Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (11346)

Vierailija
10941/11346 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hyttyset heränneet jossain päin Suomea? Täällä on usein ollut niitä reilusti tähän aikaan, mutta eipä ole nyt.

Olen nähnyt tänä kesänä yhden, ja senkin onnettoman tapoin. Lohduttauduin ajatuksella ettei sille ainakaan tule yksinäistä juhannusta, kuten minulle. 

Vierailija
10942/11346 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo on viettänyt papan kanssa juhannusta polttamalla kevään mittaan kertyneet puutavarajämät omassa kokossa, samalla nuotiolla istuskellen ja järvelle katsellen. Hiljaiseloa, kuten tavallista. Sellainen eroavaisuus kyllä normaaliin oli, että mummo on ollut ilman villasukkia. On riittävän lämmintä ilmankin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10943/11346 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo on viettänyt papan kanssa juhannusta polttamalla kevään mittaan kertyneet puutavarajämät omassa kokossa, samalla nuotiolla istuskellen ja järvelle katsellen. Hiljaiseloa, kuten tavallista. Sellainen eroavaisuus kyllä normaaliin oli, että mummo on ollut ilman villasukkia. On riittävän lämmintä ilmankin. 

Viikon varrelta ainoa merkittävä tapahtuma oli, kun 12-vuotias lapsenlapseni lauloi Peten ja Lindan kappaleen sävelellä "Ois viisaampi häipyy täält, ku mä oon pierun keitin". Ja tietysti päräytti päälle kunnon kuuloisen päräyksen. Muuten olemme olleet täydellisessä tylsyydessä. Näihin kuviin ja tunnelmiin. 

Vierailija
10944/11346 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon alapeukkuja. 

Vierailija
10945/11346 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin tasaisesti länsirintamalla. 

Vierailija
10946/11346 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on ollut niin lämmintä, niin todennäköisesti tulee hukkumissaldo olemaan juhannuksen jälkeen aikamoinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10947/11346 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tänne mitään raportoitavaa, koska on ollut liian mukavaa. 

Vierailija
10948/11346 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä hukkunut. Mutta kännissä olen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10949/11346 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kohta korvatulpat korviin. Saa nukkua rauhassa. 

Vierailija
10950/11346 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mennä nukkumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10951/11346 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai on kohta lusittu. En voittanut lotossa tänäänkään. 

Vierailija
10952/11346 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10953/11346 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo on viettänyt papan kanssa juhannusta polttamalla kevään mittaan kertyneet puutavarajämät omassa kokossa, samalla nuotiolla istuskellen ja järvelle katsellen. Hiljaiseloa, kuten tavallista. Sellainen eroavaisuus kyllä normaaliin oli, että mummo on ollut ilman villasukkia. On riittävän lämmintä ilmankin. 

Taas yksi hahmo.

Vierailija
10954/11346 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä paljon alapeukkuja. 

Tylsät tykkää niistä,  tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10955/11346 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites mummon kuulumiset?

Öitä kaikille.

Mitä siinä kyselet.  Tylsät antaa olla rauhassa toisen. Kertoo kun haluaa. 

Olit tyly, et tylsä. Saa kysyä, se on kohteliasta. Nin.

Mummolta saa kyllä kysyä. 

Kyselyt ei kuulu tylsille. Ei heitä kiinnosta muiden asiat. Turhaa smooltookkia vältetään.

Vierailija
10956/11346 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tänne mitään raportoitavaa, koska on ollut liian mukavaa. 

Joskus elämä koettelee. Yritä ajatella pimeää maanantaiaamua lokakuussa. Se helpottaa.

Vierailija
10957/11346 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo on viettänyt papan kanssa juhannusta polttamalla kevään mittaan kertyneet puutavarajämät omassa kokossa, samalla nuotiolla istuskellen ja järvelle katsellen. Hiljaiseloa, kuten tavallista. Sellainen eroavaisuus kyllä normaaliin oli, että mummo on ollut ilman villasukkia. On riittävän lämmintä ilmankin. 

Taas yksi hahmo.

Mikä ihmeen hahmo? Nyt en kyllä ymmärtänyt tätä viestiä yhtään. Tosin, se nyt ei ole minut tuntien mikään erityinen uutinen. 

Vierailija
10958/11346 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jo kolmas ihminen putosi vantaalla parvekelasin läpi kuolemaansa, mikä vantaalaisia vaivaa..

Meno alkaa olla samanlaista kuin puten vastustajilla Venäjällä. 

Vierailija
10959/11346 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartuin lapioon aamuviileällä ja kaivoin laattakiviä varten maata pois kompostorin edestä.  Tuleepa siisti alue, jos sattuu vaikka tarkastaja käymään. 

Vierailija
10960/11346 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on ollut niin lämmintä, niin todennäköisesti tulee hukkumissaldo olemaan juhannuksen jälkeen aikamoinen. 

7 kuollutta eilisissä uutisissa, oliko 3 hukkunutta? Henkirikoksia, parvekkeelta putoaminen ym

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä