Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1210)
Vierailija kirjoitti:
Kopiopaperia piti töissä laittaa lisää printteriin.
Vau. Toisilla on aina kivaa.
Mä testaan yöllisiin heräilyihin just melarest triplaa, otin sen yhdeksän peristä ja nyt alkaa hieman väsyttää.
Rotta on syönyt autotallin oven muovitiivistettä. Isot hampaanjäljet. Laitan siihen vähän mauksi chiliä.
Lapsi on päiväkodissa. Tein matchalaten (oikein vaahdotin maidon wow!) ja kattelen ikkunasta ulos. Olen raskaana ja laskettuaika on ihan kohta.. en jaksa seistä tai kävellä niin möllötön tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen aloitteen turvavälien palauttamisesta. Aina ja joka paikkaan. Ei tulla halaamaan tai rutistelemaan. En tykkää. Haluan olla mörkö.
Laita siihen aloitteeseen, että kättely pitää kieltää. Ei ole kiva, kun joutuu töissä kättelemään. Yhtään ei voi tietää, onko kättä pesty vai ei.
Ja missä sitä kättä on pidetty? Ja mitä siinä on pidetty? Nyt lähti laukalle, alkaako kihelmöimään...
Mä voin kysyä mun pasianssilta. Onko käsi pidellyt _____? Aina vaihdan kohdetta. Pian saadaan selville.
Kysytkö sun pasianssilta: Juonko torstaina aamukahvin kauraleivällä vai otanko lisäksi luonnonjugurttia puolukkahillolla? En osaa päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen aloitteen turvavälien palauttamisesta. Aina ja joka paikkaan. Ei tulla halaamaan tai rutistelemaan. En tykkää. Haluan olla mörkö.
Laita siihen aloitteeseen, että kättely pitää kieltää. Ei ole kiva, kun joutuu töissä kättelemään. Yhtään ei voi tietää, onko kättä pesty vai ei.
Ja missä sitä kättä on pidetty? Ja mitä siinä on pidetty? Nyt lähti laukalle, alkaako kihelmöimään...
Mä voin kysyä mun pasianssilta. Onko käsi pidellyt _____? Aina vaihdan kohdetta. Pian saadaan selville.
Kysytkö sun pasianssilta: Juonko torstaina aamukahvin kauraleivällä vai otanko lisäksi luonnonjugurttia puolukkahill
Sen voi kysysä vasta torstaiaamuna. Kovin vaikea on kauraleivälle kahvia kaataa, suosittelen mukia tai kuppia siihen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on päiväkodissa. Tein matchalaten (oikein vaahdotin maidon wow!) ja kattelen ikkunasta ulos. Olen raskaana ja laskettuaika on ihan kohta.. en jaksa seistä tai kävellä niin möllötön tässä.
Sun tylsyydet kyllä loppuu pian. Ehkä jopa kaipaat tätä tylsää aikaa. Möllöttelyn aika muuttuu köllöttelyksi. Onnea teille! (Menikö nyt liian imeläksi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun tylsyydet kyllä loppuu pian. Ehkä jopa kaipaat tätä tylsää aikaa. Möllöttelyn aika muuttuu köllöttelyksi. Onnea teille! (Menikö nyt liian imeläksi.)
No rajoilla on. Olisit voinut kirjoitta vain: Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rajoilla on. Olisit voinut kirjoitta vain: Onnea!
Mun pohjalainen anoppi sanoo: Onnia ny!
Se riittää. Ei leperrellä.
Kopiopaperia piti töissä laittaa lisää printteriin.