Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (14412)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin suolattuja maapähkinöitä lidlistä ja tuoteselosteessa mainittiin suolan ja auringonkukkaöljyn lisäksi että saattaa sisältää pieniä määriä pähkinää.
Maapähkinä ei ole pähkinä.
Hernekasvi.
En tiennyt aikaisemmin.
Olen kerran kasvattanut maapähkinän ruukussa. Siitä tuli vähän herneen näköinen köynnös/pensas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bensatankilla kävin. Ehkä seuraavalla kerralla tankkaankin.
Tankki rikki, vai odotatko vielä bensan halpenemista?
Mä katselen vaan. Ensin.
Näin mä kaupoissakin teen. Kuka sitä nyt suinpäin ostaisi miettimättä ensin.
Tästäkin tulisi hyvä haiku, mutta hillitsen itseni. Yritän ajatella muuta.
Meillä oli eilen yhet bileet, joten mulla ei oo tänne raportoitavaa.
Meiltä loppuu kohta aika :)
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Meilläki.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu vissiin tylsää.
Mummo ja pappa saivat yhden ison urakan eilen valmiiksi. Tänään onkin sitten levätty. Hyvin paljon on väsyttänyt, joten huili tulee tarpeeseen. Jalkoja särkee paljon, voide tuli taas tarpeeseen. Vaaleanharmaat villasukat on jalassa. Uni tulee varmaan hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Soitin äsken viulua.
Mitäpä soitit, kyselee 2.viulisti?
Heräsin pyssyn paukkeeseen ja muistin, että juuri tänäänhän alkoi se kyyhkyjen metsästys. Toivottavasti ei tulis harhaluoteja tänne pihalle asti, että sais vähän pottuja kaivettua.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin pyssyn paukkeeseen ja muistin, että juuri tänäänhän alkoi se kyyhkyjen metsästys. Toivottavasti ei tulis harhaluoteja tänne pihalle asti, että sais vähän pottuja kaivettua.
Mietin, mitä ruokaa kyyhkystä voisi tehdä. Näytti olevan paljon ohjeita. En ole koskaan syönyt kyyhkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkovarvasta särkee. Keskeltä. Ei siis kihti. En voi vähentää alkoholin käyttöä kun en ole sitä koskaan käyttänytkään.
Sen siitä saa, kun ei nuorena opettele hyödyllisiä tapoja. Nyt selviäisit vähentämällä.
Ai saakeli. Näin se eteen kiertyy. Kaduttaa ankarasti.
Nyt lähden metsään, ja tulen myös pois. Pikku vasukin löytyi, kyyhötti varaston nurkassa piilossa, ei auta itku markkinoilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitin äsken viulua.
Por una cabezaa soittelin. Mitäpä sinä?
Kyllä väsyttää. Saisipa nukkua koko päivän.
Pakko käyttää trimmeriä ja siiman päät ovat kaksi senttiä pitkät. Pitää hakea tongit ja yrittää kiskoa lisää. Tai sitten siima on loppu. Tylsää muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitin äsken viulua.
Vaihtelee vähän. Eilen hieman Vivaldin syksyä ja sitten rennommin kepeitä irlantilaisia. Lopuksi kansanmusiikkia pohjalaismaisemissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitin äsken viulua.
Vaihtelee vähän. Eilen hieman Vivaldin syksyä ja sitten rennommin kepeitä irlantilaisia. Lopuksi kansanmusiikkia pohjalaismaisemissa.
Irkut on kyllä ihan parhaita. Sopivat hyvin myös suomalaiseen sielunmaisemaan.
Pistä säästöön. Seuraava täydellinen auringonpimennys näkyy Suomessa 16. lokakuuta vuonna 2126. Silloin on varmaan hitsauslasit loppuunmyyty.