Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11340)
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu tosi väsyny tällä viikolla. Mikähän auttais... Saako Maamme-lauluakaan laulaa ilman että joku kiihtyy siitä? Vai eikö auta Maamme-laulukaan?
Kajauta vain Maamme laulun kaikki 11 säkeistöä vaikka parvekkeeltasi, jos sinulla on sellainen. Varmaan virkistyt.
"On maamme köyhä, siksi jää
jos kultaa kaivannet
Sen vieras kyllä hylkäjää,
mut meille kallein maa on tää,
sen salot, saaret, manteret
ne meist on kultaiset."
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Stubb tekee tällä hetkellä. Vai jokohan hän on menossa nukkumaan.
Varmaan stubbettaa kotona. Voi mielikuvitella, mitä se on. Jotain stubbailua olkkarissa kait tai stubbertamista saunassa. Ines varmaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut yhtäkään mm-jalkapallopeliä, enkä katso.
En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tarkastaneet kananmunapakkauksen? Löytyikö niitä, missä salmonellavaara?
Minulla on puhtaat munat. Tarkistin juuri.
Tällä paikkakunnalla sataa reippaasti, ei ole helteistä tietoa ja se on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Stubb tekee tällä hetkellä. Vai jokohan hän on menossa nukkumaan.
Varmaan stubbettaa kotona. Voi mielikuvitella, mitä se on. Jotain stubbailua olkkarissa kait tai stubbertamista saunassa. Ines varmaan tietää.
Miksi moni käyttää Suzannesta nimeä Ines tai Iines?
Luen tylsää kirjaa, välillä luen tylsien palstaa. Täälläkin on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Stubb tekee tällä hetkellä. Vai jokohan hän on menossa nukkumaan.
Varmaan stubbettaa kotona. Voi mielikuvitella, mitä se on. Jotain stubbailua olkkarissa kait tai stubbertamista saunassa. Ines varmaan tietää.
Miksi moni käyttää Suzannesta nimeä Ines tai Iines?
Sen sukunimi on Innes-Stubb.
Alli Paasikivestä tulee mieleen vain allit. Ei ne käsivarret nyt niin ihmeelliset olleet Allilla, että niistä hänet muistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tarkastaneet kananmunapakkauksen? Löytyikö niitä, missä salmonellavaara?
Minulla on puhtaat munat. Tarkistin juuri.
Oletko ihan varma? Vai pitäisikö mun tulla varmuuden ja tarkistamaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen toisen ja viimeisen kerran naimisissa.
Niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen toisen ja viimeisen kerran naimisissa.
Minä en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Stubb tekee tällä hetkellä. Vai jokohan hän on menossa nukkumaan.
Varmaan stubbettaa kotona. Voi mielikuvitella, mitä se on. Jotain stubbailua olkkarissa kait tai stubbertamista saunassa. Ines varmaan tietää.
Miksi moni käyttää Suzannesta nimeä Ines tai Iines?
Sen sukunimi on Innes-Stubb.
"Sen" käytetään ilmaisemaan jotain asiaa tai eläintä. Ihmisistä käytetään ilmaisua "hänen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tarkastaneet kananmunapakkauksen? Löytyikö niitä, missä salmonellavaara?
Minulla on puhtaat munat. Tarkistin juuri.
Oletko ihan varma? Vai pitäisikö mun tulla varmuuden ja tarkistamaan?
Huh. Nyt ei oo tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toisen ja viimeisen kerran naimisissa.
Minä en ole.
Enkä minä.
Olen toisen ja viimeisen kerran naimisissa.