikka on lammikkoherkkä kaupunki, koska on liikaa asfalttia ja kivipintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kotiin kelloa joka lonksuttaa ja kilkuttaa jopa 12 kertaa keskellä yötä. Enkä sitä käkikelloakaan missään nimessä.
Luulen, että kellon raksutukseen tottuu niin, että herää, jos se yhtäkkiä loppuu.
Korvani tottuivat vuosikaudet naapurin koiran haukkuilmoituksiin, kun joku käveli lähitiellä. Nyt kun koiraa ei enää ole, joudun kurkkimaan ikkunoista, kulkeekos siellä joku...
Täälläkin alkoi sitten viimein sadekausi, kun rankkasateita ryöppyää joka päivä. Liian myöhään, kun perunan varret ehtivät jo kuivua. Elonkorjuu keskeytyi. Tulisipa vielä se intiaanikesä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvani tottuivat vuosikaudet naapurin koiran haukkuilmoituksiin, kun joku käveli lähitiellä. Nyt kun koiraa ei enää ole, joudun kurkkimaan ikkunoista, kulkeekos siellä joku...
Jospa haukahtaisit pari kertaa, kun joku näkyy tiellä. Tulisi se koiraton naapurikin informoiduksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa haukahtaisit pari kertaa, kun joku näkyy tiellä. Tulisi se koiraton naapurikin informoiduksi.
En tohdi haukahdella yhtään, sillä olen oppinut vuosien varrella tuntemaan naapurini huumorintajun, tai sen totaalisen puutteen, siis tylsätkin jää kuin nallit kalliolle...
Vierailija kirjoitti:
Kun join tänään aamukahvia, alkoi kuulua kummallinen kohina. Tutkin jo jääkaappi-pakastintakin, menikö se rikki. Sitten avasin sälekaihtimet. Rankkasade se kohisi. Kesti noin viisi minuuttia. Sitten taas paistoi aurinko.
Ei makeaa mahan täydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi menettää hyvä ilmaispalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus näkee pöytäkelloja, joissa lasikuvun alla pyörii kiiltäviä palloja. Mikä sellaisenkin tarkoitus on. Turhaa häiriötä.
Lapsena ihailin tämmöista kupukelloa. Naapurissa oli sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus näkee pöytäkelloja, joissa lasikuvun alla pyörii kiiltäviä palloja. Mikä sellaisenkin tarkoitus on. Turhaa häiriötä.
Lapsena ihailin tämmöista kupukelloa. Naapurissa oli sellainen.
Toisessa naapurissa oli kirjahyllyssä kipsinen koirapatsas. Se oli melko iso. Susikoiraksi sanottiin. Sillä oli suu auki ja hampaat ja kieli näkyivät. Hieno se oli, vaikka vähän pelottava.
Onko tylsillä tylsät sisustukset myös? Vai pääseekö kotona luovuus valloilleen, jos ei muualla, niin huussissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tylsillä tylsät sisustukset myös? Vai pääseekö kotona luovuus valloilleen, jos ei muualla, niin huussissa.
Aika tylsän näköistä kyllä ja vanhanaikaistakin. Beesin väristä enimmäkseen, puinen katto ja lattia. Vähän liiankin latteaa. Mutta huussi on kyllä pirteän punainen, että sen löytää kiireessä helposti.
Sade rapistelee unettavasti ikkunapeltejä.
Hyviä öitä.