Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12316)
Vierailija kirjoitti:
Miten ne roska-autot käväisevätkin kuin salaa. Kyttäsin myös mökillä, milloin tulevat ja näkis ihmisiä vaihteeksi. Liikkuivat kierroksellaan hiljaa kai sitten yöaikaan.
Roskakuskit on arka laji. Valinneet ammatin, jossa voi hipsiä öisin törmäämättä muihin. Kelpoa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran työmatkalla näin, kun auto oli keskellä liikenneympyrää. Pieni paikkakunta ja heti työpaikalla sanottiin, kenen äiti oli siihen ajanut. Ja naureskeltiin vähän myös tietysti.
Jos naisen auto jää jumiin, se on naisen vika, ja asialle naureskellaan. Mutta jos miehen auto jumittaa, vika on ainoastaan autossa, moottorissa tai vaihdelaatikossa tms, ja on vakava juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne roska-autot käväisevätkin kuin salaa. Kyttäsin myös mökillä, milloin tulevat ja näkis ihmisiä vaihteeksi. Liikkuivat kierroksellaan hiljaa kai sitten yöaikaan.
Roskakuskit on arka laji. Valinneet ammatin, jossa voi hipsiä öisin törmäämättä muihin. Kelpoa porukkaa.
Vähän kuin aamulehdenjakajat
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä
Näin tänään oravan, jolla oli poikanen suussaan. Se jähmettyi paikalleen hetkiseksi ja jatkoi sitten matkaansa ketterästi. Neljä poikasta siirsi toiseen pesään.
Olen kyläpaikassa viimeistä yötä. Huomenna kotiin.
Äitien nukkumaan menoaika on mennyt jo aikaa sitten. Ja vielä olen valveilla. Mihin tämä maailma on menossa.
Tapasin vanhan ystävän. Oli kiva juttu se. Nyt palaan tylsään arkeeni.
En ole koskaan halunnut olla poliitikko. Luulen, että olen tehnyt oikean valinnan sillä saralla.
Astianpesukone lopetti juuri hurisemisen. Täytyy oian pestä hampaat. Katselin tänään kun perhonen oli jumittunut koristekippoon, se pääsi siitä sitten kyllä pois. Vessan matto täytyy muistaa laittaa paikoilleen. Huomenna astianpesukoneen tyhjäystä.
Autolla ajaminen on helppoa ja vaivatonta. Ajan autolla mielelläni kun täältä korvesta ei oikein muuten pääse mihinkään.
Mun mustarastas on hengissä. Voi olla, että olen missannut sen, jos se on muuttanut aikataulua ja käy nyt alkuillasta mun pihassa ja myöhemmin vielä jossain muualla.