Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (14411)
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsä olo, ja sekin on tylsää että on tylsää, tylsänä mietin...Pitäisi olla kiitollinen ettei ole suurempia huolia...
Semmoista se on. Silloin kun ei pysty enää kävelemään, näkee unta kävelemisestä. Mutta kun pystyy kävelemään, makaa vain sohvalla.
Saispa terveenä kuolla, vaikka ennen kirkkorukouksissa rukoiltiin: "Varjele meidät pahalta äkkikuolemalta".
Pieru on terve
Kuidun ja suolistonne
Päästökauppa juu
Kotiin ajelemassa. Forssan kohdalla alkoi sataa.
Vierailija kirjoitti:
Saispa terveenä kuolla, vaikka ennen kirkkorukouksissa rukoiltiin: "Varjele meidät pahalta äkkikuolemalta".
Kysyin tätä meidän papilta kerran. Hän selitti sitä niin, että pitää jäädä aikaa tehdä parannus vielä viime minuuteilla. Pilasi lapsenuskoni, turhaan olen elämäni nuhteettomasti viettänyt. Tylsästi.
Vierailija kirjoitti:
Sinnekö ne pilvet sitten menivätkin. Täällä Uudenmaan pohjoisosassa tuuli myrskyää ja pilvistä ei vielä yksikään ole tuonut sadetta. Laitoin pyykkiäkin ulos, muttei sekään vielä auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tätä meidän papilta kerran. Hän selitti sitä niin, että pitää jäädä aikaa tehdä parannus vielä viime minuuteilla. Pilasi lapsenuskoni, turhaan olen elämäni nuhteettomasti viettänyt. Tylsästi.
Tylsä on tylsä lapsesta asti. Koko suku tylsää yleensä. Kuivia vikamiehiä ja kanslisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä on tylsä lapsesta asti. Koko suku tylsää yleensä. Kuivia vikamiehiä ja kanslisteja.
virkamiehiä. Vikamiehiäkin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluan kuolla äkkiä. On nuo kuolemaa edeltävät kitumiset niin nähty. Sellaista en halua.
Vierailija kirjoitti:
Pakko käyttää trimmeriä ja siiman päät ovat kaksi senttiä pitkät. Pitää hakea tongit ja yrittää kiskoa lisää. Tai sitten siima on loppu. Tylsää muutenkin.
Mulla on ylimääräisiä siimarullia, joita en elinaikanani ehdi käyttää. Tuutko hakeen, en ole puuilo enkä muukaan ilo, vaan perustylsä.
Palaan asiaan kun on tylsää, tänään ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnekö ne pilvet sitten menivätkin. Täällä Uudenmaan pohjoisosassa tuuli myrskyää ja pilvistä ei vielä yksikään ole tuonut sadetta. Laitoin pyykkiäkin ulos, muttei sekään vielä auttanut.
Aivan kamala rankkasade oli Kokemäen kohdalla. Tuulilasin pyyhin viuhtoi maksimivauhtia eikä silti näkyvyyttä ollut juuri ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pieru on terve
Kuidun ja suolistonne
Päästökauppa juu
Runosuoliko
kirjoitukseen inspiroi
arkipäiväiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kamala rankkasade oli Kokemäen kohdalla. Tuulilasin pyyhin viuhtoi maksimivauhtia eikä silti näkyvyyttä ollut juuri ollenkaan.
Kauhuskenaario minulle tuo tilanne. Ja valottomat vauhtiveikot kaahaavat ohi lätäköt läiskyen, on kiire kuin ämpärijonoon.
Meille tulee kohta vieraita. Toivottavasti eivät viivy koko iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Soitin äsken viulua.
Jonkun on maksettava viulut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähden metsään, ja tulen myös pois. Pikku vasukin löytyi, kyyhötti varaston nurkassa piilossa, ei auta itku markkinoilla...
Pikku vasu tuli jyrätyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime hetken lehmäkauppoja.
Mutta tulihan se sade sittenkin tänne Uudellemaalle ja jatkuu vaan. Turhaan valitin. Saavit ja ämpärit kohta täynnä.
Aika tylsä olo, ja sekin on tylsää että on tylsää, tylsänä mietin...Pitäisi olla kiitollinen ettei ole suurempia huolia...