Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (9527)

Vierailija
9321/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin tänään puhelimessa siskoni kanssa 32 min. 16 sek. Saimme asiamme puhuttua tarpeeksi selväksi. 

Vierailija
9322/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavan aika on pitkä. Odotan lapsenlapseni syntymää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9323/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkaani pitkin kipitti joku pikku ötökkä. Tapoin sen, vaikka minua sanotaan ihmiseksi, joka ei tee pahaa kärpäsellekään. No, se ötökkä ei ollu edes kärpänen, joten kukaan ei ole valehdellut.

Vierailija
9324/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa on sotkuinen piha, paperisilppua ja muura roinaa pyörii tuulen mukana. Silmä lepää. Ei räikeitä kukkia  ja tilpehööriä. Ne osaa.

Vierailija
9325/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällon aika tiukka tuomaristo. Jatkossa jätän jäkälät kertomatta, niin solahdan joukkoon. Rehellisyydestä ei täällä palkita :(

Ootteko nyt tyytyväisiä? 

Joku kertoi kuivasta ihosta, sama vaiva, mutta rasvoittuvat hiukset. Siis keskiarvo ok, väärä kohdistus. Selviääkö tää ennenkuin kuolo korjaa? En jaksa nyt itte pohtia.

Vierailija
9326/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkaani pitkin kipitti joku pikku ötökkä. Tapoin sen, vaikka minua sanotaan ihmiseksi, joka ei tee pahaa kärpäsellekään. No, se ötökkä ei ollu edes kärpänen, joten kukaan ei ole valehdellut.

Meillä oli hämähäkki jääkaapissa, että mä ihmettelin.

Vierailija
9327/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmäpäinen tyyppi tai teidän jääkaappi on rikki. 

Vierailija
9328/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lähteä kuudeksi tuomasmessuun. Haen ystävän mukaan.

Vierailija
9329/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin lähteä kuudeksi tuomasmessuun. Haen ystävän mukaan.

Pitää ottaa nenäliinoja taskuun. Voi itkuhanat aueta, kun on semmoinen elämäntilanne.

Vierailija
9330/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällon aika tiukka tuomaristo. Jatkossa jätän jäkälät kertomatta, niin solahdan joukkoon. Rehellisyydestä ei täällä palkita :(

Ootteko nyt tyytyväisiä? 

Joku kertoi kuivasta ihosta, sama vaiva, mutta rasvoittuvat hiukset. Siis keskiarvo ok, väärä kohdistus. Selviääkö tää ennenkuin kuolo korjaa? En jaksa nyt itte pohtia.

Elähän sie nyt provosoidu. Ei kannata. Aattele silleen, että joku toinen tarttee jonkun toisen jota ojentaa, ku sillä ei oo itellänsä älyä keskittyä omiin asioihinsa. Mie oon tän pitkän elämän aikana aatellu, että itelle on ihan kaikista parasta keskittyä vain oman itsen korjaamiseen ja jättää muut ihmiset rauhaan sillä saralla. Se on parasta niin. 

Vierailija
9331/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin pari kuukautta sitten hiihtovammastani. Vamma ei ole parantunut, koska siinä meni sivuside, ristiside ja kierukka. Ensi viikolla on leikkaus. Pelottaa vähän tuollainen polven sorkkiminen, mutta näillä mennään.

Vierailija
9332/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärpäset ovat ärsyttäviä ja lentävät tahallaan ihan korvan ohi pöristen, mutta yleensä liian nopeita käänteissään tapettaviksi.

Vierailija
9333/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko nyt tyytyväisiä? 

Elähän sie nyt provosoidu. Ei kannata. Aattele silleen, että joku toinen tarttee jonkun toisen jota ojentaa, ku sillä ei oo itellänsä älyä keskittyä omiin asioihinsa. Mie oon tän pitkän elämän aikana aatellu, että itelle on ihan kaikista parasta keskittyä vain oman itsen korjaamiseen ja jättää muut ihmiset rauhaan sillä saralla. Se on parasta niin. 

Tämä on huumoriketju. Kuittaillaan läpällä juttuja.

Vierailija
9334/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitin mökillä mikrossa ruokaa. Kun avasin oven, siellä käveli muurahainen. Ilmeisesti jonkinlainen extreme-harrastaja. Tai oisko lyönyt vetoa.

Vierailija
9335/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä oli se joulun aikainen kalkkuna, jossa oli kärpäsiä. Vainosi niistä ruokaa. 

Vierailija
9336/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein eilen sekä Pirkan ristikon että Annansilmät-lehden ristikon. Pirkan ristikossa ei ollut mitään ihmellistä, ainoastaan liskon nimi oli ennestään minulle tuntematon.

Annansilmät ristikossa ihmettelin sanaa "tiaara" ja toista sanaa "hetimmiten". Olisin luullut, että oikeat muodot olisivat tiara ja hetimiten. Olin väärässä. Kummatkin ovat oikein.

Mun mielestä tiara on hevosen kavion alle kertynyt lumipaakku, vai olisko meirän kylältä murteellinen sana. Tiaara on se päähäkkyrä. 

Vierailija
9337/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut politiikasta, taloudesta, rahoituksesta, teknologiasta, terveydestä, kulttuurista enkä uskonasioista. Minua ei siis ainakaan kannata äänestää mihinkään luottamustoimiin. 

Paitsi jos haluat moottoritien tai tunnin junan perintömetsäsi halki. 

Vierailija
9338/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein eilen sekä Pirkan ristikon että Annansilmät-lehden ristikon. Pirkan ristikossa ei ollut mitään ihmellistä, ainoastaan liskon nimi oli ennestään minulle tuntematon.

Annansilmät ristikossa ihmettelin sanaa "tiaara" ja toista sanaa "hetimmiten". Olisin luullut, että oikeat muodot olisivat tiara ja hetimiten. Olin väärässä. Kummatkin ovat oikein.

Mun mielestä tiara on hevosen kavion alle kertynyt lumipaakku, vai olisko meirän kylältä murteellinen sana. Tiaara on se päähäkkyrä. 

Se on tiera, se hevosen kavioon tarttunut lumi- tai savipaakku.

Vierailija
9339/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut politiikasta, taloudesta, rahoituksesta, teknologiasta, terveydestä, kulttuurista enkä uskonasioista. Minua ei siis ainakaan kannata äänestää mihinkään luottamustoimiin. 

Paitsi jos haluat moottoritien tai tunnin junan perintömetsäsi halki. 

Nyt voi saada myös vetyputken maita halkomaan.

Vierailija
9340/9527 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko nyt tyytyväisiä? 

Tämä on huumoriketju. Kuittaillaan läpällä juttuja.

Läpällä ne yläasteen koulukiusaajatkin vain...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi