Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (1203)

Vierailija
1181/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottijatuota.. keitin kaurapuuroa iltapalaksi ja syön sitä suoraan kattilasta. Pyykkikone linkoaa kohta ja laitan sitten pyykit kuivamaan telineeseen joka on tyttären huoneessa. Tytär opiskelee muualla, niin huonetta voi käyttää pyykinkuivaamiseen. Kattelin tuossa, että pitäisiköhän joku päivä vähän järjestellä huushollia; pikkueteisessä liikaa kenkiä ja naulakossa kesäpusakoita.

Minäkin syön kaurapuuroa suoraan kattilasta. Tulee vähemmän tiskiä.

Vierailija
1182/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottijatuota.. keitin kaurapuuroa iltapalaksi ja syön sitä suoraan kattilasta. Pyykkikone linkoaa kohta ja laitan sitten pyykit kuivamaan telineeseen joka on tyttären huoneessa. Tytär opiskelee muualla, niin huonetta voi käyttää pyykinkuivaamiseen. Kattelin tuossa, että pitäisiköhän joku päivä vähän järjestellä huushollia; pikkueteisessä liikaa kenkiä ja naulakossa kesäpusakoita.

Minäkin syön kaurapuuroa suoraan kattilasta. Tulee vähemmän tiskiä. 

Minä laitan puurokattilan jääkaappiin ja syön loput huomenna. Ei tule tiskiä. Mahatautiakaan ei ole tullut. 

Jännä ettei mun luo haluta yökylään. Tylsää se olisikin. Antaisin kyllä oman lusikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitän tänään lounaaksi makkarakeittoa. Olen tehnyt sen itse.

Vierailija
1184/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa käyty. Onneksi oli vain hillittyjä hiljaisia naisfarmaseutteja. Huh. Nyt ei kihelmöi eikä tykytä. Tylsä loppupäivä. Raavin psoriani ja katselen ikkunasta.

Vierailija
1185/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks pakko viettää kuuskymppisiä jollei taho? Ärsyttää, vaikka niihin aikaa vielä kuukausia. En vietä jouluakaan, kun en taho. Uutena vuonna meen nukkuun ajoissa.

Haluan olla vihdoinkin oma itseni eli se tylsä tyyppi, joka ei järjestä mitään kekkeruuseja.

Viiskymppisille tunki porukkaa ja mua vaan ärsytti passata ihmisiä kyökkipiikana. Enkä tosiaankaan maksa lisää palkatakseni henkilökuntaa. Hiiteen kaikki kekkerit. 

Vierailija
1186/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks pakko viettää kuuskymppisiä jollei taho? Ärsyttää, vaikka niihin aikaa vielä kuukausia. En vietä jouluakaan, kun en taho. Uutena vuonna meen nukkuun ajoissa.

Haluan olla vihdoinkin oma itseni eli se tylsä tyyppi, joka ei järjestä mitään kekkeruuseja.

Viiskymppisille tunki porukkaa ja mua vaan ärsytti passata ihmisiä kyökkipiikana. Enkä tosiaankaan maksa lisää palkatakseni henkilökuntaa. Hiiteen kaikki kekkerit. 

Ei tartte.  Mä ostin kuusikymppislahjaksi itselleni uuden nahkarotsin ja kielsin kaikkia tulemasta. Mulla oli kivat juhlat mieheni kanssa kahden. Ei tarvittu henkilökuntaa, ite osattiin ja jaksettiin juhlia. 

Vierailija
1187/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin ehkä tahtonu juhlia, mut oli korona. Tarjosin sit sisarille miehineen ulkokaffet. Ihan ok. Viiskymppiset oli n 40juhlijaa. Tosi kivat.

Vierailija
1188/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin ehkä tahtonu juhlia, mut oli korona. Tarjosin sit sisarille miehineen ulkokaffet. Ihan ok. Viiskymppiset oli n 40 juhlijaa. Tosi kivat.

Sori. En saanut tosta yllä olevasta tylsää. Nuo kaks päivää elämässäni kivoja.

Muuten on kyl arkisen mukavan tylsää :(

Vierailija
1189/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin ehkä tahtonu juhlia, mut oli korona. Tarjosin sit sisarille miehineen ulkokaffet. Ihan ok. Viiskymppiset oli n 40 juhlijaa. Tosi kivat.

No jos ne sairastui koronaan sun juhlissa? Ja ulkona oli  kylmää ja ankeaa. Kyllä niissä oli vierailla tylsää. Joutuivat lahjankin ostamaan. 

Vierailija
1190/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötkötän sängyllä ja kuuntelen kun pyykkikone jyskää kylppärissä.

Välillä lepuutan silmiäni kun kuivuvat lukiessa.

Vierailija
1191/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkaa lämmittänyt tänään. Liian kuumaaksi tuli. Nyt on hiki. Aamulla vilu.  Aina väärin.

Vierailija
1192/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehei. Ei voinu sairastua. Oli turvavälit. Oli käsidesiä, hölvättiin niin, ettei kaneli pullissa enää maistunut. Usko pois. Oli kivaa.

Ei o enää.

Vierailija
1193/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten on kyl arkisen mukava

Ai niin nuo turvavälit. Sais olla aina. Tullaan halaamaan ja kiinni asti. En tykkää.

Vierailija
1194/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmätippapullo kateissa. En näe etsiä, kun silmät on niin kuivat. Viheltämälläkään ei tule luo.

Vierailija
1195/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin päivä kohta lusittu.

Vierailija
1196/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aloitteen turvavälien palauttamisesta. Aina ja joka paikkaan. Ei tulla halaamaan tai rutistelemaan. En tykkää. Haluan olla mörkö. 

Vierailija
1197/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen aloitteen turvavälien palauttamisesta. Aina ja joka paikkaan. Ei tulla halaamaan tai rutistelemaan. En tykkää. Haluan olla mörkö. 

Laita siihen aloitteeseen, että kättely pitää kieltää. Ei ole kiva, kun joutuu töissä kättelemään. Yhtään ei voi tietää, onko kättä pesty vai ei.

Vierailija
1198/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita siihen aloitteeseen, että kättely pitää kieltää. Ei ole kiva, kun joutuu töissä kättelemään. Yhtään ei voi tietää, onko kättä pesty vai ei.

Ja missä sitä kättä on pidetty?  Ja mitä siinä on pidetty? Nyt lähti laukalle, alkaako kihelmöimään... 

Vierailija
1199/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja missä sitä kättä on pidetty?  Ja mitä siinä on pidetty? Nyt lähti laukalle, alkaako kihelmöimään... 

Mä voin kysyä mun pasianssilta. Onko käsi pidellyt _____? Aina vaihdan kohdetta.  Pian saadaan selville.

Vierailija
1200/1203 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Mä niin tykkään halata tutut ja kätellä vieraammat.

Ajakaa mut ulos; muuten oon tylsä