Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (12386)

Vierailija
12381/12386 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateet eivät ole osuneet tähän lähistölle ja siksi mustikat ovat pieniä kuin pippurit.

Olisko siinä lähellä suota tai rämettä, niissä ainakin marjat isompia.  Tylsiä kyllä rämpiä, mutta mitä ei tekis mustikoiden eteen.  Sitten vielä käärmeitä varottavana, että pysyis valppaana.

Onhan täällä Susisuo. Kuulostaako houkuttelevalta?

Vierailija
12382/12386 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta syömme eilisiä lihapullia. Tekisinkö muusia vai lohkoperunoita, sitä mietin.

Lohkoperunat uuniin, on mun ehdotus. Samalla kuumenee lihapullat. Kätevää. Eikä tarvi kuoria perunoita, hyvä pesu riittää. Vähän öljyssä kierittelet lohkoja ja ripaus suolaa, valkosipulijauhetta, curryä, pippuria...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12383/12386 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakulla on kukko täällä lähistöllä. Kiekuu usein keskellä päivää. Omakotitaloalue on ja kaupungissa.

Vierailija
12384/12386 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä kukkeimmillaan. 

Minä en. Olen eilisen päivän ruusu.

Vierailija
12385/12386 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomentapäivää,  nyt puhuu mummo, jota ei ole vielä koskaan heitetty junasta, toistaiseksi...Olen varannut VR:n Ekstra Rento vaunupaikan ja matkailen sukulaisiin Ouluun , toivottavasti pääsen sinne asti...olisko vinkkejä mieltä avartavaan matkailuun...

Vinkki viitonen: ota omat juomat mukaan, jos vaik on varuiks kaikille mummoille porttikielto ravintolavaunuun... :-)

Vierailija
12386/12386 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta syömme eilisiä lihapullia. Tekisinkö muusia vai lohkoperunoita, sitä mietin.

Lohkoperunat uuniin, on mun ehdotus. Samalla kuumenee lihapullat. Kätevää. Eikä tarvi kuoria perunoita, hyvä pesu riittää. Vähän öljyssä kierittelet lohkoja ja ripaus suolaa, valkosipulijauhetta, curryä, pippuria...

Tein niin. Kiitos neuvosta!

Vierailija
12387/12386 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 26 astetta lämmintä. Huomiseksi on ennusteessa sadetta. Oikein kolme pisaraa. Kai se on paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi