Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11340)
Huomenna olis autotapahtuma.
Mulla on monta lasta ja monta lastenlasta.
Yritin illalla katsoa yhtä sarjaa, mutta rupes väsyttää niin paljon, että jatkoin suoraan sänkyyn.
Aamulla on aikainen herätys. Väsyttää jo valmiiksi edes kun ajattelee asiaa.
Käytän ristikorua kaulassani lähes aina.
Tänään kävi kaupassa sääliksi yksi äiti, joka yritti selvitä useamman lapsen kanssa asioinnista. Yksi oli vielä uhmaiässä. Onneksi ne ajat ovat minulla jo ohi.
Olen perheestä, jossa on 12 lasta. Itse olen neljäs.
Meillä on muuten aika nätti sisäkatto. Tuli vaan mieleen tässä sängyssä makoillessa.
Olis kiva tietää miten käy kun minä rupean miettimään liikaa. Mutta en taida jaksaa miettiä sitä.
Kaveri saa vauvan. Tänään kertoi että on raskaana.
Luonnollinen henkilö on luomuna paras.
Mun isä oli aika ..ttumainen mies. On hyvä että hän on kuollut.
Ei nyt oikein aivot raksuta, mitä pitäisi tehdä seuraavaksi. No, ehkä jätän sen suosiolla aamuun.
Aika on mennyt järjestelmän päivityksiin. Olisi kai senkin ajan voinut johonkin yleishyödylliseen työhön vaikka käyttää, mutta näin se nyt meni tällä kertaa.
Mitäköhän Stubb tekee tällä hetkellä. Vai jokohan hän on menossa nukkumaan.