Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (11346)
Mummo on viettänyt papan kanssa juhannusta polttamalla kevään mittaan kertyneet puutavarajämät omassa kokossa, samalla nuotiolla istuskellen ja järvelle katsellen. Hiljaiseloa, kuten tavallista. Sellainen eroavaisuus kyllä normaaliin oli, että mummo on ollut ilman villasukkia. On riittävän lämmintä ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Mummo on viettänyt papan kanssa juhannusta polttamalla kevään mittaan kertyneet puutavarajämät omassa kokossa, samalla nuotiolla istuskellen ja järvelle katsellen. Hiljaiseloa, kuten tavallista. Sellainen eroavaisuus kyllä normaaliin oli, että mummo on ollut ilman villasukkia. On riittävän lämmintä ilmankin.
Viikon varrelta ainoa merkittävä tapahtuma oli, kun 12-vuotias lapsenlapseni lauloi Peten ja Lindan kappaleen sävelellä "Ois viisaampi häipyy täält, ku mä oon pierun keitin". Ja tietysti päräytti päälle kunnon kuuloisen päräyksen. Muuten olemme olleet täydellisessä tylsyydessä. Näihin kuviin ja tunnelmiin.
Onpas täällä paljon alapeukkuja.
Kaikki hyvin tasaisesti länsirintamalla.
Nyt kun on ollut niin lämmintä, niin todennäköisesti tulee hukkumissaldo olemaan juhannuksen jälkeen aikamoinen.
Mulla ei ole tänne mitään raportoitavaa, koska on ollut liian mukavaa.
En ole vielä hukkunut. Mutta kännissä olen.
Laitan kohta korvatulpat korviin. Saa nukkua rauhassa.
Lauantai on kohta lusittu. En voittanut lotossa tänäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Mummo on viettänyt papan kanssa juhannusta polttamalla kevään mittaan kertyneet puutavarajämät omassa kokossa, samalla nuotiolla istuskellen ja järvelle katsellen. Hiljaiseloa, kuten tavallista. Sellainen eroavaisuus kyllä normaaliin oli, että mummo on ollut ilman villasukkia. On riittävän lämmintä ilmankin.
Taas yksi hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä paljon alapeukkuja.
Tylsät tykkää niistä, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites mummon kuulumiset?
Öitä kaikille.
Mitä siinä kyselet. Tylsät antaa olla rauhassa toisen. Kertoo kun haluaa.
Olit tyly, et tylsä. Saa kysyä, se on kohteliasta. Nin.
Mummolta saa kyllä kysyä.
Kyselyt ei kuulu tylsille. Ei heitä kiinnosta muiden asiat. Turhaa smooltookkia vältetään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tänne mitään raportoitavaa, koska on ollut liian mukavaa.
Joskus elämä koettelee. Yritä ajatella pimeää maanantaiaamua lokakuussa. Se helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo on viettänyt papan kanssa juhannusta polttamalla kevään mittaan kertyneet puutavarajämät omassa kokossa, samalla nuotiolla istuskellen ja järvelle katsellen. Hiljaiseloa, kuten tavallista. Sellainen eroavaisuus kyllä normaaliin oli, että mummo on ollut ilman villasukkia. On riittävän lämmintä ilmankin.
Taas yksi hahmo.
Mikä ihmeen hahmo? Nyt en kyllä ymmärtänyt tätä viestiä yhtään. Tosin, se nyt ei ole minut tuntien mikään erityinen uutinen.
Vierailija kirjoitti:
jo kolmas ihminen putosi vantaalla parvekelasin läpi kuolemaansa, mikä vantaalaisia vaivaa..
Meno alkaa olla samanlaista kuin puten vastustajilla Venäjällä.
Tartuin lapioon aamuviileällä ja kaivoin laattakiviä varten maata pois kompostorin edestä. Tuleepa siisti alue, jos sattuu vaikka tarkastaja käymään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on ollut niin lämmintä, niin todennäköisesti tulee hukkumissaldo olemaan juhannuksen jälkeen aikamoinen.
7 kuollutta eilisissä uutisissa, oliko 3 hukkunutta? Henkirikoksia, parvekkeelta putoaminen ym
Olen nähnyt tänä kesänä yhden, ja senkin onnettoman tapoin. Lohduttauduin ajatuksella ettei sille ainakaan tule yksinäistä juhannusta, kuten minulle.